Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Heksio
Wysłany: Czw 17:02, 07 Cze 2012
Temat postu:
Przy zblokowanym gazie i w pełni otwartej przepustnicy 2T może nie odpalać, gdyż zwyczajnie zalewa świecę
4T są na to mniej podatne, ale i w nich może dojść do zalania.
Piotrek > w Hexach z przed liftu czujniki stop w kierownicy, bardzo lubiły się brudzić i uwalać. Możesz popsikać WD40, możliwe że odpali, ja jednak zalecam wymianę na nowe. Skoro jednak odpala (zakładam że z rozrusznika) to znaczy, że czujniki masz ok - tym samym przyczyna będzie leżała w żarówkach, albo bezpieczniku.
Cieszę się, że silnik już odpala i możesz jeździć. Co prawda będzie teraz padało, ale myślę, że deszcz Cię nie zatrzyma
Pozdrawiam
Piotrek
Wysłany: Pon 23:28, 04 Cze 2012
Temat postu:
Witam wszystkich zainteresowanych
sprawa ma się tak: zgodnie z propozycjami zaczęliśmy od linki i wszystko było ok. Później przerzuciliśmy się na gaźnik i chyba w tym był problem bo po "czary-mary" kolegi zaczął odpalać. Po złożeniu maszyny okazało się, że światło stopu nie działa
nie mieliśmy już siły dzisiaj nad tym siedzieć...mam nadzieję, że kumpel coś z tym zrobi.
Bardzo dziękuję wszystkim za rady i zaangażowanie w moją sprawę!
P.S gdyby coś się jeszcze wydarzyło niewątpliwie zgłoszę się do Was po poradę
bądźcie czujni
POPEY
Wysłany: Pon 21:52, 04 Cze 2012
Temat postu:
Przypomniało mi się jeszcze jak miałem takie objawy gdy linka zahaczyła się o obudowę rozgałęźnika linek umieszczonego obok zbiornika oleju pod plastikami
Tylko że mi wtedy zawsze odpalał a teraz pisałeś że nie chce więc linkę bym w sumie wykluczył.
No ale różnie bywa.
Heksio
Wysłany: Pon 2:06, 04 Cze 2012
Temat postu:
OK - no to ew zerwany pasek odpada, mógł się wkręcić w linkę przy dozowniku oleju i blokować półksiężyc.
Zacznij od sprawdzenia linki - zdejmij siedzenie i manipuluj manetką, delikatnie i energicznie - na zmianę - patrz na półksiężyc przy gaźniku czy płynnie pracuje, czy haczy, blokuje... etc. Jeśli się blokuje - odepnij linkę z niego - i sprawdź czy to ona jest przyczyną - jeśli tak - najlepiej wymienić - możliwe że haczy drutem, ale na początek naoliw - może to pomóc - warto też sprawdzić odcinek do dozownika - linka położona jest nisko - może zasysać wodę z solą i błocko.
Jeśli linki są ok - odkręć iglicę - is sprawdź jak chodzi ten tłoczek w której jest osadzona - możliwe, że wlazł tam jakiś syf i blokuje iglicę na otwarciu - na początek - polecam jak wyżej...
POPEY
Wysłany: Nie 12:38, 03 Cze 2012
Temat postu:
Na moje jak ogarniesz gaźnik to będzie supcio
Piotrek
Wysłany: Nie 9:31, 03 Cze 2012
Temat postu:
Po wejściu na obroty zaczął zapierdzielać jak szalony i za pierwszym razem ledwo wyhamowałem. Kolejne dwa odpalenia były na głównej stopce i zaraz go gasiłem jak wskakiwał. Koło normalnie się rozpędzało...
Heksio
Wysłany: Nie 6:33, 03 Cze 2012
Temat postu:
Ja mam sakramentalne pytanie, czy po wejściu na wysokie obroty przestał przekazywać moc na tylne koło?
klon
Wysłany: Sob 21:49, 02 Cze 2012
Temat postu:
Guru jak to przeczyta to pomoże ja nigdy nie widziałem 2T
hemi77
Wysłany: Sob 21:48, 02 Cze 2012
Temat postu:
ja bym sprawdzil linke gazu czy sie nie zaciela w pancerzu.
Piotrek
Wysłany: Sob 21:43, 02 Cze 2012
Temat postu:
z tego co się orientuję to jest 2-suw
cieszę się, że się zainteresowaliście tematem. Sprawa jest, jakby nie było, tajemnicza
klon
Wysłany: Sob 21:32, 02 Cze 2012
Temat postu:
a może łapie lewe powietrze na wale simeringiem czy do jest dwusuw czy czterosuw
Piotrek
Wysłany: Sob 18:40, 02 Cze 2012
Temat postu:
W takim razie od tego zaczniemy. Najpóźniej we wtorek bierzemy się do roboty
gdyby ktoś miał jeszcze jakieś propozycje to proszę pisać
skuterek55
Wysłany: Sob 18:12, 02 Cze 2012
Temat postu:
Proponuje przeczyścić gaznik , dobrze wyregulować , sprawdzić świece
Piotrek
Wysłany: Sob 18:01, 02 Cze 2012
Temat postu: Hexagon 180 2t. Wpadł w obroty i padł. Pomóżcie reanimować:(
Witam,
nie jestem mechanikiem i wiedzę na temat silników i ich naprawy mam praktycznie zerową, ale dzisiaj stanąłem przed koniecznością zmierzenia się z mechaniką w moim Hexie. Do pomocy mam kolegę obytego w mechanice samochodowej i mam nadzieję, że przy jego wiedzy i Waszych wskazówkach uda nam się reanimować mojego Hexa
Problem wygląda następująco: chciałem nim przejechać kawałek na zasadzie "rozruszania" po zimie. Skuter odpalił od nogi (akumulator rozładowany na tyle, że od startera nie ruszył). Po przejechaniu kilku metrów maszyna wpadła w wysokie obroty. Zatrzymałem się (cudem) i zgasiłem silnik. Po ponownym odpaleniu znowu chwilę chodził dobrze i ponownie wpadł w wysokie obroty. Za trzecim razem obroty złapał od razu po odpaleniu. Po tym już skuter nie chciał odpalić i nie mam pojęcia od czego zacząć poszukiwania przyczyny
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podpowiedział od czego zacząć poszukiwania przyczyny.
Z góry dzięki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin