Autor Wiadomość
jacek 101
PostWysłany: Wto 10:23, 25 Sie 2015    Temat postu: prosze wyjaśnienie czym rózni sie wersja 250 GT ,od 250 GTX

prosze wyjaśnienie czym rózni sie wersja 250 GT ,od 250 GTX ew który lepszy ?
nie mogę wyłapać różnicy
czy w gtx był silnik piaggio a w gt silnik hondy?
właśnie przymierzam sie do zakupu ,zależy mi na wygodzie i oraz na łatwości poruszania sie w mieście miedzy samochodami czyli nie za duży
opcje sa 2 albo HEXAGON albo HELIX na żadnym jeszcze nie siedziałem , proszę o poradę
chyba ze jeszcze coś można polecić
z góry dziękuje ,
Heksio
PostWysłany: Nie 6:35, 20 Maj 2012    Temat postu:

A pod korkiem jest miejsce na zapasowe powietrze Smile

Silniki Helixa są wrażliwe na nic - konstrukcja powstawała w czasie gdy pojazdy przekręcały liczniki skalowane w setkach tysięcy. Teraz skaluje się je w milionach, a pojazdy z ledwością nakręcą kilka setek.

Ale oczywiście - jak zawsze - jak się zabiera do serwisowania z przecinakiem i młotkiem to nic dobrego z tego nie wynika.
klon
PostWysłany: Pią 20:26, 18 Maj 2012    Temat postu:

tam znajduje się gumowy korek lekko wypukły
Jacobz
PostWysłany: Pią 17:07, 18 Maj 2012    Temat postu:

Dzięki ! Dobre rady zawsze w cenie Smile Podane przez Was dotyczą wszystkich wersji, a jeśli chodzi o 250, pewnie należałoby się przyjrzeć i przysłuchać silnikowi? O co ewentualnie zapytać sprzedającego? Z tego, co wiem silnik Helixa jest wrażliwy na właściwe serwisowanie...
P.S. Co znajduje się w wersjach 4T tam gdzie w 2T jest zbiornik dozownika oleju?
klon
PostWysłany: Pią 7:13, 18 Maj 2012    Temat postu:

Hexio dokładnie opisałeś moją maszynę skąd to wiedziałeś:
- zawieszenie przednie ok.
- zawieszenie tylne ok.
- silnik suchy nie jada oleju
- tłumik bez przedmuchów zdrowy ok.
- brak dziwnych dźwięków
- prosta rama niespawana i nie malowana umyta i wyczyszczona
- tylko oryginalny lakier został zeszlifowany z tyłu a z przodu wymienione na całe plastiki bo kolegę fantazja porwała i moc silnika przerosła jego oczekiwanie
Very Happy
Heksio
PostWysłany: Pią 3:51, 18 Maj 2012    Temat postu:

No to staraj się po pierwsze aby był z Niemiec - przynajmniej teoretycznie powinien być w lepszym stanie. Najlepiej aby w POL zlądował nie wcześniej niż przed rokiem - chyba że trafisz na prawdziwego entuzjastę tego modelu.
Najważniejszymi elementami do sprawdzenia są:

- zawieszenie przód
- zawieszenie tył
- suchy silnik
- tłumik bez przedmuchów i nie zardzewiały
- brak dziwnych dźwięków
- prosta i nie naprawiana rama (jeden ślad i brak spawów czy malowania)
- oryginalny lakier - nawet jeśli jest podrapany a plastiki akceptowalnie popękane. Lakierowanie wskazuje na poważniejsze, ukryte uszkodzenia.

resztę da się dokupić lub naprawić
Jacobz
PostWysłany: Śro 6:49, 16 Maj 2012    Temat postu:

Na Alledrogo Smile
Co ciekawe, ten sam kolor i rocznik, co mój były 125 LX Very Happy
Heksio
PostWysłany: Śro 4:38, 16 Maj 2012    Temat postu:

A gdzie go chcesz kupić?
mateo125
PostWysłany: Nie 16:59, 13 Maj 2012    Temat postu:

Na temat Helixowskiego 250 to tu ma najwięcej Heksio do powiedzenie Idea Smile
Jacobz
PostWysłany: Sob 21:49, 12 Maj 2012    Temat postu: Na co zwrócić uwagę przy kupnie Hexagona GT 250?

Witam,
Sprzedałem swojego 125 LX 2T Cool
Pora rozejrzeć się nad kolejnym Smile
Bardzo proszę o rady i wskazówki na co zwrócić uwagę podczas kupna wersji 250. Dzięki z góry! Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group