Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirek260277
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:56, 31 Maj 2014 Temat postu: Realna porada Piaggio Hexagon 125 |
|
|
Witam nie wiem gdzie umieścić pytanie-zmiana przepisów da mi możliwość w końcu jazdy czym większym- dodam żeby można było się posmuć że jak robiłem prawo jazdy to w mojej szkole w samochodówce zepsuła się WSK-A i mój rocznik nie ma prawka na motocykl...Hexagon wpadł mi w oko z dwóch powodów marka i cena i tu pytanie czy nadal warto kupić Hexagona i czy do 125 pasuje silnik od 250 - dalej czy 125-ątka nadaje się na dalsze wyjazdy i jak znosi tzw.jazdę ciągła bez postoju co 15 minut - wiem i mam świadomość ze możne to dziwne pytania ale po-prostu nie wiem -i jak z awaryjnością - części najtańsze nie są ale mam nadzieje ze są trwalsze -ktoś mnie namawia ze majesty 125 twierdząc to lepszy sprzęt i mam dylemat proszę o wyrozumiałość pozdrawiam ze Szwecji gdzie niestety czekam na ładunek powrotny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 19:51, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli Twoim zdaniem części do Piaggio są drogie, to już zdecydowanie odradzam Yamahę i Hondę
Majka 125 jest dobra, ale mniejsza od hexy i podobnie awaryjna.
Hexagon 125/2T jest łatwy w obsłudze, są dostępne części zamienne RMS i tuningowe Pollini i Malossi.
Nie wiem w jakim mieście mieszkasz, ale u nas w Poznaniu trzepią skuty dość skutecznie i nie jeden kombinator przejechał się już na lawecie.
Co do możliwości przekładki - da się, choć ekonomicznie nie jest to uzasadnione.
125/4T daje radę i jest bardzo ekonomiczny, niestety poza miastem nie sprawia przyjemności - szczególnie z bagażami...
125/2T to już jest kawał skutera, świetne przyspieszenie i dobry VMax. niestety z braku momentu obrotowego utrzymanie maksymalnej prędkości z bagażem pod wiatr może być kłopotliwe.
Z tym silnikiem pojeździłem po Polsce nieco, między innymi byłem na tripie w Czechach. Wspominam go bardzo dobrze i zdecydowanie mogę polecić. Mankamentem jest niepohamowana paliwożerność. Dla mnie jednak do zaakceptowania w zamian za osiągi.
Ciągłą jazdę znosi świetnie, bez najmniejszych problemów i to w zakresie temperatur od -20 do +35.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
mirek260277
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:54, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za odpowiedz-napaliłem się na Heksika ale pojawia się problem -przepisy mówią ze 15km max na prawko B-wiec nie tylko na stan przy szukaniu trzeba patrzeć ale jeszcze na moc ciągle pod górkę - co do prędkości to jak będzie sobie radził z prędkości to jak bez wysiłku poleci sobie 60km/h to dla mnie starczy w 100% ja nigdy nie katuje sprzętu-nie wiem nawet jak piszczą moje oponki w osobówce jeszcze pytanie czym się różni 250 od 125 czy tylko silnik reszta by pasowała -mocowania i elektryka? i czy karoseria jest taka sama?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mirek260277 dnia Wto 19:26, 03 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 5:05, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
- Inny bak
- Inna pompa paliwa
- Inne mocowanie sinika
- inna stopa centralna
- Inna manetka gazu
- Inna manetka lewa (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna kierownica (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna szyba (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna obudowa kierownicy (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inne zegary
- Inne CDI
- Inna cewka
- Inny regulator napięcia
- Inny kufer
- Inny amortyzator/amortyzatory
- Inne tylne koło
- Inne koło przednie, widelec zacisk hamulca, tarcza i nadkole (zależy od wersji)
Chyba niczego nie pominąłem...
Da się pewne tematy obejść... ale jak mówiłem - swap nie jest uzasadniony ekonomicznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:26, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki nie spodziewałem się ze to prawie dwa różne pojazdy przynajmniej wizualnie tego tak nie widać
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:45, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nie wiem dlaczego jestem gość ale nie ważne -widzę jeszcze chromowany stelaż dookoła hexa ile to kosztuje i gdzie kupić
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 2:39, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jesteś gościem - bo się nie zalogowałeś.
A te szpeje - czasem pojawiają się jako set na allegro.
Widziałem nawet nowy zestaw, ale chcieli coś pod 600zł
Używki to nieczęsty widok, bo sprzedawano je jedynie przed liftem.
Ale da się je wrzucić do skutów po lifcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |