Autor Wiadomość
Heksio
PostWysłany: Pon 19:59, 20 Lut 2012    Temat postu:

Czujnik temperatury czyli termostat Smile
Ten akurat odpowiada za włączanie wentylatora Smile

Jeśli chodzi Ci o termozawór, który otwiera i zamyka duży obieg to umiejscowiony jest zaraz obok gaźnika przy cylindrze - poznasz po podłączeniu pojedynczym kablem elektrycznym oraz odchodzącym u dołu krótkim wężykiem. Jeśli chcesz go gotować to powinien "pstyknąć" przy około 80-90oC.
Termozawór wyjmiesz bez problemu po zdjęciu górnego dekielka...
A swoją drogą mój też powinienem sprawdzić Smile
lonstar94
PostWysłany: Nie 22:00, 19 Lut 2012    Temat postu:

Czyli od strony czujnika temperatury ?
Heksio
PostWysłany: Nie 1:13, 19 Lut 2012    Temat postu:

Dokładnie - po lewej stronie chłodnicy u dołu - patrząc od przodu po zdjęciu czachy.
lonstar94
PostWysłany: Nie 0:26, 19 Lut 2012    Temat postu:

Gdzie jest dokładnie termostat w hexagonie ?
Heksio
PostWysłany: Śro 15:08, 07 Wrz 2011    Temat postu:

bula1234 - wszystko wskazuje na zapowietrzenie układu chłodzenia - wykonaj odpowietrzenie zgodnie z instrukcją/serwisówką, guli opisał skróconą procedurę Smile
klon
PostWysłany: Sob 10:22, 13 Sie 2011    Temat postu:

1/4 to u mnie pokazuje w czasie jazdy jak jest około 12 stopni na dworze z rana a może warto by zajrzeć do termostatu wstawić go do gotującej wody i patrzeć co się dzieje
guli
PostWysłany: Czw 9:24, 11 Sie 2011    Temat postu:

W naszym klimacie raczej trudno jest doprowadzić do załączenia wentylatora w trakcie jazdy. U mnie załącza się sporadycznie, tylko jak w naprawdę upalny dzień przemieszczam się po mieście, stoję na światłach itp. Jeżeli jednak nigdy nie zdarzyło Ci się osiągnąć temperatury powyżej 1/4 wskaźnika może warto byłoby sprawdzić, czy szczelny jest termostat??
fifo
PostWysłany: Wto 16:21, 09 Sie 2011    Temat postu:

dzieki za odpowiedz Wink wlasnie nie wiedzialem czy wiatrak da sie uslyszec, w takim razie jeszcze ani razu nie pracowal odkad mam skut. A z uszkodzonym wiatrakiem, znaczy nie dzialajacym to chyba grzalby sie jedynie na postoju i w korkach, podczas jazdy raczej nie, dobrze mysle?
guli
PostWysłany: Wto 9:51, 09 Sie 2011    Temat postu:

Mniej więcej tak ma być. Mój pracuje w podobnym zakresie, chyba, że są wyjątkowe upały albo stoję w korkach. To włoska maszyna i układ chłodzenia jest dopasowany do ich klimatu, więc na nasz ma spory zapas. Nie pamiętam dokładnie w jakiej temp. włącza się wiatrak, ale jest to coś około 80 stopni chyba. SIP podaje 70/75 st, ale wydaje mi się, że było trochę więcej. Przyczyną niedogrzewania skuta może być też przepuszczający termostat - wiatrak na pewno byś słyszał.
fifo
PostWysłany: Pon 21:06, 08 Sie 2011    Temat postu:

witam, czy ktos wie przy jakiej temperaturze wlacza sie wiatrak? moj hex 180 2t lapie ok 1/4 zakresu wskaznika temp i tak zostaje, nigdy nie dochodzi do polowy, czy to tak ma byc? pozdrawiam
przemek
PostWysłany: Pon 21:43, 04 Kwi 2011    Temat postu:

miałem podobny problem.po wizycie w serwisie okazało się że jest uszkodzony czujnik temperatury przy chłodnicy
guli
PostWysłany: Pon 8:12, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Odpowietrznik jest przykręcony do skrzynki akumulatora. Według instrukcji zakładasz na niego wężyk, prowadzisz do zbiorniczka płynu, odkręcasz odpowietrznik, odpalasz silnik i czekasz Smile Oczywiście pilnując poziomu płynu w zbiorniczku.
bula1234
PostWysłany: Nie 17:12, 03 Kwi 2011    Temat postu: temperatura blyskawicznie rosnie

panowie mam taki problem i nie moge sobie poradzic kiedy otpale skuter to w ciagu 4 minut temperatura na wskazniuku jest na maxa wymienialem plyn i wczeniej bylo ok a kiedy wymienilem to juz jest lipa moze wie ktos co moze byc i jak sie to odpowietrza?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group