Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
klon
Wysłany: Pią 11:03, 30 Sty 2015
Temat postu:
Poszukać dobrego cylindra i poskładać to od nowa
sokolik81
Wysłany: Czw 18:19, 22 Sty 2015
Temat postu:
Niestety Hex poszedł do lekarza Diagnoza:-,Fabryczny defekt cylindra Korozja wżerowa Rzadki przypadek Właściwie kontrola jakości sprawdzająca części powinna to zauważyć Wiadomo renoma hondy a jednak porażka Wżer korodujący dotarł od strony zewnętrznej cylindra prawie do środka Gdy zrobiłem szlif cylindra grubość scianki w miejcu wżeru wynosiła kilka mikronów Znów wpadka tych co szlifowali Praca tłoka spowodowała mikroszczelinę przez którą dostawała się woda do cylindra A ciśnienie sprężania wywalało wode na zewnątrz Ot i wszystko Koledzy robiąc szlif obejrzyjcie czy nie ma korozji wżerowej Szerokości Dbajcie o zdrowie
Heksio
Wysłany: Czw 14:38, 26 Cze 2014
Temat postu:
Przyczyną może być zbyt niska temperatura wrzenia (woda zamiast płynu chłodzącego, lub płyn mocno zużyty).
Może też być powodem zbyt wysoki stan płynu, upewnij się, że jego poziom na zimnym silniku nie wychodzi ponad górny wskaźnik.
klon
Wysłany: Wto 14:20, 24 Cze 2014
Temat postu:
Moze to byc blachostka uszkodzony termostat albo przytkany kanał wodny ale chyba poszła uszczelka i kompresja dostaje się do układu chłodzenia, zaczął bym od termostatu.
sokolik81
Wysłany: Pon 15:01, 23 Cze 2014
Temat postu: Tryskająca woda spod korka wyrównawczego
Witam Proszę o informację co może być przyczyną powyższego stanu Woda pod ciśnieniem wytryskuje spod korka przy większej prędkości i po nagrzaniu silnika Oglądałem korpus głowicy Nie widzę skroplonej wody Spaliny nie mają białego koloru
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin