Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Heksio
Wysłany: Nie 10:09, 01 Maj 2011
Temat postu:
Bez przesady, demontaż, naprawa i montaż wariatora to najwyżej 2 godziny pracy i da się to zrobić pod blokiem
Wystarczy mieć odpowiednią blokadę przeciwtalerza, którą należy zrobić wcześniej, pożyczyć, lub zakupić (dostępne na allegro). Zabawa w blokowanie przeciwtalerza metodami niesprawdzonymi zwykle kończy się pourywaniem śmigiełek. Do tego musisz zabezpieczyć się w klej do śrub na przykład Loctite. Jeśli bowiem nie przykręcisz śruby wario na klei ryzykujesz zmieleniem napędu. Przyda się też dobry (nowy) i mocny wkrętak krzyżowy, najlepiej z główką pod klucz płaski, gdyż śruby osłony dozownika, na 100% będą zapieczone, a z racji ich małej wytrzymałości łatwo stracić możliwość ich wykręcenia i konieczność rozwiercania - której nie polecam. Jeśli przytrafi Ci się, że wkrętak będzie się ześlizgiwał - warto te śruby wymienić na nowe.
skuterek55
Wysłany: Czw 21:20, 28 Kwi 2011
Temat postu:
Proponuje dolać oleju do zbiornika paliwa zanim naprawisz
guli
Wysłany: Czw 10:11, 28 Kwi 2011
Temat postu:
Dzięki
To już sprawdziłem, linka chodzi płynnie, podregulowałem ją na znaki, nie wiem jednak, czy dawka oleju którą podaje dozownik jest właściwa, czy nie zapchał się gdzieś wężyk albo króciec gaźnika. Do demontażu wariatora trzeba dysponować jakimś garażem chociaż a u mnie z tym marnie
Heksio
Wysłany: Czw 5:22, 28 Kwi 2011
Temat postu:
Miałem podobną przypadłość w 125/2T. Sprawdź linkę gazu - tę która wchodzi do karteru od strony Vario. Najprawdopodobniej urwała się i regulator dozy idzie cały czas na dawce dla wolnych obrotów. Silnik co prawda się smaruje - ale nie pozwalaj sobie na duże prędkości. Najlepiej od razu to naprawić - ryzyko zatarcia. Wgląd masz przez gumową zaślepkę u dołu po lewej stronie pokrywy, ale najlepiej zwalić vario i looknąć pod klapkę zakrywającą dozownik.
guli
Wysłany: Śro 12:58, 27 Kwi 2011
Temat postu: Hex 180 2t dozownik oleju
Witam. Wydaje mi się, że trochę zbyt mało ubywa oleju ze zbiorniczka. Czy ktoś z hexagoniarzy mógłby na kilka chwil zdjąć wężyk olejowy z gaźnika i napisać jak często spływa kropla oleju na wolnych obrotach??
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin