Autor Wiadomość
mateo125
PostWysłany: Wto 15:47, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Tyle czasu jesteś ma forum i ani razu się nie widzieliśmy Sad przecież to raptem 100km nas dzieli
szkoda szkoda
Swrs16ns
PostWysłany: Wto 13:22, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Witam trochę mnie nie było
Niestety muszę się pożegnać z skuterem i jeżeli i sprzedać go obecnie ma przejechane nie całe 20 tyś km .Skuter ma nowe rolki , pasek, rozrusznik , stator , filtr paliwa. W maju 2012 zakładałem nową oponę z tyłu i tarczę . Skuter jest gotowy do sezonu tylko lać paliwo i jeździć . Obecnie brakuje tylko szyby przedniej ponieważ wysłałem ja do polerowania bo zżółkła od starości . Kompresja jest pali na dotyk i od kopki za każdym razem . Skuter ubezpieczony z ważnym przeglądem .Sprzedaje ponieważ skuterem praktycznie już nie użytkuje przez 2 lata przejechałem tylko 1 tyś km. Posiadam także dokumenty potrzebne do rejestracji na 50 tylko potrzebne są badania . Cenna za jaką sprzedaż skuter to 2600 zł do negocjacji . Jeżeli ktoś ma jakąś propozycje śmiało pisz .

604417887
mateo125
PostWysłany: Pią 20:04, 13 Sie 2010    Temat postu:

Widze, że kolega ma powarzne zamiary co do Hexa:O-tuning
Jestem oczywiście ZA;) mało jest Hexagonów po tuningu więc jestem ciakawy jak Tobie wyjdzie;)
Co do pomysłów to proponuje zmiane koloru felg(pytałem się kiedyś lakiernika powiedział 100zł za obydwie felgi, czarny mat jest przy tym mało roboty), zmiana podświetlenia zegarów, ja np. zrobiłem własnoręcznie brefki na tylne i przdnie światła fakt, że z taśmy ale efekt "groźny HEX"Wink
Reszte zmian powierzam Twojej wyobraźni bo powiem Ci wszystkie moje pomysłyRazz
Pozdrawiam i zachęcam do dzaiałania;)
Swrs16ns
PostWysłany: Nie 18:42, 27 Cze 2010    Temat postu: Piaggio Hexagon Lx 125 by PacMan

Witam

Chciałbym pokazać wam mojego Piaggio Hexagona Lx 125 którym śmigam na co dzień .

Wstęp:

A wiec Hexa kupiłem od znajomego który sprowadza z Niemczech skutery .
Hex ma przejechane 15 tyś km .Jeździ mi się świetnie nie ma z nim problemów przy starcie pali na dotyk .W zakręty wchodzi gładko ale jeżeli się przegnie to może wyrzuć na drugi pas . Zawieszenie wyłapuje wszystkie dziury a wiadomo w Polsce usiane są wszędzie .
Pasażer też nie będzie narzekał na dyskomfort ma gdzie się oprzeć i chwycić . Osiągi są przyzwoite nawet jeżeli jedziemy z pasażerem i jesteśmy załadowani do pełna to nie ma problemu aby osiągnąć 100km/h . Aprop miejsca gdzie można załadować to po prostu luks
bagażnik zmieści kask pełny lub siatkę z reala pełną zakupów . A maksymalne osiągi jakie miałem okazje odnotować to było 126 km/h ale dalej już nie próbowałem bo jak wiadomo z przodu jest wahacz przedni i nie zachęca zbytnio do pędzenia. Prędkość podróżnicza to tak mniej więcej 90-80 wtedy jedzie się nim przyjemnie . Z przodu tarcza tył bęben a koła są to 11 .Hex spala około 4 do 5 l max na 100 km a wlać do niego można około 11 l wiec można jeździć i jeździć .Podsumowując polecam go bardzo wszystkim co lubią podróże lub porostu funkcjonalność Cool


Plusy:
+Pakowny
+Dobre osiągi
+Wygodny
+Nisko awaryjny
+b.dobry v-max bo 120-130km/h
+Możliwość założenia kufrów bocznych

Minusy:
-/+jeszcze nie znalazłem ale na pewno coś się znajdzie



wypolerowałem pokrywę od wariator nóżkę centralna boczna i osłonę tłumika i zostały niektóre z nich polakierowane .Oblepiłem go naklejkami.Wymieniłem podświetlenie tablicy na led



Zdjecia
















Proszę o komentarze i oceny

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group