Autor |
Wiadomość |
Michu_3m100 |
Wysłany: Pon 1:11, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
Trochę się spóźniłem. Ale może dla potomności.
Przerabiałem ten problem i najskuteczniejsze okazało się dopasowanie iglicy z japończyka (nie pomnę jakiego) z gumowym stożkiem. Po 20 tys. I 10 latach nic nie cieknie i jest tip-top. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 13:21, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
A więc:
1.Przedstawiona na zdjęciach iglica zaworu ustalania poziomu paliwa w gaźnika jest oryginalny i ma poprawny kształt.
Powodem braku szczelności było jej wyrobienie. Minimalne, ledwo widoczne pod lupą.
Po zamontowaniu sprawnej brak przecieków. |
|
|
vipermat |
Wysłany: Śro 15:58, 19 Lis 2014 Temat postu: iglica gażnika [4T LX4 125ccm chłodz. powietrze] |
|
Witam
LX4 ma gaźnik Mikuni BS24-1 .
Gaźnik jest u mnie zalewany. Powody mogą być dwa:
1.Zawór iglicowy jest niesprawny
2.Przed zaworem panuje zbyt duże ciśnienie
ad1. Sprawdziłem zawór sródkiem do sprawdzanei instalacji LPG gdy ustami wytworze ciśnienie przez waż do gażnika(tam gdzie podawane jest paliwo) , obserwuje wtedy delikatne wycieki powietrza. Iglica jest niezniszczone wygląda bardzo dobrze pod lupą.
Ma drugi taki sam gaxnik od poprzedniego sprzedawcy i była tam identyczna iglica, ale czy jest to oryginał ?
ad.2 Czy w LX4 tez układ jest pressurised (nadcisnieniowy) Jakieś źródła mówią że wszystkie hexagony tak maja ale może LX4 który ma silnik od Paggio Sfery jest inny i ktoś zamontował mi zły zbiorniczek pomocniczy(bo to on przez mała dziurkę powrotu wytwarza pewnie nadciśnienie . |
|
|