Autor |
Wiadomość |
Heksio |
Wysłany: Nie 10:53, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Bardzo się cieszymy, że udało się rozwiązać problem |
|
|
sokolik81 |
Wysłany: Nie 9:59, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Przepraszam że tak długo nie odpisywałem Serdeczne podziękowania dla użytkownika Abach. Rzeczywiście przepustnica była zablokowana Teraz jest już ok.Jeszcze raz wielkie dzięki |
|
|
Heksio |
Wysłany: Śro 6:04, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
No to jak się okazuje - trochę za daleko, byś do mnie przyjechał
Teoretycznie - zbyt duży luz zaworowy może być przyczyną spadku mocy, ale czy obrotów? Nie sądzę...
Abach prawi dobrze, ja nadal dopatrywałbym się usterki w gaźniku, no i na drugim miejscu drążyłbym temat iskry. Czy jest mocna i czy nie wypadają cykle. Tak, czy siak najlepiej byłoby rzucić okiem |
|
|
sokolik81 |
Wysłany: Nie 15:47, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
Witam Zastanawiam się czy może przyczyną braku wysokich obrotów być niewyregulowanie zaworów Odnośnie zawieszonej przepustnicy Czy Twój skuter też pracował równo na wolnych obrotach Jestem z Warszawy dokładnie z Rembertowa |
|
|
Abach |
Wysłany: Nie 13:32, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
Miałem ten sam problem.
Powodem była zawieszona przepustnica w pełnym otwarciu. |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 21:54, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
a skąd Ty jesteś? |
|
|
sokolik81 |
Wysłany: Pon 8:53, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
Dzięki za pomoc Ale niestety w dalszym ciągu nie udaje mi sie naprawić tych obrotów |
|
|
Heksio |
Wysłany: Pon 2:53, 28 Sty 2013 Temat postu: |
|
Teoretycznie nie. Jeśli tylne koło się kręci, można wykluczyć awarię przekładni i raczej sprzęgła. Gdyby było zablokowane to po wkręceniu na obroty i zasprzęgleniu gasł by, ale raczej z "hukiem", czy "zgrzytem" no i bardzo gwałtownie. |
|
|
sokolik81 |
Wysłany: Nie 20:23, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
Mam jeszcze pytanie Czy gaśnięcie może być spowodowane uszkodzeniami wariatora sprzęgła lub innymi elementami napędu |
|
|
Heksio |
Wysłany: Czw 2:22, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
Świeca - na przykład NGK DPR6EA-9, w każdym sklepie motocyklowym (na zamówienie) w dobrych od ręki i na Allegro.
Co do cewki - nie wiem - nie popsuła mi się Zobacz na easyparts.nl, będą też wiedzieć w salonach Hondy. I tam właśnie kupisz nową, Athena chyba nie robi. Zdaje się, że u Holendrów będzie taniej - ale musisz sprawdzić ceny. Osobiście jednak zaryzykowałbym zakup używanej na Allegro, ale dopiero jeśli uzyskasz pewność że twoja jest uszkodzona. |
|
|
sokolik81 |
Wysłany: Śro 22:18, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
Dowiedziałem się od poprzedniego właściciela ze króciec był zalewany gumą Ale mam pytanie jaki symbol ma świeca w gtx 250 i cewka oraz gdzie je można kupić |
|
|
Heksio |
Wysłany: Wto 16:39, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
Po króćcu stawiałbym na świecę, dopiero potem na cewkę z fajką i przewodem |
|
|
sokolik81 |
Wysłany: Wto 16:09, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
Podłączyłem butelkę z benzyną bezpośrednio do gaźnika bez zmian A czy cewka może mieć tutaj znaczenie |
|
|
Heksio |
Wysłany: Wto 15:23, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
lewe powietrze może iść z króćca ssącego - to element poddany wysokim temperaturom i niestety ciągłemu obciążeniu ruchem. Najlepiej zdemontować gaźnik i króciec i ocenić jego stan. Jeśli jest sparciały - najlepiej wymienić (Athena) jak się nie da, wysilikonować ubytki, szczeliny, po wcześniejszej kąpieli w odtłuszczaczu, potem obsilikonować pęknięcia z zewnątrz i ładnie owinąć taśmą izolacyjną - u mnie działa Choć wolałbym nowy króciec, to jednak nie chcę go kupować bo w Hondzie kosztuje tyle co za używany skuter
Dosyć o króćcu...
A popatrz na wężyki paliwowe, może pompa nie wrabia, albo gdzieś jest w przewodach przytkanie i najzwyczajniej brakuje paliwa przy nagłym jego zapotrzebowaniu. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 11:23, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
Gaźnik był wyczyszczony i wyregulowany Mechanik z którym kiedyś rozmawiałem sugerował wymiane filtra powietrza lub uszczelnienie połączenie filtra na krućcu Osobiście przyznam że połączenie filtra powietrza i związane z tym nieszczelności chyba nie mągą wpłynąć na pracę silnika na wysokich obrotach Zdejmowałem filtr i próbowałem dodawać gazu ale silnik również gasł |
|
|