Autor |
Wiadomość |
mateo125 |
Wysłany: Wto 17:11, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
Również podejrzewam, że nie masz 49ccm "pod maską"
Nawet Twój nik zdradza, że masz "150" , a więc jeździsz nielegalnie chodzi mi tu o niewłaściwe dane w dowodzie rejestracyjnym.
Tak więc nie usiłuj nam tu wcinąć, że to jest "legalne" - nie tędy droga |
|
|
klon |
Wysłany: Wto 15:59, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
pamiętaj kolego, że teraz tylko 45 km/h możesz śmigać |
|
|
Heksio |
Wysłany: Wto 14:58, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
Hex150 > a masz w nim zamontowany silnik 49ccm - nie sądzę - a więc nie pierdziel mi, że jeździsz na legalu, tylko przyznaj że jesteś ciotą, bo nie umiesz zdać prawka kategorii A, lub oszustem - bo nie chcesz płacić opłat zgodnych z klasą pojazdu, albo sierotą, której rodzice nie wiedzą co robi ich dziecko! |
|
|
Hex150 |
Wysłany: Pon 21:06, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
Heksia opowiadach Pierdoly ja mam hexa zarejestrowanego na 49cm bo mialem karte ze silnik bykl wymieniany i jest wszystko legal |
|
|
Talar |
Wysłany: Sob 8:37, 14 Kwi 2012 Temat postu: |
|
dzięki Heksio |
|
|
Heksio |
Wysłany: Sob 5:21, 14 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Nie warto kombinować. Do uszczelniania tłumików są przewidziane specjalne uszczelki i nie bez powodu. Jak dotąd ani mnie ani znajomym nie udały się kombinacje ani z pastami do tłumików ani z silikonem. Niestety rozszczelnienie wpływa na pracę silnika a w ekstremalnych sytuacjach spadku jego wydajności (potwierdzone w Vespie).
Specjalna pasta sonaxa - natychmiast zamienia się w piach i wysypuje się z tłumika. Może doprowadzić do jego zatkania i konieczności wymiany.
Do 250ccm polecam zamienniki Atheny dostępne w moto-akcesoria.pl i taniej w larssonie. |
|
|
Talar |
Wysłany: Pią 19:31, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Mam pytanie czy można uszczelnić tłumik silikonem do uszczelniania pieców (czy nie wypcha go)? |
|
|
Simon94 |
Wysłany: Pon 0:28, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
No, a mi się chce jeszcze bardziej niż Heksiowi ... |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 0:09, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
Spoko - mi się zawsze chce :-p |
|
|
Talar |
Wysłany: Nie 19:22, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
Nie chciało mi się już tego szukać ale dzięki Heksio:) |
|
|
Heksio |
|
|
Talar |
Wysłany: Sob 9:13, 24 Gru 2011 Temat postu: |
|
Dzięki Simon94 i życzę wszystkim forumowiczą Wesołych Świat i Szczęśliwego Nowego Roku |
|
|
Simon94 |
Wysłany: Pią 20:34, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
No jasne
To są zajebiste opony .
A teraz szczegóły; Heidenau K61 to opona sportowa do jazdy po nawierzchniach utwardzonych. Jest to opona mieszana szosowo-sportowa, wykonana ze średniej trwałości mieszanki gumowej zapewniającej doskonałą przyczepność na suchej nawierzchni,lecz przyczepność na mokrej nawierzchni też jest całkiem przyzwoita.
Temperatura pracy opony jak i głośność bieżnika jest relatywnie niska.Jest to opona bezdętkowa posiadająca całkiem niezły bieżnik . Opona w dostatecznym stopniu ułatwia prowadzenie motocykla i nadaje mu przyzwoitą stabilność. Opona K61 posiada szeroką powierzchnię toczną i cechuje się długą (w miarę) żywotnością. Opona przeznaczona ponoć dla motocykli które poruszają się głównie po mieście,ale w trasach też się sprawdzi .Zapewnia dobry kontakt z nawierzchnią optymalizując trzymanie się drogi i reaktywność układu kierowniczego. Ciągły pasek centralny na wzmacnianym bieżniku nadaje oponie dobrą przyczepność i zapewnia większą precyzję prowadzenia motocykla. K61 to chyba najpopularniejszy model bieżnika niemieckiej firmy Heidenau.
AHA Ma indeks prędkości do 130 km/h, więc swoim Hexem możesz poszaleć . |
|
|
Talar |
Wysłany: Pią 18:56, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
Czy mógłbym coś więcej wiedzieć o oponach heidenau k61? |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 21:15, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
Yyyy - a weź i przeczytaj definicję silnika dwusuwowego - ot na przykład z Wikipedii xD
Silnik 2T SMAROWANY jest olejem zawartym w paliwie W większości zbliżonym do wartości stosunku 1:50 |
|
|