Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
koyac
Wysłany: Śro 19:43, 27 Lip 2011
Temat postu:
Niestety nie mam takiej możliwości...Skuter stoi 300 km ode mnie, testowałem go przy okazji podróży służbowej. Chciałem nawet wziąć, bo cena była adekwatna do rocznika i moich możliwości, ale wystraszyła mnie mgła oleju z wiatrem z bagnetu...No i nie wiem czy to normalne dla skutera czy nie, bo samochód z mety bym zdyskwalifikował. Podejrzewam, że zasadniczej różnicy nie ma , bo i to i to to 4-suwy. Będę wdzięczny za konkretną opinie popartą własnym testem.
Marek
skuterek55
Wysłany: Wto 20:43, 26 Lip 2011
Temat postu:
Czytam tą wypowiedz i proponuje sprawdzić olej tak jak zrobiłeś na włączonym silniku tylko podczas jazdy na pewno będzie inaczej
koyac
Wysłany: Wto 16:43, 26 Lip 2011
Temat postu:
No to moja gorąca prośba o przeprowadzenie doświadczenia. Sprawdźcie na swoich maszynach (zakładam, że silniki w nich jak dzwon) i dajcie znać. Pomoże mi to trochę w decyzji zakupu
klon
Wysłany: Wto 14:55, 26 Lip 2011
Temat postu:
ciekawe tez nigdy nie odkręcałem korka na pracującym silniku jak by to fachowcy od renówek powiedzieli, że odma jest zapchana hihii bardziej bym się skupił na pracy tego silnika bo możne ten typ tak ma
Heksio
Wysłany: Wto 14:33, 26 Lip 2011
Temat postu:
Powiem tam... u siebie jeszcze nie odkręcałem korka na chodzącym silniku
Różnica między autem a skuntem jest taka, że wlew jest bliżej trybików i może chlapać, gorący olej może też dymić (para) - oczywiście z lekka.
Co zaś się tyczy przedmuchów, niestety tu nie poradzę - w tej materii mam za małe doświadczenie.
koyac
Wysłany: Wto 10:18, 26 Lip 2011
Temat postu: Przedmuchy
Witam,
opiszę Wam taką sprawę:
-oglądałem ostatnio potencjalnie interesująca maszynę o poj. 125 cm w 4T. Wizualnie ok, lakier oryginalny, przebieg 23 tys., wszystko działało. I teraz najważniejsze - po rozgrzaniu silnika (nota bene jazda próbna wypadła pozytywnie) odkręciłem korek bagnetu, jak to w autach...No i powiew powietrza z kropelkami oleju mało mnie nie udusił! Czy tak powinno być????Naturalnie skutera nie wziąłem. Co o tym sądzicie?
marek
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin