Autor Wiadomość
Heksio
PostWysłany: Śro 0:40, 09 Maj 2012    Temat postu:

Mówiąc w skrócie - Hexagon nie ma wad - a szczegóły wyczytasz na forum - napisaliśmy już tego sporo Smile
marciano hex
PostWysłany: Pią 13:45, 04 Maj 2012    Temat postu: Re: HEX 125 2T WSZYSTKIE INFO MILE WIDZIANE

witam wszystkich mam zamiar kupic hexa starawy ale na takiego na razie mnie stac 1996 123cm. Moze bym sie dowiedzial jakie wady ma ten skuterek i czy warto zajmowac se nim glowe? chlodzony ciecza . Za wszelakie komentarze do mego postu z gory DZIEKUJE. POZDRAWIAM[/quote] Smile
Heksio
PostWysłany: Nie 23:15, 22 Kwi 2012    Temat postu:

W 125/2T można zablokować wariator pokaźnym wkrętakiem blokując zęby tarczy rozrusznika o karter - ALE UWAGA - potrzebna delikatność i precyzja - w innym przypadku czeka Cię wymiana karteru lub przeciwtalerza - co często się notuje - o czym wskazuje ilość sprzedawanych elementów tego typu Smile Tak więc lepiej jest sobie zrobić przyrząd jaki i ja sobie wykonałem. Detale takiego dostępne są w serwisówce - można też taki przyrząd nabyć w sklepach skuterowych lub na allegro. Wymiary paska również dostępne są w serwisówce - ponad to wskazałem je już na forum w dwóch miejscach.
marciano hex
PostWysłany: Nie 20:08, 22 Kwi 2012    Temat postu: hes

jak latwo mozna zmienic pas napedu i potrzebny jest jakis przyzad do blokady przeciw talerza wariatora zebatego ?a wogole jaki tam pasek bo mam 22x828 a patrzac w stronie jest 21,5x817x10. a to jest 125 2t 1996 rok. to ju nie wiem jaki?
Heksio
PostWysłany: Wto 16:18, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Ja się nie zawiodłem. Mimo urwania się linki od dozownika - system tak jest zrobiony, że silnik nie zostaje bez oleju, a natychmiast widać w zbiorniczku, że olej nie schodzi i od razu można układ reanimować...

Tak właśnie stało się w moim przypadku i silnika nie zniszczyłem Smile
przemek
PostWysłany: Pon 9:38, 16 Kwi 2012    Temat postu:

na samoczynnym dorabianiu mieszanki można się zawieść . ja w ten sposób załatwiłem silnik. osobiście robie mieszankę jak do simsona 1: 50
Heksio
PostWysłany: Pon 7:13, 16 Kwi 2012    Temat postu:

Pomóc, podpowiedzieć i jeszcze umyć Smile

Tak jak klon napisał - już wielokrotnie pisaliśmy o tym silniku i również o tym roczniku - sam taki miałem - więc polecam - oczywiście pod warunkiem że nie jest skatowany.

Nie ma czegoś takiego jak 1T silniki 125 oznaczamy jak następuje:

125/2T - jednocylindrowy silnik dwusuwowy
125/4T - jednocylindrowy silnik czterosuwowy

nie jestem pewien ale chyba silniki parowe mogą być 1T Wink

Po namyśle - chyba jednak parowe też są 2T Very Happy
klon
PostWysłany: Nie 22:01, 15 Kwi 2012    Temat postu:

instrukcje też są na forum szukaj wszystko tu jest tylko nie ma po naszemu tylko w obcym języku
MARCIANOHEX
PostWysłany: Nie 21:44, 15 Kwi 2012    Temat postu:

A KOLEGO JAKIES INSTRUKCJE TECH TO MOZE POSIADASZ ?
klon
PostWysłany: Nie 21:36, 15 Kwi 2012    Temat postu:

na temat 125 cm i pewno dwusów nie pomogę bo nie mam takiego silnika
MARCIANOHEX
PostWysłany: Nie 21:25, 15 Kwi 2012    Temat postu:

a dzieki. a co to oznacza 1t bo tak na tablice pisze 123 i 1T. ILE DAJE sie oleju do benzyny bo podobno te samoczyne dawkowania niezbyt 100 procent pewne i na co warto uwazac by cus nie sp......pozdrawiam
klon
PostWysłany: Nie 21:17, 15 Kwi 2012    Temat postu:

poszperaj na forum tam jest dużo wiadomości na ten temat
Gość
PostWysłany: Nie 21:15, 15 Kwi 2012    Temat postu: HES

witam wszystkich mam zamiar kupic hexa starawy ale na takiego na razie mnie stac 1996 123cm. Moze bym sie dowiedzial jakie wady ma ten skuterek i czy warto zajmowac se nim glowe? chlodzony ciecza . Za wszelakie komentarze do mego postu z gory DZIEKUJE. POZDRAWIAM

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group