Autor |
Wiadomość |
Swrs16ns |
Wysłany: Nie 13:08, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
nie wiem jak zrobiłes ten tłumik ale zajebi***** sprawa |
|
|
Gość |
|
|
mati2252.93@tlen.pl |
Wysłany: Pon 16:33, 13 Lip 2009 Temat postu: Mój Hexagon GTX125 |
|
Witam w czerwcu kupiłem Hexagona GTX125 za atrakcyjną cenę. Maxi skuter został przywieziony z Włoch. Jest koloru szarego(wygląda dokładnie jak na głównym zdjęciu forum tylko mam inne opony), gość od którego kupiłem skuter za raz po przywiezieniu rozbił tylny klosz (a dokładnie tą przyciemnianą powłokę ) Motor jest troszkę poobijany Kupiłem go ze stanem licznika dokładnie 23 763 km. Max skuter jest wygodny dla jednej jak i 2 osób V-max wynosi (jak narazie ) 120km/h
W planach mam zmienić kolor na inny odcień szarego,neony pod spodem i wlocie do chłodnicy,skórzane siedzenie i może coś jeszcze |
|
|
MichaŁ |
Wysłany: Śro 22:32, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
Robił to poprzedni właściciel ale nie było tutaj w użyciu żadnego chromu w sprayu ani nic takiego tylko zajął się tym profesjonalny zakład galwanizacyjny |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 16:27, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
Michał Ty chromowałeś sam ten wydech co nie?Jakiego chromu używałeś takiego w sprayu czy innego? |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 15:07, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
Michał zerknij na link, taką właśnie mam lampę. Poza tym niczym ie różni się od Twojego. |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 19:28, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
czemu nie można pochwalić swojego własnego postu? |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 19:27, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
wiem ze wygląda identycznie jak twój tylko nie ma dodatkowego kuferka i białej lampy. Lampa wygląda jak w poprzednim, biały klosz po środku i oddzielne kierunki po bokach, ale owiewka jest już po liftingu bo z większymi wlotami. Jeżeli chodzi o wloty to zauważyłem ze powietrze przelatujące przez chłodnice nagrzewa się i wylatuje małymi dyszami przy kolanach. Wydawało mi się to mało skuteczne, więc odkręciłem dysze, obróciłem je i skierowałem do środka. Mam wrażenie ze jest trochę cieplej w nogi. Zastanawiałem się czy nie zakłóci to przepływu powietrza, a tym samym nie pogorszy chłodzenia, ale przy takich temperaturach jakie panują teraz nie ma to większego znaczenia. |
|
|
MichaŁ |
Wysłany: Czw 15:05, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
Proponuje może abyś w wolnej chwili cyknął jakieś fotki i nam tu pokazał to może powiemy coś więcej... narazie coś mi tu nie gra bo silnik od Helixa czy ten w wersji 250GT był chyba montowany dopiero po liftingu czyli od 1998 roku wzwyż.
A tył masz taki jak ja ? czy masz całą tą starszą budę ?
Bo kiedyś eBay'u widziałem takie Hexagony z nowym przodem i starym tyłem, nie wiem czy to jakieś szczepy były czy seryjnie taka przejściówka była wypuszczana... |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 2:10, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
Witam, zakupiłem Hexagona dwa dni temu. Nie wygląda tak ładnie jak Michała, ale jest dokładnie w tym samym kolorze, wymaga kilku poprawek. Silnik ma trochę większy bo jest to 250 GT. W dowodzie niemieckim jak i polskim jest rok 1998, ale lampa przednia wygląda jak z wcześniejszych modeli. Była montowana w tym roczniku czy już nie? Nie ukrywam, że cały biały klosz bez wyraźnie oddzielonych pomarańczowych kierunkowskazów jest o wiele ładniejszy. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 17:53, 10 Lis 2007 Temat postu: Re: Mój Super Hexagon GTX 125 ;) |
|
MichaŁ napisał: | Ze skutera jestem bardzo zadowolony, ponieważ zapewnia on spory komfort, nawet w dwie osoby. |
A ja się z tym zgadzam |
|
|
MichaŁ |
Wysłany: Czw 0:33, 08 Lis 2007 Temat postu: Mój Super Hexagon GTX 125 ;) |
|
Jako pierwszy chciałbym zaprezentować mojego Hexa.
Mianowicie jest to skuter z 1999 roku jednak jak wskazują emblematy na skuterze jest to model Super Hexagon GTX 125, a więc rok modelowy to 2000 i również w tym roku został zarejestrowany po raz pierwszy.
Skuter został sprowadzony do Polski z Niemiec w lipcu 2005, w moim posiadaniu jest od września 2006.
Obecnie stan licznika wynosi ok. 17500 km
Ze skutera jestem bardzo zadowolony, ponieważ zapewnia on spory komfort, nawet w dwie osoby.
Nie jest to może demon szybkości, ale prędkości rzędu 100 km/h z niezłym obciążeniem nie stanowią dla niego problemu.
Hexagon stanowi wg mnie swego rodzaju "złoty środek", ponieważ pozwala na turystyczne wypady jak i na przeciskanie się w korkach.
Na początku tego sezonu wymieniłem olej na Castrol R4 10W50 (syntetyk),
rolki, pasek, filtr oleju i powietrza, amortyzator przedni.
Tej zimy mam w planie wymienić klocki hamulcowe z przodu i z tyłu, oponę tylną i wychromować a nowo "balanse" na kierownicy oraz klamki hamulców.
Mała prezentacja wizualna:
|
|
|