Autor Wiadomość
Abach
PostWysłany: Wto 22:00, 14 Lip 2009    Temat postu:

Po doświadczeniach z dostępnością cześci i ich cenami, polecam 250. Częsci do silnika Hondy Helix zastosowanego w Hexie bez problemu można dostać u każdego delalera Hondy i to w ciągu 3 dni. Na dodatek ceny są o połowę niższe niż te same, zamawiane u dealera Piaggio, na które trzeba czekać co najmniej 2 tygodnie.
A o mniejszym spalaniu pisano już wcześniej....
Krzysztof
PostWysłany: Czw 17:06, 07 Maj 2009    Temat postu:

Witam
Ja też posiadam 180 LXT 2t i wiem, że to szybka oraz zrywna maszyna. Jechałem nim 120/h więcej już się bałem, a max spalanie to ok 5,5 l/100
Dodam tylko, że 2t jest łatwiejszy w utrzymaniu i serwisowaniu, trzeba tylko częściej myć filtr powietrza, lać paliwko a następnie jeździć, jeździć i jeździć
Pozdrawiam
MichaŁ
PostWysłany: Wto 18:10, 17 Lut 2009    Temat postu:

Wiecie no nie ma co porównywać 180 2T z jakimkolwiek czterosuwem w Hexagonie Smile Słyszałem nawet odkreślenie "wściekły dwutakt", także musi coś w tym być Smile

Silnik od pięknej Heleny (Cn250 Helix) jest super trwały i elastyczny, ale trzeba dbać o wszystkie wymiany a wtedy on odwdzięcza się długą bezawaryjnością.
Jeśli ktoś szuka kompromisu między osiągami a ekonomicznością to trzeba szukać 180 4T albo 125 4T jeśli komuś wystarczy v-max w granicach 100 -110 km/h.
Są to silniki łatwe w obsłudze, bezawaryjne, nie wymagające jakiejś szczególnej opieki. A przy tym ekonomiczne i przyjemnie pracujące.

A to że dwusuwy są prostsze od 4T, to oczywiste... zawsze tak było i będzie Razz to jest też jedna z ich zalet Smile
Gość
PostWysłany: Wto 12:45, 17 Lut 2009    Temat postu:

włąsnie badziej trzeba pilnowac wymiany oleju a raczej dolewania Smile nie sprawdzałem hexów 2t ale odstraszyło mnie spalanie Smile
guli
PostWysłany: Wto 12:14, 17 Lut 2009    Temat postu:

Zdecydowanie jestem za 180 2T. Zanim kupiłem swojego oglądałem kilka hexów i jeździłem też 250 4T. Silnik ponoć jest bardzo trwały od hondy ale kopa ma słabszego od 180. Pozatym dwósuw jest prostszy w eksploatacji. Nie trzeba pilnować terminów wymiany oleju, regulacji zaworów. Lejesz i śmigasz Very Happy
Gość
PostWysłany: Pon 22:20, 16 Lut 2009    Temat postu:

czyli guli jestes tez za 180 Smile
guli
PostWysłany: Pią 15:17, 06 Lut 2009    Temat postu:


Ozzy napisał:
zakupiłem 180 gtx w 4t i polecam 180 pali nie duzo ok 3,5 l max 4 w miescie przy ciągłym stawaniu i ruszaniu v-max mojego to 120 km/h polecam polecam
To rewelacja żadna. Mój 180 2t najwięcej spalił ok 5,5 litra, przy czym praktycznie cały czas jeżdżę z pasażerką na pokładzie a osiągi są nieco lepsze. V max to ok 135 km/h a przyspieszenie nieporównywalne Smile
Gość
PostWysłany: Czw 0:37, 05 Lut 2009    Temat postu:

gratuluje dobrego wyboru, ja mam 180 2T i pali dwa razy wiecej od 180 4T
Gość
PostWysłany: Czw 13:58, 29 Sty 2009    Temat postu:

zakupiłem 180 gtx w 4t i polecam 180 pali nie duzo ok 3,5 l max 4 w miescie przy ciągłym stawaniu i ruszaniu v-max mojego to 120 km/h polecam polecam
MichaŁ
PostWysłany: Pią 0:22, 02 Sty 2009    Temat postu:

Wybrałbym jeszcze inną opcje. Mianowicie 180 4T, osiągi praktycznie takie same jak 250, a warunki serwisowania bardziej przystępne.
Silnik Helixa, jest świetną i niezwykle wytrzymałą jednostką pod warunkiem że odpowiednio się go serwisuje.
Gość
PostWysłany: Pon 23:06, 29 Gru 2008    Temat postu:

znaczy się tak 180 w 2suwie ma takiego kopa ze głowa mała ale coś za coś-pali TROCHĘ dużo według mnie:DVery Happy za to 250 na pewno przy spokojniejszej jeździe mimo większej pojemności silnika spali mniej, jest mniej awaryjna o ile w tym przypadku można mówić o awaryjności:DVery Happy Jak dla mnie 250 bez dwóch zdańVery HappyVery Happy
wariator
PostWysłany: Pon 21:08, 29 Gru 2008    Temat postu: który lepszy 250 czy 180?

Witam wszystkich
Mam zamiar kupić hexagona ale chciałbym poznać wasze zdanie który lepszy 180 dwusów czy ten legendarny z silnikiem 250 helixa?
Pozdrowionka

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group