Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Talar
Gość
|
Wysłany: Pią 22:00, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jutro chcę zrobić tylne koło bo powietrze ucieka mi między oponą a felgą pojadę do wulkanizacji i może zrobią. Heksio jak myślisz czy w każdej wulkanizacji to mogą zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Abach
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 6:27, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W każdej, ale nie w każdej wyważą takie kółeczko.
W Gdańsku znam tylko jedną wulkanizację, która wyważa koła do moto. Ostatnio wymiana tylnej opony + wyważenie kosztowało mnie 20 zł. oczywiście przywiozłem zdemontowane koło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 6:38, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tu Abach ma rację - w Poznaniu też jest tylko jeden serwis, który chce zdjąć koło i ma techniczną możliwość jego wyważenia.
Cena za przekładkę i wyważenie podobna.
Natomiast zdjęcie koła jeśli dobrze pamiętam to 50zł. Dlatego ostatnio pojechałem do nich, zdjąłem sam i tak oszczędziłem kasę
Przednie zdejmują w cenie przekładki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Gość
|
Wysłany: Śro 14:12, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A mieliście jakieś nieciekawe historie w trasie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 18:18, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Na szczęście jeszcze nie, ale w duże trasy zabieram piankę naprawczą. Gdybym jednak zabierał się na wschód, zabrał bym zapasową oponę - przynajmniej przednią - bo da się ją wcisnąć na tył W takie jednak trasy warto też przed wyjazdem wbić całkiem nowe gumy i zabrać też dętki, łyżki do wymiany i pompkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Gość
|
Wysłany: Czw 14:37, 07 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A gdzie się sprawdza poziom oleju w silniku ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 18:53, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ato zależy w jakim silniku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Gość
|
Wysłany: Sob 10:12, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
125
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mojecice
|
Wysłany: Sob 10:19, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
I się zarejstrowałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 17:22, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Czas najwyższy
A które 125?
Bo w moim nie było leju silnikowego
Zawsze powinieneś precyzować, na przykład w podpisie, albo zadając konkretne pytanie. Jeśli chodzi o nadwozie różnice są mniejsze jednak silników w Hexach było chyba z dziesięć - no właśnie policzył ktoś ile było silników?
Jeśli to jest ZAPM15 to korek masz po lewej stronie przed kopytem a nad chłodnicą oleju. A odrobinę w przód masz okienko inspekcyjne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Heksio dnia Sob 17:35, 09 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mojecice
|
Wysłany: Sob 22:35, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jutro zobaczę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 8:37, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Talar napisał: | A mieliście jakieś nieciekawe historie w trasie |
ja miałem w czerwcu wracając z pracy w Pleszewie złapałem kapcia i musiałem pchać hexia opona do wywalenia i na dodatek skradziono mi kurtkę, którą zostawiłem na motorku i od tego czasu wożę ze sobą zestaw naprawczy w spreju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mojecice
|
Wysłany: Nie 12:02, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Może chodzi o to M051M albo ZAPM0500000001001
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:47, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Talar@ ZAPM050 to dwusuw
Na zegarach masz kontrolkę oleju, a zbiornik jest po lewej stronie od kierownicy - po prawej masz zbiornik chłodnicy - nie pomyl.
Na korku powinien być napis OIL
Lejesz do pełna olej 2T - Sprawdzone to Castrol Actevo 2T, ja również używałem Statoil 2T Scooter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Talar
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mojecice
|
Wysłany: Nie 19:07, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ale olej do silnika a nie do paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|