Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pon 11:39, 25 Gru 2023
Temat postu:
Witam.
Zawory wyregulowane u mnie po jednej przedzałce do srodka kazdy i gitara zawory sie uspokoiiły najważniejsze ze juz rozrusznika nie mecze tylko jedno pykniecie i honda gada przy okazji proponuje gażnik wyczyscić honda odzyła.
Postanowiłem sie podzelic jaką kolwiek informacją gdyż w internecie jest słabo z tym rodzajem ustawiania zaworów.
Gość
Wysłany: Sob 10:36, 16 Gru 2023
Temat postu:
Witam,
Czy udało Ci sie wyregulować te zawory czy mógł bys podzielić sie wiedzą w tym temacie bo ja borykam sie z tym problemem.
Pozdrawiam.
wuja69
Wysłany: Sob 20:21, 29 Lis 2014
Temat postu: Gaźnik i zawory Piaggio x9 250 z silnkiem Hondy.
Witam, 3 tygodnie temu kupiłem Piaggio x9 250 z silnikiem Hondy.z 2001r.Mając całą zimę przed sobą postanowiłem przejrzeć i przygotować sprzęt.Po zdjęciu osłon sprzęt okazał się bezwypadkowy i jak na razie w stanie dobrym.Po wymianie filtrów -powietrza , filtru przekładni i świecy zapłonowej .przyszedł czas na wymianę filtra paliwa ,przy okazji wymieniłem przewody paliwowe.Potem postanowiłem wymontować gaźnik by go przeczyścić , umyłem go zewnętrznie, potem porobiłem zdjęcia ,zanotowałem ustawienia wszystkich części które wymontowałem z gaźnika (oprócz czujnika poł. przepustnicy- tego nie ruszałem bo i poco ,wszak tam nie ma co czyścić) .Membrany były całe , zwilżyłem je paliwem i zamknąłem w szczelnym naczyniu by nie przeschły).Części umyłem pędzelkiem w benzynie do ekstrakcji , potem wszystko przedmuchałem sprężonym powietrzem z kompresora, gaźnik był raczej bardzo brudny, pod pływakiem i z kanałów gaźnika- wylatywała brudna benzyna .Zamontowałem wszystko i odpaliłem skuter od pierwszego strzału,silnik odpalił za trzecim razem, by po ok. 5 sekundach zgasnąć. Potem odpalił ale trza było przy gazować.Po rozgrzaniu palił bez problemu oraz szybciej i równiej wkręcał się na obroty niż przed czyszczeniem gaźnika.Po przejrzeniu forum,podejrzenie padło na akumulator(który bardzo szybko się ładował po podłączeniu do prostownika i rozładowywał przy kręceniu rozrusznikiem- przedtem też zdarzyło się parę razy ,że silnik zagadał by zaraz zgasnąć wtedy gdy temperatura powietrza spadła poniżej 10 stopni. ) ,dzisiaj po podłączeniu dodatkowego starego aka samochodowego maszyna odpaliła bez problemu(silnik był zimny ) i silnik chodził bez problemu.
Zdaje sobie sprawę,że same bezproblemowe odpalenie silnika nie gwarantuję poprawnej pracy silnika i potrzeba do tego ustawienia gaźnika oraz zaworów silnikowych.
Mam do Was koledzy parę pytań-
1.O identyfikacje tej dyszy zaznaczonej na zdjęciu poniżej
według serwisówki - nazywa się ,,Flow screw,, co po tłumaczu google -,, śruba przepływu,,
czy Ktoś może ją opisać?tzn. do czego służy i jak sią nią reguluje?
2. Mam problem też z ustawieniem zaworów ,w autach regulowałem sam ,zarówno płytkami i śrubkami- wszystko bez sensacji ,działały zawsze bez problemu.Aw siniku Hońdzi jest patent z zewnętrzną regulacją ,znalazłem temat z forum Burgmani
http://www.forum.bur...nia#entry246322
jednakże nie wyczerpał on moich wątpliwości ,a mianowicie czy jedna kreska na podziałce oznacza 0,01mm czy 0,1mm ,według serwisówki obydwa zawory zawory trza ustawić na 0,1mm.
hardkorowy film z ustawiania zaworów -
https://www.youtube.com/watch?v=13DrozfGnOc
Być może Ktoś ustawiał zawory w tym silniku ? i opisał by to jednoznacznie.
3.Jeszcze man jeden dylemat na temat gaźnika - poziom paliwa w komorze paliwa ma wynosić 18,5mm plus minus 1mm.Tylko nie wiem od której krawędzi trza mierzyć poziom paliwa ,na dodatek gaźnik nie jest położony po zamontowaniu poziomo tylko pod kontem oraz przekręcony wzg. swojej osi, tak więc nie jest to takie proste.
Opis z serwisówki jest taki :Checking the fuel level in the float chamber.
Position the float chamber drain pipe so that it faces upwards.
The top of the drain pipe must be higher than the float chamber surface.
Turn out the float chamber drain screw.
Start the engine.
According to the principle of comunicating vessels ,the petrol in the pipe reaches the same level as the liquid in the float chamber.
The distance between the level in the pipe and the float chamber surface must be : 18,5 mm
It the level not as specified,check the following parts:
Float valve.
Float.
To jest zdjęcie dostępnej strony gaźnika gdy jest zamontowany gaźnik na skuterze.
Zdjęcie z
zamontowanym gaźniku do dodam później ( w garażu jest raczej ciemno). Może ma Ktoś jakiś pomysł?
Przyznaję się do tego ,że podobny temat założyłem na innym forum,dlatego ,że prace stanęły z powodu mojej niewiedzy.
Bardzo proszę o pomoc i dziękuję za czas poświęcony na czytanie tematu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin