Autor Wiadomość
domin0073
PostWysłany: Śro 15:45, 29 Kwi 2015    Temat postu:

https://www.dropbox.com/s/7nfwxlv16dxrqk2/IMAG0419.jpg?dl=0 Czym możliwe że jak łańcuch ściągnąłem mi mi wpadł głęboko do silnika i go wyciągnąłem to mógł sie tam przestawić ?? Razz
Gość
PostWysłany: Wto 20:53, 28 Kwi 2015    Temat postu:

Hmm i jak ustawić magneto i zębatkę wałka rozrządu bo jakoś znaków nie mogę sie dopatrzeć :] Na magneto jest strzałka ale nie widzę żadnego znaku żeby ustawić w jakimś punkcie a na zębatce jest dwa kółeczka i kreska :] Smile
domin0073
PostWysłany: Pon 11:40, 27 Kwi 2015    Temat postu:

Dzięki :] Odkryłem swój problem zębatka na wałku rozrządu obracała się była już wyrobiona i jak nie ustawiłem to nie chciał zapalić Razz Cool
vipermat
PostWysłany: Czw 11:23, 23 Kwi 2015    Temat postu:

Luz zaworowy
ssanie 0,15mm
wydach 0,15mm

Magneto ma być w takiej pozycji aby rozrząd nie naciskał na krzywki.

poziom paliwa to 12,2mm licząc od krawędzi gaźnika do góry pływaka. Oczywiście mierzymy gdy gaźnik jest do góry nogami.
domin0073
PostWysłany: Nie 14:22, 19 Kwi 2015    Temat postu: Piaggio Hexagon LX4 150 4T REGULACJA GAŹNIKA I ZAWORÓW

Witam tak jak w temacie potrzebuje podać luz zaworów i w jakiej pozycji ma być magneto przy regulacji zaworów . I ile obrotów trzeba wykręcić śrubkę od powietrza i paliwa w gaźniku i na jakim poziomie ma być ustawiona iglica ? . Very Happy
Cool

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group