Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
BaTaM
Wysłany: Pon 10:16, 14 Paź 2013
Temat postu:
Heksio dzieki za podpowiedzi, bede probowal zrobic tak jak piszesz..
Dalej nie odpala. Potrzebuje schematu instalacji, ma ktos?
Rozruch jest mocny, szybki przy starterze, wymienilem aku na nowke, z kopki zawsze odrazu pali, wiec wychodzi ze rozrusznik i iskra sa dobre. Heksiu jakis pomysl?
Działa!!!!
kurde okazało się, że to źle wyregulowany gaźnik!
byłem dzisiaj w serwisie i problem rozwiązany. Była zła mieszanka w gazniku
Heksio
Wysłany: Nie 15:11, 13 Paź 2013
Temat postu:
Prawdę mówiąc musiałbym to obadać osobiście, ale na pierwszy rzut oka, to co się zmienia pomiędzy rozruchem kopką a rozrusznikiem, to pobór prądu przez rozrusznik.
Przyczyny więc musisz szukać na drodze świeca>kabel>cewka
Lub rozrusznik...
Skoro iskra wydaje się być za słaba, a jak piszesz świeca jest wymieniona, to albo strata jest na kablu wysokiego napięcia, albo cewka ma już za słabą sprawność, albo rozrusznik bierze za dużo prądu.
Przeczyść klemy i styki rozrusznika, to może pomóc. Jeśli nie to idź dalej do kabla wysokiego napięcia i cewki, jeśli to nie pomoże - idź dalej do sprawdzenia stanu rozrusznika - kontakty wirnika i szczotki.
BaTaM
Wysłany: Sob 23:11, 12 Paź 2013
Temat postu:
Heksiu to nic nie dalo.. z kopa pali bez wspomagacza..a czy moze to byc wina np. Cewki, jak Ci sie wydaje?
Heksio
Wysłany: Sob 23:02, 12 Paź 2013
Temat postu:
w 2T nawet z kopa musiałem wykonać jednoczesny ruch manetką - zresztą tak samo robiłem w ETZ150 i w simsonach
BaTaM
Wysłany: Sob 15:06, 12 Paź 2013
Temat postu:
Nie krece manetka, zobacze zaraz czy w ten sposob odpali.. troche wkurzajace jest odpalanie z kopa :\
Heksio
Wysłany: Sob 13:47, 12 Paź 2013
Temat postu:
A czy odpalając z rozrusznika kręcisz manetką?
W moim 2T trzeba było lekko pokręcić aby załapał
BaTaM
Wysłany: Pią 19:01, 11 Paź 2013
Temat postu:
Malo sie na tym znam.. kreci normalnie, jakby zaraz mial zlapac, ale nic z tego, wydaje mi sie ze kreci szybko. Jak juz chwike pojezdze,zgasze na chwike, to odpala od dotkniecia startera. Kabli nie podpinalem, kolega, ktory przy nim robil, mowi,ze aku jak nowy.
Heksio
Wysłany: Pią 17:22, 11 Paź 2013
Temat postu:
a powiedz mi czy rozrusznik kręci szybko czy powoli?
Próbowałeś podłączyć kable rozruchowe do samochodu aby dodać nieco prądu?
BaTaM
Wysłany: Pią 16:13, 11 Paź 2013
Temat postu: problem z odpalaniem ze startera
Witam,
Mam problem z odpalaniem ze startera, swieca jest nowa,akumulator jak nowka, rozruch jest mocny, gaznik przeczyszczony i wyregulowany, z kopa odpala za pierwszym razem, nawet po zimnej nocy.. ma ktos jakisnpomysl, gdzie moze byc problem??
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin