Autor |
Wiadomość |
ENDRIU |
Wysłany: Wto 17:27, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
Bardzo kulawo szukałem.Dziękuje za pomoc. |
|
|
Heksio |
Wysłany: Wto 10:40, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
To co zwiesz elektrozaworem - jest niczym innym jak ssanie. Po przekręceniu kluczyka ssanie dostaje napięcie. Po upływie pewnego czasu, pod wpływem przepływu napięcia, iglica zmienia swoje położenie i wyłącza wzbogacanie mieszanki. Gdzieś już o tym tu pisaliśmy... |
|
|
ENDRIU |
Wysłany: Pon 14:28, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
A jaką pełni funkcję elektrozawór.Kiedy powinno pojawić się napięcie na zasilaniu elektrozaworu i podgrzewaczu.Przypomnę że podłączone są pod wspólny przewód. |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 8:42, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
Ten jak mówisz czujnik, to elektryczny podgrzewacz paliwa. Stosuje się go by polepszyć walory paliwa Spotkałem się też z podgrzewaczami cieszą chłodzącą silnika, ale elektryczny jest częstszy. |
|
|
ENDRIU |
Wysłany: Nie 10:16, 18 Sie 2013 Temat postu: |
|
Kupiłem ten wał,dostałem razem z łożyskami,które są w dużo lepszym stanie niż moje.Co do wału miła mieć wymiar 91,5 a ma 92.Musiałem trochę zebrać materiału w karterach przy wyjściu w cylinder i troszkę wygładziłem powierzchnie bardziej kosmetycznie.Skuter odpaliłem(z bólami),żadnych niepkojących odgłosów nie ma.Natomiast mam problem z cieknącym paliwem z gaźnika.Cieknie do momentu zejścia całego paliwa z takiego małego zbiorniczka.Poza tym ciężko go odpalić.W gaźniku jest zaworek elektryczny i jakiś czujnik jaką pełni funkcję.Zasilanie mają z jednego przewodu.Dodam że sprawdzałem czy pojawia się napięcie na zasilaniu czujnika i zaworka.Żadnego napięcia nie ma. |
|
|
klon |
Wysłany: Wto 22:04, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
a jaki jest wymiar łożyska może z tego trzeba zabrać wymiar |
|
|
ENDRIU |
Wysłany: Wto 6:04, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
Było by ciasno,ale im mniej powietrza pod tłokiem tym lepiej.A czy któryś z kolegów próbował zaślepić wklęśnięcia w wale lub otwory.W silnikach sportowych tak się robi. |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 21:48, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
tolerancja na poziomie 1mm (0,5mm na stronę) to trochę na "wcisk". Oczywiście jeśli sprawne łożyska i brak bicia - to cymes.
Natomiast na tym etapie kończy się moja wiedza - może dołączy się ktoś, kto już dziobał w bebechach silnika i powie co o tym sądzi. |
|
|
ENDRIU |
Wysłany: Pon 20:03, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
Tak mówię o kołach zamachowych. |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 18:13, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
Mówisz o średnicy kół zamachowych? |
|
|
ENDRIU |
Wysłany: Pon 15:03, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
Nie pasuje tylko jeden wymiar,średnica wału ,u mnie jest 90mm wystawiony na aukcji 91,5.średnica w moich karterach jest 92,5mm. |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 2:24, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
aż tak głęboko nie zaglądałem do 2T
Powiem tak - z kupowaniem takich drogich pierdolników na Allegro czy tablicy - najpierw niech gość weźmie suwmiarkę do ręki i poda DOKŁADNE wymiary - jak zgadzają się z Twoimi - bierz. Otwory mogą występować w zależności od różnic w wieku maszyny (mogą, ale nie muszą! Jednak wymiary MUSZĄ być takie same - jak będą - to nie ma się co martwić
Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się podobne Szczególnie wysyłkowo. Jak przyjdzie do domu to wtedy widać jakie kwiatki. Pal licho jak coś kosztuje dychę z przesyłką... |
|
|
ENDRIU |
Wysłany: Nie 21:31, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
Czy wał z silnika PIAGGIO TYPHOON 125 2T chłodzony wiatrem pasuje do PIAGGIO HEXAGON 125 2t.Drugie pytanie,czy wał 150 hexagon 2t jest taki sam jak125 2t.
Znalazłem na tablicy pl.wał piaggio 125 -180 2t tylko że wał ten różni się od mojego,posiada na każdej z połówek wału otwory.http://tablica.pl/oferta/wal-piaggio-hexagon-125-180-CID5-ID3meu1.html#b767ca9c9c |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 0:01, 22 Lip 2013 Temat postu: |
|
SORRRYYY odruchowo napisałem 250 a oczywiście miałem na myśli 150ccm
Przepraszam... |
|
|
ENDRIU |
Wysłany: Nie 21:48, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
Czyli do przeszczepu lepszy jest zdecydowanie 250.Gaźnik od 125 do 250 pasuje czy trzeba coś zmienić jakieś dysze ,krócice? |
|
|