Autor |
Wiadomość |
Heksio |
Wysłany: Pią 11:36, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
Hmm... ciekawe. Hexa jest zbudowana na paliwo 95, a więc bez problemu powinna poradzić sobie z 90 oktanami, jeśli było mniej to znaczy, że było tam spooooro wody... Gdzieś mi tam dzwoni, że woda sparowuje w gaźniku i zbiera się w komorze pływakowej. Kiedyś dodawało się do paliwa denaturat, który mieszał się z wodą, zabierał ją dalej. |
|
|
bula1234 |
Wysłany: Czw 21:32, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
panowie wielkie dzieki za pomoc juz doszlem co bylo lałem paliwo z chu... stacji 95 wypompowalem cale paliwo i kupilem 98 troszke pokrecilem załapał i jak wyjechalem nawert raz nie przerwał jak narazie jest wszystko ok |
|
|
skuterek55 |
Wysłany: Czw 19:59, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
Wszystko się zgadza tak jak piszesz ale zle wyregulowany gaznik tez będzie chodził na wolnych obrotach a potem jak siądzie to nie ma siły i wali w rurę |
|
|
Heksio |
Wysłany: Czw 18:10, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
Zaworek - to ten pod pływakiem
Sprawdź jeszcze świecę, choć to dziwne, ale już mi się tak kiedyś trafiło, że przy wyższej częstotliwości iskry, była za słaba i gubił zapłon. Powodem tego może być oczywiście stan świecy, ale również i uszkodzony układ wysokiego napięcia. Trochę mi to nie pasuje do scenariusza - ale jak mówisz, sucha świeca, może się ususzyć, skoro na wolnych obrotach daje radę. Oczywiście skuterek55 też może mieć rację z regulacją, choć teoretycznie skład jest OK skoro pali na wolnych obrotach. Raczej więc mimo wszystko szukałbym najpierw w okolicach paliwa i powietrza - czyli kontrolnie warto też looknąć na filtr paliwa i powietrza - minuta roboty - a pewność że jest OK bezcenna |
|
|
skuterek55 |
Wysłany: Czw 17:46, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
Wszytko pięknie przeczyściłeś ale teraz moje pytanie czy dobrze żeś wyregulował gaznik |
|
|
bula1234 |
Wysłany: Czw 14:01, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
panowie sorki wielkie ze pos pod postem ale juz niewiem co ma byc z tym skuterem rozebraem caly gaznik wyczyscilem dysze wszyskie wymienilem swiece i cige przerywa co moze byc ktos pisal ze zawor niech mi powie gdzie on moze byc na wolnych obrotach chodzi normalnie a jak dam mu gazu to zaczyna pierdziec i przeryac co moze byc? |
|
|
Heksio |
Wysłany: Śro 23:15, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
skuterek55 może mieć rację - jak świeca sucha, znaczy, że iskra przepala to co dostanie paliwa. Rozbierz gaźnik - sprawdź pływak, zawór i dysze główną. |
|
|
skuterek55 |
Wysłany: Śro 21:53, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
Proponuje wymienić świece albo wyczyścić gaznik |
|
|
bula1234 |
Wysłany: Śro 21:33, 15 Cze 2011 Temat postu: pomocy problem |
|
panowie moze ktos mial podobny problem i wie co robic posiadam piaggio heksagon 250 i dzis jadac motor nagle zaczol przerywac poprostu tak jak by nie dostawal paliwa i nagle zgasł potem chcialem go odpalic i nic pokrecilem troszke rozrusznikiem i zalapal przejechalem jakies 200 metrow i zaczol strzelac i dalej przerywac i znou zgasl i niemoge odpalic odgrecilem swiece byla sucha paliwo do gaznika dostaje sie bo pomka pompuje co moze byc
? |
|
|