Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Abach
Wysłany: Pon 17:45, 29 Kwi 2013
Temat postu:
Heksio rację również masz Ty, bo ja, z racji wieku
nie za bardzo pamiętam, żebym piski słyszał zaraz po wymianie paska, raczej po jakimś już przebiegu...
Heksio
Wysłany: Sob 10:19, 27 Kwi 2013
Temat postu:
Abach - możesz mieć rację. U mnie obudowa również nosi ślady tarcia. Jednak w obecnej chwili nie mam pisków z napędu...
W 125 pojawiły się przy zużytym pasku, zniknęły po wymianie.
Abach
Wysłany: Pią 18:19, 26 Kwi 2013
Temat postu:
W Hondach paski piszczą, do tego trzeba się przyzwyczaić
W moim egzemplarzu GTX 250 zaraz po zakupie wymieniłem uszczelkę pokrywy napędu, która była przerwana w dolnej części oraz pasek napędowy. Części zamówiłem u dealera Hondy - oryginały. Podobie jak Ty słyszałem piski z napędu podczas przyśpieszania. Po pewnym czasie, po otwarciu pokrywy napędu okazało się, że piski powstają przez chwilowe ocierania paska o obudowę (widoczne wyraźne ślady na dolnej i górnej części). Odgłosy w moim przypadku występowały podczas ruszania lub przy gwałtownym przyśpieszaniu przy małej prędkości. Prawdopodobnie w tych warunkach, pasek dostaje wibracji i chwilowo ociera o obudowę niszcząc jednocześnie uszczelkę pokrywy.
Najciekawsze jest to, że mam mam też Hondę Silver Wing, której przekładnia powoduje podobne problemy, ale akurat w tym przypadku to standard.
Heksio
Wysłany: Sob 10:41, 20 Kwi 2013
Temat postu:
Piski oznaczają ślizganie się. Możliwe jest to w dwóch przypadkach, albo masz spalony brzeg paska, lub najzwyczajniej jest on już mocno poniżej minimalnego wymiaru. Gdyby był rozciągnięty słyszałbyś też stuki paska o obudowę przekładni. Piski mogą też pojawiać się w sprzęgle, ale słyszalne są wyłącznie w momencie ruszania.
Najpewniej więc czeka Cię wymiana paska.
Polecam:
!. Bando
2. Pollini kevlar
3. Tensai ( mimo braku zaufania - niska cena - mam go od roku i jeszcze nie pękł)
marek
Wysłany: Pią 7:10, 19 Kwi 2013
Temat postu: popiskiwanie paska w 250gtx
przy prędkości 10-15km/h gdy skuter się jeszcze toczy lekkie dodanie gazu czasami powoduje że pasek sobie pisknie ,,, czy czas na jego wymianę ?
jesli tak to gdzie najlepiej i w jakiej cenie dostanę dobry pasek
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin