Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Kupuje Hexagona
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jacek 101
Wysłany: Wto 10:23, 25 Sie 2015
Temat postu: prosze wyjaśnienie czym rózni sie wersja 250 GT ,od 250 GTX
prosze wyjaśnienie czym rózni sie wersja 250 GT ,od 250 GTX ew który lepszy ?
nie mogę wyłapać różnicy
czy w gtx był silnik piaggio a w gt silnik hondy?
właśnie przymierzam sie do zakupu ,zależy mi na wygodzie i oraz na łatwości poruszania sie w mieście miedzy samochodami czyli nie za duży
opcje sa 2 albo HEXAGON albo HELIX na żadnym jeszcze nie siedziałem , proszę o poradę
chyba ze jeszcze coś można polecić
z góry dziękuje ,
Heksio
Wysłany: Nie 6:35, 20 Maj 2012
Temat postu:
A pod korkiem jest miejsce na zapasowe powietrze
Silniki Helixa są wrażliwe na nic - konstrukcja powstawała w czasie gdy pojazdy przekręcały liczniki skalowane w setkach tysięcy. Teraz skaluje się je w milionach, a pojazdy z ledwością nakręcą kilka setek.
Ale oczywiście - jak zawsze - jak się zabiera do serwisowania z przecinakiem i młotkiem to nic dobrego z tego nie wynika.
klon
Wysłany: Pią 20:26, 18 Maj 2012
Temat postu:
tam znajduje się gumowy korek lekko wypukły
Jacobz
Wysłany: Pią 17:07, 18 Maj 2012
Temat postu:
Dzięki ! Dobre rady zawsze w cenie
Podane przez Was dotyczą wszystkich wersji, a jeśli chodzi o 250, pewnie należałoby się przyjrzeć i przysłuchać silnikowi? O co ewentualnie zapytać sprzedającego? Z tego, co wiem silnik Helixa jest wrażliwy na właściwe serwisowanie...
P.S. Co znajduje się w wersjach 4T tam gdzie w 2T jest zbiornik dozownika oleju?
klon
Wysłany: Pią 7:13, 18 Maj 2012
Temat postu:
Hexio dokładnie opisałeś moją maszynę skąd to wiedziałeś:
- zawieszenie przednie ok.
- zawieszenie tylne ok.
- silnik suchy nie jada oleju
- tłumik bez przedmuchów zdrowy ok.
- brak dziwnych dźwięków
- prosta rama niespawana i nie malowana umyta i wyczyszczona
- tylko oryginalny lakier został zeszlifowany z tyłu a z przodu wymienione na całe plastiki bo kolegę fantazja porwała i moc silnika przerosła jego oczekiwanie
Heksio
Wysłany: Pią 3:51, 18 Maj 2012
Temat postu:
No to staraj się po pierwsze aby był z Niemiec - przynajmniej teoretycznie powinien być w lepszym stanie. Najlepiej aby w POL zlądował nie wcześniej niż przed rokiem - chyba że trafisz na prawdziwego entuzjastę tego modelu.
Najważniejszymi elementami do sprawdzenia są:
- zawieszenie przód
- zawieszenie tył
- suchy silnik
- tłumik bez przedmuchów i nie zardzewiały
- brak dziwnych dźwięków
- prosta i nie naprawiana rama (jeden ślad i brak spawów czy malowania)
- oryginalny lakier - nawet jeśli jest podrapany a plastiki akceptowalnie popękane. Lakierowanie wskazuje na poważniejsze, ukryte uszkodzenia.
resztę da się dokupić lub naprawić
Jacobz
Wysłany: Śro 6:49, 16 Maj 2012
Temat postu:
Na Alledrogo
Co ciekawe, ten sam kolor i rocznik, co mój były 125 LX
Heksio
Wysłany: Śro 4:38, 16 Maj 2012
Temat postu:
A gdzie go chcesz kupić?
mateo125
Wysłany: Nie 16:59, 13 Maj 2012
Temat postu:
Na temat Helixowskiego 250 to tu ma najwięcej Heksio do powiedzenie
Jacobz
Wysłany: Sob 21:49, 12 Maj 2012
Temat postu: Na co zwrócić uwagę przy kupnie Hexagona GT 250?
Witam,
Sprzedałem swojego 125 LX 2T
Pora rozejrzeć się nad kolejnym
Bardzo proszę o rady i wskazówki na co zwrócić uwagę podczas kupna wersji 250. Dzięki z góry! Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin