Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Sprzedam
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Yscien
Wysłany: Pią 19:48, 22 Kwi 2016
Temat postu: Hexagon 250 - Wawa
Czołem!
Mam do sprzedania hexagona 250 z 99 roku. Wydaje mi się, że tutaj zbytnio samego skutera przedstawiać nie trzeba, także ograniczę się tylko do stanu technicznego mej jednostki.
Wady:
- Plastiki. Oryginalne, nie przemalowywane, ani nie odnawiane. Wszystko owszem, trzyma się kupy i nic na taśme złączone nie jest, ale jednak znajdziemy ułamane mocowania, zadrapania czy pozostałości szlifów (ja sam miałem tylko jeden). Schowek na rękawiczki przydałoby się pospawać.
- Zegary. Prędkościomierz działa od święta, ale przynajmniej kilometry zlicza cały czas
.
- Nie jest pierwszej młodości
- Jest jakieś przebicie na instalacji. Przydałoby się przeprowadzić akcje: search and destroy. Ja z tym jeżdżę i co jakiś czas po prostu szukam co to może być. Ale nie śpieszy mi się.
Zalety:
- Zegary mają wymienioną płytkę elastyczną (mocno przegniłą po tych latach, dającą mocne przebicia) na kable. Robiłem to pod okiem zawodowego elektronika. Kable nówki sztuki, dobre konektory, gniazda żarówek oryginalne tylko zmodyfikowane. Dorzucam dokumentację owej operacji, zapasowe kable i starą płytkę.
- Wariator i przeciwtalerz zostały wymienione na nowe pod koniec zeszłego sezonu. Wariator wraz z rolkami jest firmy Pollini. Przeciwtalerz nie wiem. Sprowadzany oddzielnie, z USA. Stary wariator do wglądu, jest mocno zjechany
.
- Nowy przekaźnik rozrusznika.
- Świeca nówka sztuka, zgodna z manualem.
- Silnik według mechanika jest w dobrym stanie. Wizualnie jest suchy, oleju nie ubywa. Ja z silnikiem nie zauważyłem żadnych problemów w trakcie jazdy.
- Klocki z przodu mają jakieś 5000 km (zmieniałem w zeszłym sezonie, jakoś na początku), olej też wtedy był zmieniany. Tarcza jeszcze pojeździ sporo.
- Rolgaz został wyczyszczony i przesmarowany.
- Opony wymieniane w zeszłym sezonie. Metzeler ME 7 Teen.
Co według mnie trzeba zrobić:
- Kupić aku
. Mi się udało go zasiarczyć podczas jednej z operacji. Rozładowuje się teraz błyskawicznie.
- Pasek. Ślizga sie przy gwałtownym ruszaniu, a przy zmianie wariatora go nie zmieniłem.
Pozdrawiam,
Karol
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin