Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MichaŁ
Wysłany: Śro 19:01, 18 Lut 2009
Temat postu:
Chodziło mi oczywiście o pokrywe napędu, czyli to miejsce do którego masz przytwierdzony kopniak (starter nożny) jest to aluminiowy dekiel montowany najczęściej na imbusy
Po zdjęciu, masz dostęp do paska, sprzęgła i wariatora
Gość
Wysłany: Śro 15:34, 18 Lut 2009
Temat postu:
Dziekuje wszystkim za informacje! Przydadza sie, teraz wiem z czym jechac do serwisu, tylko jakis musze znalezc
a ile pracy to zdjac pokrywe: jak sie wie - to 1 min, a jak sie nie wie gdzie jest pokrywa to moze to troche zajac
MichaŁ
Wysłany: Wto 18:13, 17 Lut 2009
Temat postu:
15 tys. km... czy ja wiem czy pasek i rolki będą fabryczne ? Raczej nie
Oczywiście że bez organoleptycznego zbadania sprawy nie ma co szaleć z zakupami, ale ile to zdjąć pokrywe
guli
Wysłany: Wto 12:18, 17 Lut 2009
Temat postu:
MichaŁ napisał:
guli napisał:
ale generalnie na siłę nic nie wymieniaj.
W jakim sensie na siłę?
Jeśli kupił niemłody już skuter od kogoś obcego, to gruntowne przejrzenie mu się przyda
a przy okazji można go przywrócić do całkowitej serii na oryginalnych częściach fabrycznych
Skoro twierdzi, że na 99% ma przebieg równy praktycznie dotarciu to skuter powinien byc na częściach fabrycznych. O olej w przekładni i filtr powietrza musi zadbać ale jeśli chodzi o wymianę paska i rolek to bez gruntownych oględzin nie widzę takiej potrzeby tylko dlatego, że kupił używany skuter.
Gość
Wysłany: Pon 22:13, 16 Lut 2009
Temat postu:
dokładnie tez niedawno kupiłem hexa i pierwsze co zrobiłem zmieniłem olej w sliniku i filtr oleju to napewno trzeba zrobic tym bardziej przy niskich temperaturacch rzeby lepsze smarowanie było przy starcie pasek rolki filtr powietrza tez planuje w naajblizszym czasie tez polecam te rzeczy wymienic dla pewnosci zebys wiedzial co wkładasz i wlewasz nie tylko chodzi o to czy potrzeba to zmienic czy nie ale o to bys był spokojny i nie zastanawiał sie czy cos ci nie walnie w najblizszym czasie
MichaŁ
Wysłany: Pon 19:35, 16 Lut 2009
Temat postu:
guli napisał:
ale generalnie na siłę nic nie wymieniaj.
W jakim sensie na siłę?
Jeśli kupił niemłody już skuter od kogoś obcego, to gruntowne przejrzenie mu się przyda
a przy okazji można go przywrócić do całkowitej serii na oryginalnych częściach fabrycznych
guli
Wysłany: Pon 12:14, 16 Lut 2009
Temat postu:
Skoro masz komplet dokumentów serwisowych to sprawdź co było robione. Olej przekładniowy wymienisz sam, to są niewielkie koszta i prosta robota, filtr powietrza albo wymiana, albo czyszczenie i nasączanie a rolki i pasek zależnie od zużycia. Przy tym przebiegu to może pasek ze starości już trochę jest spękany ale generalnie na siłę nic nie wymieniaj.
MichaŁ
Wysłany: Nie 19:54, 15 Lut 2009
Temat postu:
Osobiście wymieniłem u siebie taki zestaw:
- olej silnikowy (u Ciebie tego nie ma bo ja mam 4T)
- olej przekładniowy
- pasek
- rolki
- świeca
- filtr powietrza i oleju
Do tego można by wymienić też płyn chłodniczy i byłby już komplet
Gość
Wysłany: Nie 18:00, 15 Lut 2009
Temat postu: kupilem Hexagona, co dalej?
Witam wszystkich, jestem tu kompletnie nowy, przepraszm a gory jesli powtarzam istniejace juz posty, ale nie moglem znalezc tego, czego szukalem.
Mam kilka pytan.
Kupilem wlasnie Hexagona 150, 1996, 15000 przebiegu (i tyle ma na 99%, pierwszy wlasciciel w niemczech z kompletem dokumentow)
Co powinienem zrobic po zakupie takiej zabawki? Na co zwrocic uwage? Najchetniej kupilbym ksiazke i wszystko robil sam, ale czy nie jest to skomplikowane? Wiem, ze musze wymie nic klocki hamulcowe z przodu, nic innego mi nie wiadomo zeby bylo do zrobienia, ale jak to z nowym pojazdem pewnie trzeba cod powymieniac. Prosze o pomoc i liste co i jak.
Do tego bede wdzieczny za opinie na co nalezy zwracac uwage, czego nie robic i co robic zeby moj Hex ladnie mi sluzyl.
Dziekuje z gory za pomoc!
Grzesiek
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin