Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:10, 12 Sie 2008 Temat postu: Poszukuję pomocy przy kupnie Hexagona |
|
|
Witam!
Zacznę może tak
Ostatnio skradziono mi rower
Zamiast kupować nowego wolę się przesiąść na coś zmotoryzowanego. Nie mam prawka na motor i nie zamierzam robić dlatego od kilu tygodni poszukuję coś dla siebie. Całe życie chodzę na siłownię wię nie należę do tych lekkich osób (ok 92kg) :p Poszukuję więc motocykla, który ma troszkę siły. Nie lubię się ścigać itp więc ścigacze odpadają. Lubię konfort jazdy. Zawsze podobały mi się czopery ale nic sensownego nie kupię abym mogł jeździć bez prawka. Zainteresowałem się więc skuterami chociaż przyznam, że zawsze denerwował mnie w nich odgłos silnika. Chciałem więc coś większego ale zarejestrowanego na 50 tak abym mógl jeździć na dowód. Po poszukiwaniach na necie, allegro, ebayu, otomoto, google itp itd moją największą uwagę skupił skuter, który jest tematem tego forum. Nie ukrywam, że zależy mi na ekonomicznym harakterze skutera czyli aby nie palił za dużo paliwa. Używał będę go do dojazdó do pracy (ok 5 km) oraz do kobiety (ok 35 km). Dalszych wycieczek raczej nei przewiduję a jeśli to sporadycznie. I tu zaczyna się problem bo nie mam żadnego doświadcenia jeśli chodzi o motory (poza brykaniu na jawe 50ce kumpla za małolata :p). Potrzebuję więc kogoś, kto się na tym zna i pojedzie ze mną na oględziny jakiejś maszyny Jestem z okolic Lublina. Czytałem wypowiedź jednego z użytkowników,że od jakiegoś czasu szuka coś dla kumpla ale większość jest zajeżdżona itp. Jak to poznać? Pewnie po braku mocy i odgłosie silnika tylko ja nawet nie wiem jak on brzmi normalnie kasa jaką będę dysponował do ok 3000 - 3500zł. Wiem, że to nie jest dużo ale nie jest też mało. Myślę, że optymalnym dla mnie rozwiązaniem byłaby wercja 125 4t lub 150 4t po 98 roku aby był po liftingu.
Da się coś z tym zrobić?
Pozdrawiam serdecznie!!!
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 10:11, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MichaŁ
Administrator
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Wto 23:44, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Właściwie wszystkie poszukiwania na forum ograniczają się do egzemplarzy zarej. na 50 Ja szukam dla znajomego już od dłuższego czasu i jest ciężko. Musisz śledzić allegro. Jak pojawi się coś w ofertach to wklej linka i będziemy wróżyć coś ze zdjęć i doradzać Ci na co zwrócić uwagę
Silnik 125 4T jak najbardziej był a 150 4T nie było w Hexagonach
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:17, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No Hexagon z silnikiem 4t to jeszcze z bogiem sprawa jeśli chodzi o spalanie oczywiście:D ja mam lx-ksa 125 w 2t:/ coś strasznego jesli chodzi o spalanie.czasem dochodzi do ponad 5l/100km:?. I to niezaleznie od stylu jazdy możesz jechać cały czas 40km/h to on Ci i tak spali z 4,5l:D ja próbuje go jak najszybciej sprzedać i przesiadam się na cbrkę 125 która jest 4t:D Więć niedługo będę się musiał pożegnać z tym sympatycznym forum:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:27, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
sorki za spam ale muszę mieć 3 posty aby podać Wam linki propozycji
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:28, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
znalazłem 3 propozycje, które mnie zainteresowały
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 14:29, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:28, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
co myślicie o tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
lub ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
czy to nie dziwne za ten rocznik takie pieniądze?
no i propozycja nr 3
[link widoczny dla zalogowanych]
Piszcie co sądzicie o tych 3ech propozycjach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:04, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie pierwsze 2 propozycje są godne polecenia.Ta 3 raczej nie, ponieważ nawet po remoncie przebieg ponad 40tys to zdecydowanie za dużo żeby mozna było spokojnie bez obaw podróżować takim pojazdem-jest już po prostu wyganiany za bardzo i tyle:D Ja skłaniałbym się za 1 opcją taki sam kolor jak mój i Michała i naprawdę jest to dobry model tylko zobaczysz ile to pali:D Chyba ze jest to 4t to spoko:D Ale wybór należy do Ciebie.Ja polecam 1 opcję
|
|
Powrót do góry |
|
|
MichaŁ
Administrator
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 0:50, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Numer 1 i 3 to 2-suwy. Numer 2 to 4-suw
Żaden z nich nie jest zarejestrowany na 50, a mówiłeś że takiego szukasz
Nr1 wizualnie w najlepszym stanie, trójka też ładna ale przebieg rzeczywiście spory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 8:29, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
MichaŁ napisał: | Numer 1 i 3 to 2-suwy |
W jaki sposób to poznałeś?
[link widoczny dla zalogowanych]
A co powiecie o tym?
Jak w opisie nie ma czy to jest 4t to jak mam się tego dowiedzieć?
A w ogóle są modele 180 4t?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 8:41, 14 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 10:57, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
nie kupuj Hexagona tylko np. CBR 125R zarejestrowaną na motorower:D Cena będzie wyższa ale opcja jest zdecydowanie lepsza od Hexa:/ Ja niedługo się na taką przerzucam:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
MichaŁ
Administrator
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 21:59, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ten 180 to też 2T są też Hexagony 180 4T
180 2T pali naprawdę duże ilości benzyny... jeśli naprawde zależy Ci na niskim spalaniu patrz na 4-suwy. Można to np. rozpoznać po tłumiku, deklu przekładni czy wlewie oleju do mieszanki
Melon, a siedziałeś chociaż kiedyś na takiej CBR'ce ? Przecież na tym się siedzi jak na Simsonie. To może być ciekawe wymiarowo jak się ma do 165 cm wzrostu Szkoda pieniędzy na takie wymysły. Lepiej sobie kupić chociażby Atlantica 125, większy i wygodniejszy od Hexa, bardziej zaawansowany technicznie, żwawszy i ekonomiczniejszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MichaŁ dnia Czw 22:00, 14 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:41, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zmienię motocykl to tylko na taki, który ma tradycyjne sprzęgło i biegi:D Automat może jest wygodny ale to nie jest to....jak są biegi to jeździ się inaczej:d:d Jak zwykle są i zwolennicy takich rozwiazań i przeciwnicy:D ach taki o już jest nasz motocyklowy światek:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
MichaŁ
Administrator
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 22:51, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie mam nic do biegów Sam chętnie od czasu do czasu pojeździłbym np. na Hondzie PC800 czy Deauville 650... ale CBR 125 4T to na prawdę nie jest to no dobrze ale nie śmiećmy już koledze w temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:14, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tak jest:D kończymy te dyskusje:D Niech kupuje Hexagona i będzie na pewno zadowolony mam nadzieję tylko to spalanie.....no nic może zmieści się w 4l:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
MichaŁ
Administrator
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Pią 10:35, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak kupi 4T to nie będzie wiedział co to znaczy 4 litry na 100 km
Moje 125 4T przez ok. dwa lata eksploatacji nie spaliło mi nigdy więcej niż 4 litry Normalne spalanie które uzyskuje to ok. 3,5 litra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|