Autor Wiadomość
mateo125
PostWysłany: Śro 18:01, 20 Cze 2012    Temat postu:

To hemi widze, że Ci sie podoba Japanese Style Shocked Mi też Very Happy Wink ale nie wszystko w nim jest piękne Exclamation Idea

Helix też mi się podoba ale nie tak jak Hexagon Cool
Moim ulobionym projektem Helixa jest ta sztuka: http://hellforleathermagazine.com/2007/11/whitehouse-customizes-the-helix/ Jest genialna Exclamation Exclamation Exclamation
hemi77
PostWysłany: Śro 8:12, 20 Cze 2012    Temat postu:

Jeszcze niedawno jeżdziłem R1 ale przy 170kucykach łatwo sie zabić Very Happy
wole coś wolniejszego,Hexagon na krótkie trasy jest ok,
ale bardzo mi sie Helix podoba.
http://cubey2600.blogspot.com/2009/08/orange-crush-honda-helix.html
pozwoiłem sobie wkleic link poglądowy.
PawełŻRDW
PostWysłany: Wto 17:50, 19 Cze 2012    Temat postu:

Ogólnie rzecz biorąc to nie przepadam za maxi skuterami, wg mnie nie jest do końca wygodna na nich jazda biorąc pod uwagę stosunek masy do małych kółek. Ale to nie ta "wada" zmusza mnie do zmiany. Po prostu lubię szosowe i sportowe motocykle, tym bardziej, że są na biegi;) Motorkami jeżdżę już od 5kl. podstawówki, miałem już i skutery i różnego typu biegówki (crossy, małe ścigacze typu Yamaha TZR) no i przyznam, że z tego wszystkiego wybrałem motorki, na których można oprzeć brzuch o bak Very Happy
mateo125
PostWysłany: Wto 16:51, 19 Cze 2012    Temat postu:

Czyli jazda na kole Ci w głowie Idea Very Happy Wink

Ja mimo że mam już prawko kat. A to jednak dalej pozostaje przy maxi-skuterach Cool Możliwe, że na początku przyszłego sezonu sprzedam swoje X9 i mam zamiar za tą kase kupić auto Cool więc chwile będe bez maxi Rolling Eyes Crying or Very sad Sad ale oby nie na długo
W przyszłości raczej coś mocniejszego typu Piaggio (tylko Exclamation ) PM3 Touring 500 Sport, Piaggio X9 EVO 500ie lub Piaggio X10 300ie ale to już za ładne kilka lat, dopiero jak spadną ceny tego modelu Rolling Eyes

Na coś z biegami trzeba chyba dojrzeć Idea Rolling Eyes ja osobiście nie czuje się na siłach żeby mieć np. Fazerke 1000 i prawie 100KM pod sobą Rolling Eyes
Może na stare lata jakiś.......chopper Cool
PawełŻRDW
PostWysłany: Pon 22:28, 18 Cze 2012    Temat postu:

O kurde za 20-30zł to od razu bym Cię brał Very Happy tak właśnie myślałem, ze z 50zł to max, a typ mi powiedział 200 to się wystraszyłem;) No trudno, jak znajde kogoś w rozsądnej cenie to to zrobie a jak nie to zostawie to juz nabywcy x9. A sprzedaję, bo zdałem prawko i kupuję Bandita albo coś w tym stylu;)
mateo125
PostWysłany: Pon 22:24, 18 Cze 2012    Temat postu:

Ja bym Ci to zrobił za 20-30zł Cool

Wiesz moim zdaniem warto to zrobić, ale jak znajdziesz taniego mechanika Idea przy sprzedaży jak powiesz że są zrobione luzy zaworowe to gość chociaż i tak nie będzie wiedział o czym mówisz to będzie to miało wpływ na spojrzenie kupującego na sprzęt Idea

Myśle, że jak nie słychać stuków zaworów to zuzy są w miare OK i nie jest to czynnością jakoś bardzo wymaganą ale warto to robić regularnie Idea Exclamation

Czemu to sprzedajesz EVO Question Exclamation Sad
PawełŻRDW
PostWysłany: Pon 21:33, 18 Cze 2012    Temat postu:

Dzięki za odp;) Sory-faktycznie chodziło mi o szczelinomierz. U nas w Żyrardowie jest mechanik, ale dzwoniłem do niego i powiedział mi 200zł, to mi się za bardzo nie uśmiecha. A czy w ogóle jest sens to robić, skoro i tak nim nie jeżdżę,a skuter idzie nie długo na sprzedaż? Czy coś może się stać?
mateo125
PostWysłany: Pon 14:09, 18 Cze 2012    Temat postu:

Dokładną regulacje opisałem tutaj: http://www.forum.burgmania.net/topic/14745-piaggio-x9-200-250cc-regulacja-zaworow/

Do zrobienia luzów zaworowych nie jest Ci potrzebny manometr tylko szczelinomierz Exclamation Idea
Ja bym Ci zrobił te luzy zaworowe ale przecież nie będziesz jechał prawie 300km w jedną strone do mnie. Zapytaj się na forum Burgmani, tam ktoś na pewno się znajdzie w Wawie kto Ci to zrobi Wink

Co do "strzelania" z tłumika, skutery tak mają Smile jak jeszcze mamy 15km/h to napęd jest jeszcze sprzęglony z silnikiem i zaczyna go troszeczke dusić, u nas w X9 w okolicach 10km/h sprzeło się odłącza i silnik sam od tej pory już się utrzymuje na obrotach.
Luzy chyba mogą być małą przyczyną tego słabego odpalania. U mnie po zrobieniu luzów na pierwszy raz odpalił jak marzenie Very Happy bez zająknięcia
PawełŻRDW
PostWysłany: Pon 9:25, 18 Cze 2012    Temat postu: POSZUKUJĘ KOGOŚ KTO WYREGULUJE ZAWORY PIAGGIO X9

Witam, tak jak w temacie. Poszukuję kogoś, kto za dobrą cenę wyreguluje mi zawory, bo nie mam manometra żeby zrobić to samemu. Motocykl to Piaggio X9 200. Jestem z Żyrardowa (45km od Warszawy). W razie potrzeby mogę nawet podjechać. Czy luzy: ssący 0,10 a wydechowy: 0,15 są poprawne?

PS-w tym piaggio czasem coś stuka jak schodzi z obrotów, czasem lekko ale na prawdę leciutko "strzeli" z tłumika, a pozatym na zimnym silniku nie odpala od "dotyku" tylko trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem. czy to faktycznie zawory?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group