Autor Wiadomość
Heksio
PostWysłany: Czw 14:36, 26 Cze 2014    Temat postu:

Gratulacje Smile
Trzymam kciuki, by usterka nie wracała.
pablo
PostWysłany: Sob 7:29, 21 Cze 2014    Temat postu: nie odpala co jest?

skuterek juz śmiga.okazało sie ze zapiekły sie pierścienie zdjalem cylinder i tłok wciągnąłem piercienie wyczyscilem papierem wodnym nagar umylem dokładnie tłok poskladalem i motorek śmiga bez problemu Razz
Heksio
PostWysłany: Czw 14:28, 19 Cze 2014    Temat postu:

pablo
PostWysłany: Śro 19:02, 18 Cze 2014    Temat postu: nie odpala co jest?

sćiaglem dzisiaj głowice nie moge odkręcić śrub od kolektora wydechowego ktory jest przykrócony do cylindra strasznie obrdzewiale śruby.po zdjeciu głowicy stwierdzilem ze głowica jest ok,cylinder w środku jak nowy żadnych rys , tłok u góry bez żadnego nagaru itp a zapieczone sa pierscienie.jaki klucz masz na mysli?
Heksio
PostWysłany: Śro 16:49, 18 Cze 2014    Temat postu:

Nadmiar oleju w paliwie może kleić świecę i oczywiście solidnie dymić Smile
Generalnie nie szkodzi, chyba, że jak mówiłem jest go na tyle dużo, by mieszanka przestała być wybuchowa.
Za ściąganie cylka nie bierz się jeśli nie masz klucza do zakładania tłoka, który ściągnie Ci pierścienie podczas montażu.
pablo
PostWysłany: Wto 19:57, 17 Cze 2014    Temat postu: nie odpala co jest?

okazuje sie ze motorek ma mała kompresje i dlatego nie odpala jutro musze sciagnac głowice i cylinder i zobaczyc co jest,mozliwe ze pierscienie sie zapiekły gduyz stal 2 lata
pablo
PostWysłany: Wto 8:53, 17 Cze 2014    Temat postu: nie odpala co jest?

ja mam kolo baku ten zbiornik na olej,był tam olej ale ja tez troche dolewalem do paliwa ale to chyba nie uszkodzilem nic?? bo motor na tym pracowal max 5-10minut na tej mieszance moze dlatego tak dymiłRazz a wczoraj oddalem motorek do mechanika i czekam na diagnoze:p oczywiscie sie nia podziele
Heksio
PostWysłany: Wto 0:17, 17 Cze 2014    Temat postu:

Jak najbardziej, wszystkie modele 2T mają pompę olejową której doza zmienia się w zależności od położenie przepustnicy.
Do zbiornika lejemy samo paliwo a olej 2T, na przykład Castrol Actevo do osobnego zbiorniczka Smile Zbiorniczek ten umiejscowiony jest obok wlewu paliwa - tam też masz osobny, mały koreczek.
Nie mam pewności, ale były chyba wersje 2T, które zbiornik miały u góry po lewej stronie pod kierownicą. Po prawej jest zbiornik wyrównawczy chłodnicy, a po lewej wlew oleju 2t. Ale nie wiem jaką Ty masz wersję.


Gdzie lałeś olej? do baku? czy wcale?
pablo
PostWysłany: Pon 13:20, 16 Cze 2014    Temat postu: nie odpala co jest?

zawiozłem go dzisiaj do mechanika.mam pytanie otóż mechanik twierdzi ze do baku trzeba lac czyste paliwo a olej jest w osobym zbiorniku i motor sobie sm dobiera mieszanke ???
Heksio
PostWysłany: Pon 11:24, 16 Cze 2014    Temat postu:

przy wymianie klocków warto płyn wymienić, a nie dolewać Smile
Nikt chyba nie chciałby aby w upałach podczas jazdy przez miasto zagotowały mu się hamulce!

CDI bym nadal do tego nie mieszał - szukaj dokładnie w gaźniku!
pablo
PostWysłany: Sob 11:06, 14 Cze 2014    Temat postu: nie odpala co jest?

nadal nie odpala sprawdzilem dzisiaj kranik i weże do baku wszystko okey,iskra jest tylko jak przyłoze swiece do cylinda i kopne kopnikiem to ogien wybucha z cylindra,a jak swiuece wkrece to nie odpali,jaka moze byc przyczny??jest moze jakis czujnik,moduł ktory odpowiada za to w ktorymmomencie jest iskra??
pablo
PostWysłany: Sob 10:38, 14 Cze 2014    Temat postu: nie odpala co jest?

ok dzieki juz zrobione
klon
PostWysłany: Sob 6:10, 14 Cze 2014    Temat postu:

musisz rozkręcić plastik od licznika ten przedni
pablo
PostWysłany: Pią 20:06, 13 Cze 2014    Temat postu: nie odpala co jest?

musze zdjac ta cala oslne ktora jest kolo lampy przedniej_
klon
PostWysłany: Pią 17:44, 13 Cze 2014    Temat postu:

zbiorniczek jest w kierownicy za manewtką

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group