Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Heksio
Wysłany: Pią 12:46, 09 Maj 2014
Temat postu:
Haha... króćce to nasz zmora
A powiedz mi czy i gdzie kupiłeś nowy króciec? Bo szukam bezustannie.
sokolik81
Wysłany: Czw 21:09, 20 Mar 2014
Temat postu:
Heksio Gaźnik został kupiony w Niemczech w salonie hondy Wcale nie jest droższy od skutera kosztował w przeliczeniu ok 450 PLN. Problemem był nieszczelny króciec gaźnika
Heksio
Wysłany: Pon 22:05, 30 Gru 2013
Temat postu:
Sprawdź czy poprawnie ustawione są zawory, bo możliwe, że mieszanka nie daje się poprawnie sprężyć do wybuchu. Co do gaźnika - nie sądzę abyś nabył nowy, bo nowy kosztuje więcej niż cały skuter - tym samym, należy dokładnie skontrolować jego pracę. Ktoś na pewno z jakichś przyczyn wymontował go ze swojego skutera - pytanie z jakich
Idąc dalej - gaźnik po montażu w nowym silniku wymaga regulacji, składu i biegu jałowego - czy regulacja była zrobiona i przyniosła efekt po montażu, czy mimo prób regulacji nie dało się jej zrobić?
Pytanie jest też o jakość iskry, za nią odpowiedzialne są trzy rzeczy - świeca - mówiłeś że zmieniłeś (bywa, że nowe świece mają wadę termiczną - nie często ale mi się trafiło)
druga to fajka i przewód - jeśli są stare, zabrudzone, popękane, mogą obniżyć napięcie a tym samym obniżyć moc sprawczą iskry.
Po trzecie sprawność akumulatora - tę wadę łatwo rozpoznać podłączając się dodatkowo kablami rozruchowymi do dobrego źródła prądu, na przykład uruchomionego samochodu. Niech ktoś z kolegów rzuci okiem na serwisówkę, bo z pamięci nie podamy ostępu świecy a na tym kompie serwisówek nie mam.
sokolik81
Wysłany: Śro 12:48, 30 Paź 2013
Temat postu:
Jak mogę mieć pewność że iskra jest w odpowiednim momencie Podczas odpalania czuję zapach benzyny Jak wiec sprawdzić prawidłowy moment zapłonu i jaka powinna być przerwa na świecy?
klon
Wysłany: Pon 20:32, 28 Paź 2013
Temat postu:
jak iskra jest w odpowiednim momencie, to szukałbym przyczyny w gaźniku lub pompce od paliwa
sokolik81
Wysłany: Pon 13:08, 28 Paź 2013
Temat postu: Problem z odpalaniem gtx 250
Witam Mam problem z odpalaniem 250 Była robiona regulacja gaźnika wymieniona cewka i świeca Jest iskra ale silnik odpala po długotrwałym kręceniu Czy jeśli jest iskra można przypuszczać że moduł jest sprawny? Kiedyś miałem podobny problem ponieważ sworzeń pływaka był poluzowany w korpusie gaźnika Ale gaźnik został wymieniony na nowy Chociaż nie mam pewności czy nie został podmieniony przez mechanika
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin