Autor Wiadomość
Heksio
PostWysłany: Śro 17:24, 02 Maj 2012    Temat postu:

sprawdź ciśnienie w cylindrze - to na początek. Wyreguluj zawory to dwa.

Jak to nie przyniesie zmian to znaczy, że po usterce doszło do uszkodzenia powierzchni cylindra lub pierścieni. Dym wskazuje o przedostawaniu się oleju do komory spalania - co wręcz jako oczywiste wskazuje na pierścienie, lub gładź.
marel12467
PostWysłany: Pon 18:53, 30 Kwi 2012    Temat postu: Hexagon GTX 180 . Poważny problem Proszę o pomoc !

Witam mam Hexagona GTX 1254T rok 2000 po swapie na 180 4T. Motocykl chodził dobrze do momentu gdy silnik się zablokował , po rozebraniu okazało się że tłok spotkał się z zaworem , tłok nie został uszkodzony , wykrzywiło zawór, więc zamówiłem nowy , mechanik mi wszystko założył i motocykl znów zaczoł jeździć , ale ostatnio zauważyłem że HEX spala olej , nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły , na wolnych obrotach kopci delikatnie , po odkręceniu manetki kopci bardzo mocno co to może być ????

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group