Autor Wiadomość
ENDRIU
PostWysłany: Wto 17:27, 20 Sie 2013    Temat postu:

Bardzo kulawo szukałem.Dziękuje za pomoc.
Heksio
PostWysłany: Wto 10:40, 20 Sie 2013    Temat postu:

To co zwiesz elektrozaworem - jest niczym innym jak ssanie. Po przekręceniu kluczyka ssanie dostaje napięcie. Po upływie pewnego czasu, pod wpływem przepływu napięcia, iglica zmienia swoje położenie i wyłącza wzbogacanie mieszanki. Gdzieś już o tym tu pisaliśmy...
ENDRIU
PostWysłany: Pon 14:28, 19 Sie 2013    Temat postu:

A jaką pełni funkcję elektrozawór.Kiedy powinno pojawić się napięcie na zasilaniu elektrozaworu i podgrzewaczu.Przypomnę że podłączone są pod wspólny przewód.
Heksio
PostWysłany: Pon 8:42, 19 Sie 2013    Temat postu:

Ten jak mówisz czujnik, to elektryczny podgrzewacz paliwa. Stosuje się go by polepszyć walory paliwa Smile Spotkałem się też z podgrzewaczami cieszą chłodzącą silnika, ale elektryczny jest częstszy.
ENDRIU
PostWysłany: Nie 10:16, 18 Sie 2013    Temat postu:

Kupiłem ten wał,dostałem razem z łożyskami,które są w dużo lepszym stanie niż moje.Co do wału miła mieć wymiar 91,5 a ma 92.Musiałem trochę zebrać materiału w karterach przy wyjściu w cylinder i troszkę wygładziłem powierzchnie bardziej kosmetycznie.Skuter odpaliłem(z bólami),żadnych niepkojących odgłosów nie ma.Natomiast mam problem z cieknącym paliwem z gaźnika.Cieknie do momentu zejścia całego paliwa z takiego małego zbiorniczka.Poza tym ciężko go odpalić.W gaźniku jest zaworek elektryczny i jakiś czujnik jaką pełni funkcję.Zasilanie mają z jednego przewodu.Dodam że sprawdzałem czy pojawia się napięcie na zasilaniu czujnika i zaworka.Żadnego napięcia nie ma.
klon
PostWysłany: Wto 22:04, 06 Sie 2013    Temat postu:

a jaki jest wymiar łożyska może z tego trzeba zabrać wymiar
ENDRIU
PostWysłany: Wto 6:04, 06 Sie 2013    Temat postu:

Było by ciasno,ale im mniej powietrza pod tłokiem tym lepiej.A czy któryś z kolegów próbował zaślepić wklęśnięcia w wale lub otwory.W silnikach sportowych tak się robi.
Heksio
PostWysłany: Pon 21:48, 05 Sie 2013    Temat postu:

tolerancja na poziomie 1mm (0,5mm na stronę) to trochę na "wcisk". Oczywiście jeśli sprawne łożyska i brak bicia - to cymes.

Natomiast na tym etapie kończy się moja wiedza - może dołączy się ktoś, kto już dziobał w bebechach silnika i powie co o tym sądzi.
ENDRIU
PostWysłany: Pon 20:03, 05 Sie 2013    Temat postu:

Tak mówię o kołach zamachowych.
Heksio
PostWysłany: Pon 18:13, 05 Sie 2013    Temat postu:

Mówisz o średnicy kół zamachowych?
ENDRIU
PostWysłany: Pon 15:03, 05 Sie 2013    Temat postu:

Nie pasuje tylko jeden wymiar,średnica wału ,u mnie jest 90mm wystawiony na aukcji 91,5.średnica w moich karterach jest 92,5mm.
Heksio
PostWysłany: Pon 2:24, 05 Sie 2013    Temat postu:

aż tak głęboko nie zaglądałem do 2T Smile

Powiem tak - z kupowaniem takich drogich pierdolników na Allegro czy tablicy - najpierw niech gość weźmie suwmiarkę do ręki i poda DOKŁADNE wymiary - jak zgadzają się z Twoimi - bierz. Otwory mogą występować w zależności od różnic w wieku maszyny (mogą, ale nie muszą! Jednak wymiary MUSZĄ być takie same - jak będą - to nie ma się co martwić Smile

Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się podobne Smile Szczególnie wysyłkowo. Jak przyjdzie do domu to wtedy widać jakie kwiatki. Pal licho jak coś kosztuje dychę z przesyłką...
ENDRIU
PostWysłany: Nie 21:31, 04 Sie 2013    Temat postu:

Czy wał z silnika PIAGGIO TYPHOON 125 2T chłodzony wiatrem pasuje do PIAGGIO HEXAGON 125 2t.Drugie pytanie,czy wał 150 hexagon 2t jest taki sam jak125 2t.
Znalazłem na tablicy pl.wał piaggio 125 -180 2t tylko że wał ten różni się od mojego,posiada na każdej z połówek wału otwory.http://tablica.pl/oferta/wal-piaggio-hexagon-125-180-CID5-ID3meu1.html#b767ca9c9c
Heksio
PostWysłany: Pon 0:01, 22 Lip 2013    Temat postu:

SORRRYYY Sad odruchowo napisałem 250 a oczywiście miałem na myśli 150ccm

Przepraszam...
ENDRIU
PostWysłany: Nie 21:48, 21 Lip 2013    Temat postu:

Czyli do przeszczepu lepszy jest zdecydowanie 250.Gaźnik od 125 do 250 pasuje czy trzeba coś zmienić jakieś dysze ,krócice?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group