Autor Wiadomość
Heksio
PostWysłany: Czw 17:02, 07 Cze 2012    Temat postu:

Przy zblokowanym gazie i w pełni otwartej przepustnicy 2T może nie odpalać, gdyż zwyczajnie zalewa świecę Smile 4T są na to mniej podatne, ale i w nich może dojść do zalania.

Piotrek > w Hexach z przed liftu czujniki stop w kierownicy, bardzo lubiły się brudzić i uwalać. Możesz popsikać WD40, możliwe że odpali, ja jednak zalecam wymianę na nowe. Skoro jednak odpala (zakładam że z rozrusznika) to znaczy, że czujniki masz ok - tym samym przyczyna będzie leżała w żarówkach, albo bezpieczniku.

Cieszę się, że silnik już odpala i możesz jeździć. Co prawda będzie teraz padało, ale myślę, że deszcz Cię nie zatrzyma Smile

Pozdrawiam
Piotrek
PostWysłany: Pon 23:28, 04 Cze 2012    Temat postu:

Witam wszystkich zainteresowanych Very Happy

sprawa ma się tak: zgodnie z propozycjami zaczęliśmy od linki i wszystko było ok. Później przerzuciliśmy się na gaźnik i chyba w tym był problem bo po "czary-mary" kolegi zaczął odpalać. Po złożeniu maszyny okazało się, że światło stopu nie działa Very Happy nie mieliśmy już siły dzisiaj nad tym siedzieć...mam nadzieję, że kumpel coś z tym zrobi.

Bardzo dziękuję wszystkim za rady i zaangażowanie w moją sprawę!

P.S gdyby coś się jeszcze wydarzyło niewątpliwie zgłoszę się do Was po poradę Very Happy bądźcie czujni Twisted Evil
POPEY
PostWysłany: Pon 21:52, 04 Cze 2012    Temat postu:

Przypomniało mi się jeszcze jak miałem takie objawy gdy linka zahaczyła się o obudowę rozgałęźnika linek umieszczonego obok zbiornika oleju pod plastikami Smile

Tylko że mi wtedy zawsze odpalał a teraz pisałeś że nie chce więc linkę bym w sumie wykluczył.

No ale różnie bywa.
Heksio
PostWysłany: Pon 2:06, 04 Cze 2012    Temat postu:

OK - no to ew zerwany pasek odpada, mógł się wkręcić w linkę przy dozowniku oleju i blokować półksiężyc.
Zacznij od sprawdzenia linki - zdejmij siedzenie i manipuluj manetką, delikatnie i energicznie - na zmianę - patrz na półksiężyc przy gaźniku czy płynnie pracuje, czy haczy, blokuje... etc. Jeśli się blokuje - odepnij linkę z niego - i sprawdź czy to ona jest przyczyną - jeśli tak - najlepiej wymienić - możliwe że haczy drutem, ale na początek naoliw - może to pomóc - warto też sprawdzić odcinek do dozownika - linka położona jest nisko - może zasysać wodę z solą i błocko.

Jeśli linki są ok - odkręć iglicę - is sprawdź jak chodzi ten tłoczek w której jest osadzona - możliwe, że wlazł tam jakiś syf i blokuje iglicę na otwarciu - na początek - polecam jak wyżej... Smile
POPEY
PostWysłany: Nie 12:38, 03 Cze 2012    Temat postu:

Na moje jak ogarniesz gaźnik to będzie supcio Smile
Piotrek
PostWysłany: Nie 9:31, 03 Cze 2012    Temat postu:

Po wejściu na obroty zaczął zapierdzielać jak szalony i za pierwszym razem ledwo wyhamowałem. Kolejne dwa odpalenia były na głównej stopce i zaraz go gasiłem jak wskakiwał. Koło normalnie się rozpędzało...
Heksio
PostWysłany: Nie 6:33, 03 Cze 2012    Temat postu:

Ja mam sakramentalne pytanie, czy po wejściu na wysokie obroty przestał przekazywać moc na tylne koło?
klon
PostWysłany: Sob 21:49, 02 Cze 2012    Temat postu:

Guru jak to przeczyta to pomoże ja nigdy nie widziałem 2T
hemi77
PostWysłany: Sob 21:48, 02 Cze 2012    Temat postu:

ja bym sprawdzil linke gazu czy sie nie zaciela w pancerzu.
Piotrek
PostWysłany: Sob 21:43, 02 Cze 2012    Temat postu:

z tego co się orientuję to jest 2-suw Smile cieszę się, że się zainteresowaliście tematem. Sprawa jest, jakby nie było, tajemnicza Very Happy
klon
PostWysłany: Sob 21:32, 02 Cze 2012    Temat postu:

a może łapie lewe powietrze na wale simeringiem czy do jest dwusuw czy czterosuw
Piotrek
PostWysłany: Sob 18:40, 02 Cze 2012    Temat postu:

W takim razie od tego zaczniemy. Najpóźniej we wtorek bierzemy się do roboty Smile gdyby ktoś miał jeszcze jakieś propozycje to proszę pisać Very Happy
skuterek55
PostWysłany: Sob 18:12, 02 Cze 2012    Temat postu:

Proponuje przeczyścić gaznik , dobrze wyregulować , sprawdzić świece
Piotrek
PostWysłany: Sob 18:01, 02 Cze 2012    Temat postu: Hexagon 180 2t. Wpadł w obroty i padł. Pomóżcie reanimować:(

Witam,

nie jestem mechanikiem i wiedzę na temat silników i ich naprawy mam praktycznie zerową, ale dzisiaj stanąłem przed koniecznością zmierzenia się z mechaniką w moim Hexie. Do pomocy mam kolegę obytego w mechanice samochodowej i mam nadzieję, że przy jego wiedzy i Waszych wskazówkach uda nam się reanimować mojego Hexa Very Happy

Problem wygląda następująco: chciałem nim przejechać kawałek na zasadzie "rozruszania" po zimie. Skuter odpalił od nogi (akumulator rozładowany na tyle, że od startera nie ruszył). Po przejechaniu kilku metrów maszyna wpadła w wysokie obroty. Zatrzymałem się (cudem) i zgasiłem silnik. Po ponownym odpaleniu znowu chwilę chodził dobrze i ponownie wpadł w wysokie obroty. Za trzecim razem obroty złapał od razu po odpaleniu. Po tym już skuter nie chciał odpalić i nie mam pojęcia od czego zacząć poszukiwania przyczyny Sad Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podpowiedział od czego zacząć poszukiwania przyczyny.

Z góry dzięki

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group