Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:15, 15 Kwi 2012 Temat postu: HES |
|
|
witam wszystkich mam zamiar kupic hexa starawy ale na takiego na razie mnie stac 1996 123cm. Moze bym sie dowiedzial jakie wady ma ten skuterek i czy warto zajmowac se nim glowe? chlodzony ciecza . Za wszelakie komentarze do mego postu z gory DZIEKUJE. POZDRAWIAM
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 21:17, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
poszperaj na forum tam jest dużo wiadomości na ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MARCIANOHEX
Gość
|
Wysłany: Nie 21:25, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a dzieki. a co to oznacza 1t bo tak na tablice pisze 123 i 1T. ILE DAJE sie oleju do benzyny bo podobno te samoczyne dawkowania niezbyt 100 procent pewne i na co warto uwazac by cus nie sp......pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 21:36, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
na temat 125 cm i pewno dwusów nie pomogę bo nie mam takiego silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MARCIANOHEX
Gość
|
Wysłany: Nie 21:44, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A KOLEGO JAKIES INSTRUKCJE TECH TO MOZE POSIADASZ ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 22:01, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
instrukcje też są na forum szukaj wszystko tu jest tylko nie ma po naszemu tylko w obcym języku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 7:13, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pomóc, podpowiedzieć i jeszcze umyć
Tak jak klon napisał - już wielokrotnie pisaliśmy o tym silniku i również o tym roczniku - sam taki miałem - więc polecam - oczywiście pod warunkiem że nie jest skatowany.
Nie ma czegoś takiego jak 1T silniki 125 oznaczamy jak następuje:
125/2T - jednocylindrowy silnik dwusuwowy
125/4T - jednocylindrowy silnik czterosuwowy
nie jestem pewien ale chyba silniki parowe mogą być 1T
Po namyśle - chyba jednak parowe też są 2T
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Heksio dnia Pon 7:14, 16 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemek
Administrator
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 9:38, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
na samoczynnym dorabianiu mieszanki można się zawieść . ja w ten sposób załatwiłem silnik. osobiście robie mieszankę jak do simsona 1: 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 16:18, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja się nie zawiodłem. Mimo urwania się linki od dozownika - system tak jest zrobiony, że silnik nie zostaje bez oleju, a natychmiast widać w zbiorniczku, że olej nie schodzi i od razu można układ reanimować...
Tak właśnie stało się w moim przypadku i silnika nie zniszczyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marciano hex
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TUREK
|
Wysłany: Nie 20:08, 22 Kwi 2012 Temat postu: hes |
|
|
jak latwo mozna zmienic pas napedu i potrzebny jest jakis przyzad do blokady przeciw talerza wariatora zebatego ?a wogole jaki tam pasek bo mam 22x828 a patrzac w stronie jest 21,5x817x10. a to jest 125 2t 1996 rok. to ju nie wiem jaki?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marciano hex dnia Nie 21:18, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 23:15, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W 125/2T można zablokować wariator pokaźnym wkrętakiem blokując zęby tarczy rozrusznika o karter - ALE UWAGA - potrzebna delikatność i precyzja - w innym przypadku czeka Cię wymiana karteru lub przeciwtalerza - co często się notuje - o czym wskazuje ilość sprzedawanych elementów tego typu Tak więc lepiej jest sobie zrobić przyrząd jaki i ja sobie wykonałem. Detale takiego dostępne są w serwisówce - można też taki przyrząd nabyć w sklepach skuterowych lub na allegro. Wymiary paska również dostępne są w serwisówce - ponad to wskazałem je już na forum w dwóch miejscach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marciano hex
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TUREK
|
Wysłany: Pią 13:45, 04 Maj 2012 Temat postu: Re: HEX 125 2T WSZYSTKIE INFO MILE WIDZIANE |
|
|
witam wszystkich mam zamiar kupic hexa starawy ale na takiego na razie mnie stac 1996 123cm. Moze bym sie dowiedzial jakie wady ma ten skuterek i czy warto zajmowac se nim glowe? chlodzony ciecza . Za wszelakie komentarze do mego postu z gory DZIEKUJE. POZDRAWIAM[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marciano hex dnia Pią 13:50, 04 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 0:40, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mówiąc w skrócie - Hexagon nie ma wad - a szczegóły wyczytasz na forum - napisaliśmy już tego sporo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|