Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 15:19, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Simon94 - zawsze da się do czegoś przyczepić - ale najczęściej jest to dobry powód do negocjacji ceny, a nie do rezygnacji z zakupu.
ZAWSZE trzeba pojazd dokładnie zlustrować - by upewnić się, że to nie mina, ale nie zawsze zły wygląd oznacza zły stan techniczny. Często jednak za jednym idzie i drugie.
Nie wiem dlaczego tył był lakierowany - mógł dostać strzała w tył, ale też i mógł leżeć na boku - kto wie - to moto jest z Włoch - więc mogło mieć przytarcie rodem z korków. Jedno tylko jest pewne - sprzedawca nabija w butelkę kłamiąc że moto nie było malowane - a skoro kłamie o malowaniu - nie chcę wiedzieć o czym jeszcze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Simon94
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 15:21, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
To ciekawe ile by opuścił...
Na 2 tysiące chyba nie zejdzie co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 15:27, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Może spuści - tylko pamiętaj, że w razie czego rama jest trudna do przełożenia...
Bądź szczególnie ostrożny - jak mówiłem gość nie tyle pomija fakty co kłamie w żywe oczy - a to już prawie gwarancja wpadnięcia na minę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Simon94
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 15:29, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No teraz to już mnie poważnie przestraszyłeś
Ale wygląda dość ładnie przecież...
No i nawet nie wiem czy to jest egzemplarz z tym słynnym silnikiem Leader...
Chyba nikt tego nie wie,nawet gość co sprzedaje może nie wiedzieć o co chodzi.
A Ty Heksiu, wiesz jak rozpoznać sztuki z Leaderem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Simon94 dnia Nie 15:40, 25 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mojecice
|
Wysłany: Nie 19:31, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Simon chciałeś wiedzieć coś jak przerejstrować na 50 tke czyli słyszałem że trzeba jechać do żeczoznawcy już chyba z przerobionym skutem i on tam sprawdza(nie wiem napewno) ale może heksio mnie poprawi albo ty:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Simon94
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23:10, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Talarku - ja Cię napewno nie poprawię,bo sam nie wiem jak to zrobić,a bardzo potrzebuję wiedzieć .
No właśnie kolego dobrze że poruszasz ten temat.Wiem coś niecoś że sam miałeś albo masz Hexa zarejestrowanego na 50 ccm.Jeśli to przeczytasz to będzie mi miło gdybyś napisał jak to zrobiłeś i ile trzeba dać w łapę kolesiowi na przeglądzie - tylko tak w granicach rozsądku .
W ogóle napisz ewentualnie komu jeszcze trzeba dać w łapę...
I co masz na myśli pisząc "przerobionym skutem"? W rejestracji na 50 ccm to może mieć wiele znaczeń, także sprecyzuj .
Pamiętaj też że ja mieszkam w dużym mieście,a nie na wsi,także to musi być zrobione bardzo porządnie,bo w Łodzi roi się od Policjantów z drogówki,a ja nie zamierzam za każdym razem gdy się skapną prosić ich żeby przymknęli oko.Szwajcarska precyzja - rozumiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 0:08, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma cylindrów 50ccm do Piaggio Hexagona -
- Dziękuję za uwagę!
:-p
Tak - ten ma leadera - poznasz go najprościej po kapie napędu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Simon94
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 0:21, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Heksio Ty też powinieneś pomóc
Jak zrobić żeby było 180/50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 2:16, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie mam obowiązku pomagać w machlojkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mojecice
|
Wysłany: Pon 11:51, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja już takiego kupiłem na 50ccm i za bardzo też w tym się nie łapie mam papiery od żeczoznawcy że skut nie przekracza prędkości większej niż 43km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 12:09, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
po co hexagon 180 jeszcze są oryginalne 50 nie trzeba kombinować i zawsze bezpieczniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skuterek55
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SLUPSK
|
Wysłany: Pon 13:57, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby było wszystko ok to trzeba wstawić silnik od 50 ,pojechać do rzeczoznawcy który obejrzy sprawdzi czy faktycznie jest to 50 ,czy rama nie była przerabiana,wystawi opinie podbije pieczątkę potem do wydziału komunikacji .A potem wstawić z powrotem mocniejszy silnik i uważać żeby nie złapali na radar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Simon94
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 14:37, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Oj koledzy moi drodzy nie pomagacie...
Heksio - pomoc w machlojkach to jedno, ale ja Cię proszę żebyś w tej sprawie patrzył na to przez pryzmat pomocy młodszemu koledze...No przecież jesteś na tym forum razem ze Skuterkiem55 expertem Hexagonowym...Poradź coś koledze .
Talarku może Twój tata wie coś więcej,bo przecież chyba to on kupował tego Hexa
Kolego Klon - ja też wolałbym być uczciwy,ale państwo mi w tym przeszkadza,więc skoro oni ustanawiają takie, a nie inne ustawy to po prostu muszę je jakoś obejść dla dobra swojego,ale i też państwa.Powiedziałem sobie że Hexem zarejestrowanym na motorower będę szalał wyłącznie poza miastem i tak też będzie.Obiecuję że w mieście nie przekroczę dozwolonej prędkości nawet o 5 km/h dla dobra swojego i wszystkich osób postronnych.Po prostu będę grzeczny .
No i wreszcie kolega Skuterek ; na takie rozwiązanie mogę się zgodzić pod warunkiem że kolega ma silnik od 50 włoży mi go do Hexagona,ja później pojadę na przegląd czy do rzeczoznawcy,Hex zda egzamin, a później kolega wyjmie mi silnik 50 ccm i włoży z powrotem oryginalny 180 ccm... Ja sam nie mam możliwości żeby prowadzić operację na taką szeroką skalę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skuterek55
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SLUPSK
|
Wysłany: Pon 17:41, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
To daj so spokój z tym skuterem 180 /50bo nie masz czarodziejskiej różki nie ma nic za darmo ,taka przeróbka kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Simon94
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 17:43, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No to wiem, tylko zależy ile
Jakieś konkrety
AHA No i czy tak na logikę biorąc nie wyszłoby to lepiej gdyby tak z samym rzeczoznawcą pokombinować...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Simon94 dnia Pon 17:49, 26 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|