Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tortoreto125
Wysłany: Śro 7:37, 12 Kwi 2017
Temat postu:
O chinczykach nawet nie myslalem, piaggio odpada bo nie wystepuje w sprzedazy sam tlok jedynie w komplecie z cylindrem a to kosztuje prawie tyle co dalem za skuter. Pozostaje ten RMS poszperam na allegro i cos wymysle. Jak dobrze doczytalem to srednica tloka nominalnego to 57,4. Niebardzo wiem co to sa OEMy i Aftermarkety ale to sobie sprawdze. Niestety wymiane tloczka musze odlozyc na poswietach bo czesci wczesniej nie dojda. Odezwe sie jak juz bedzie po wszystkim. Chyba ze wyjdzie cos wczesniej. musze jeszcze jakos naprawic sensor swiatla hamulca w lewej manetce i napewno cos tam sie jeszcze znajdzie. A tak nie na temat nawiazujac do ktoregos z postow o srednicy kol w hexagonie to moge potwierdzic ze byly wypuszczane tez na 12" zarowno przod jak i tyl. Milego dnia
Heksio
Wysłany: Wto 19:15, 11 Kwi 2017
Temat postu:
Jak zabierasz się z górę silnika to na szczęście w Twojej heksie powinny być dostępne zestawy od RMS'a - jeśli możesz nie bierz chińskich - chińskie tylko w ostateczności - jeśli nie są dostępne OEMy albo dobre aftermarkety, albo nie stać Cię na oryginalne Piaggio. Poza RMSem rzoć okiem na poliniego i malossiego - nie polecam bo to są tuningi i zwykle ich zastosowanie wymaga dalszych inwestycji co ani nie podnosi trwałości ini nie zadba o Twój portfel - staraj się jechać po standardach - a RMS to właśnie kopia oryginałów - więc zoptymalizowany
tortoreto125
Wysłany: Wto 7:44, 11 Kwi 2017
Temat postu:
To napewno nie problem ssania bo wskaznik temperatury pokazuje wskazania srodkowe motor goracy przewody gorace a na wolnych obrotach wlacza sie wentylator, jest nowy termostat i czujnik temperatury jak rowniez pompa wody, zainwestowalem w zeszlym roku jak mi sie zagotowal. Pozniej cos sie stalo zenie chcial palic, mechanik wydal diagnoze rozrusznik, z braku czasu i checi stal sobie do zeszlego tygodnia kiedy to zakupilem nowy bendix i po szybkiej wymianie zmuszony bylem wsadzic raczki troszke glebiej. okazalo sie ze jest pekniety lancuszek rozrzadu. A ze jestem laikiem w tej kwesti korzystam zroznych porad i wten sposob trafilem na to forum ktore okazalo sie wiekce pomocne. ale odbiegam od tematu. Pytanie jest czy jezeli zagotowalem go wczesniej (plyn wyskoczyl spod korka chlodnicy) to wskutek przegrzania tlok mogl stracic swoje parametry
i teraz po rozgrzaniu sie silnika nie trzyma kompresji. Korzystajac z urlopu zrobilem szyki rekonesans i sprawdzilem cisnienie na tloku po uprzednim rozgrzaniu silnika i niestety sprawdzily sie moje najgorsze przewidywania, a mianowicie 9,5 (chyba) atm. czyli wedlug mojego rozeznania conajmniej o 2 atm zamalo. I czeka mnie powtorne rozbieranie. Pocieszam sie tym ze teraz wiem co i jak i nie bede bladzil po omacku. Mam wielka prosbe, o czym nie pomyslalem wczesniej, czy moglby mi Pan podpowiedziec co jeszcze przy okazji moglbym skontrolowac wedlug panskiego bogatego doswiadczenia? Z gory dziekuje i zycze milego dnia.mpresji?
Heksio
Wysłany: Wto 2:31, 11 Kwi 2017
Temat postu:
Z objawów wynika, że pracuje na ssaniu a bez ssania nie chce - problemu na początek szukałbym w gaźniku.
A w zasadzie w układzie zasilania paliwem (trochę szerzej) bo poza brudnym gaźnikiem oczywiście mieszanka może być za bogata lub zbyt kiepska. Lewe powietrze - na przykład dziurawy/pęknięty króciec ssący, albo filtr powietrza i droga powietrza przez przewód mogą być zakłócone.
Zacznij - od wstępnej kontroli wzrokowej filtra, przewodów powietrznych i króćca ssącego (poruszając gaźnikiem) czy nie ma szczelin.
Jeśli badanie wyjdzie OK - zostaje wymontować i wyczyścić/sprawdzić gaźnik - później jego regulacja
Gość
Wysłany: Pon 20:33, 10 Kwi 2017
Temat postu:
Dobry wieczor, poskladalem wszystko do kupy i odpalilo ladnie ale...
po przejechaniu jakichs 2km przy rozgrzanym silniku po zatrzymaniu kol sam gasnie i przez jakis czas nie moge go odpalic. Zalapuje dopiero po kilku minutach. Dodatkowo do 60km/h rozpedza sie bardzo ladnie a pozniej potrzebuje troszke wiecej czasu.
I co Pan na to Panie Heksio?
Heksio
Wysłany: Sob 23:56, 08 Kwi 2017
Temat postu:
Powodzenia - trzymam kciuki
Gość
Wysłany: Sob 23:04, 08 Kwi 2017
Temat postu:
Dzieki serdeczne. Milego wieczoru zycze
Heksio
Wysłany: Sob 22:17, 08 Kwi 2017
Temat postu:
Rzuć okiem do manuala vespowego 125/4t
tortoreto125
Wysłany: Sob 19:27, 08 Kwi 2017
Temat postu: ustawienie rozrzadu 125 4t
Dzien dobry, jestem possiadaczem hexagon 125 4t 4v. Potrzebuje pomocy w ustawieniu rozrzadu po peknieciu lancuszka. W glowicy wydaje sie to proste ale w jakim polozeniu ustawic wal? Na kole zamachowym (magnetycznym) niema rzadnych znakow. Czy ktos wie jak rozwiazac ten problem? bardzo prosze o pomoc.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin