Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Michu_3m100
Wysłany: Pon 1:11, 23 Mar 2015
Temat postu:
Trochę się spóźniłem. Ale może dla potomności.
Przerabiałem ten problem i najskuteczniejsze okazało się dopasowanie iglicy z japończyka (nie pomnę jakiego) z gumowym stożkiem. Po 20 tys. I 10 latach nic nie cieknie i jest tip-top.
Gość
Wysłany: Sob 13:21, 21 Mar 2015
Temat postu:
A więc:
1.Przedstawiona na zdjęciach iglica zaworu ustalania poziomu paliwa w gaźnika jest oryginalny i ma poprawny kształt.
Powodem braku szczelności było jej wyrobienie. Minimalne, ledwo widoczne pod lupą.
Po zamontowaniu sprawnej brak przecieków.
vipermat
Wysłany: Śro 15:58, 19 Lis 2014
Temat postu: iglica gażnika [4T LX4 125ccm chłodz. powietrze]
Witam
LX4 ma gaźnik Mikuni BS24-1 .
Gaźnik jest u mnie zalewany. Powody mogą być dwa:
1.Zawór iglicowy jest niesprawny
2.Przed zaworem panuje zbyt duże ciśnienie
ad1. Sprawdziłem zawór sródkiem do sprawdzanei instalacji LPG gdy ustami wytworze ciśnienie przez waż do gażnika(tam gdzie podawane jest paliwo) , obserwuje wtedy delikatne wycieki powietrza. Iglica jest niezniszczone wygląda bardzo dobrze pod lupą.
Ma drugi taki sam gaxnik od poprzedniego sprzedawcy i była tam identyczna iglica, ale czy jest to oryginał ?
ad.2 Czy w LX4 tez układ jest pressurised (nadcisnieniowy) Jakieś źródła mówią że wszystkie hexagony tak maja ale może LX4 który ma silnik od Paggio Sfery jest inny i ktoś zamontował mi zły zbiorniczek pomocniczy(bo to on przez mała dziurkę powrotu wytwarza pewnie nadciśnienie .
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin