Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Michu_3m100
Wysłany: Pon 1:18, 23 Mar 2015
Temat postu:
W zbiorniku rozchodowym filtra nie ma (przynajmniej wg katalogów).
Filtr w zbiorniku to tylko siatka zgrubna nie wymagająca czyszczenia czy wymiany (wg serwisówki). Filtr, taki zwykły na przewodzie, powinien być pomiędzy bakiem a pompą paliwową, zamocowany na uchwycie przy ramie.
Gość
Wysłany: Sob 13:16, 21 Mar 2015
Temat postu:
A więc sam odpowiem na zadane pytania:
w zbiorniku nie powinno być nadciśnienia ani podciśnienia.
Zbiornik ze zdjęcia jest źle podłączony
Prawidłowe podłączenie to:
gruby króciec to powrót paliwa
wysoki króciec(uniesiony) to odpowietrzenie. Powinno się tak podłączyć wężyk 20-30cm i skierować go w dół.
Trzeci króciec (ten z lewej strony) powinien być zaślepiony.
Filtry są w baku i w zbiorniczku górnym . Są raczej nie wymienne.
vipermat
Wysłany: Śro 15:45, 19 Lis 2014
Temat postu: Nadciśnienie w zbiorniku paliwa [4T LX4 125ccm chłodzony po]
Witam,
Temat dotyczy Piaggio 4T LX4 125ccm który ma silnik jak piaggio sfera lub jakies piersze wersje liberty.
czy to normalne że w zbiorniku mam nadciśnienie?
Czy mój bak jest dobrze podłączony?
Do czego jest ten niebieski wąż ( wychodzi i zaraz wchodzi do zbiornika)
żółty wąż to wąż powrotu paliwa z małego zbiorniczka.
Podciśnieniowa pompa znajduje się obok zbiornika paliwa.
Gdzie jest fabryczny filtr paliwa(ten malutki ja dodałem) ?
EDIT 11.03.2015
spójrzcie na to zdjęcie z allegro:
wydaje się że ten wąż który u mnie idzie zaraz do sąsiedniej dziurki w baku jest długi i raczej musiał być podłączony w inne miejsce.
http://allegro.pl/piaggio-hexagon-125-zbiornik-paliwa-czujnik-i5104927018.html
tutaj tez bardzo ładnie pokazane że w moim skuterze jest to na pewno źle podłączone :
http://www.ebay.de/itm/Piaggio-Hexagon-LX4-125-Tank-Benzintank-F403-/191417017812
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin