Autor Wiadomość
Heksio
PostWysłany: Czw 13:26, 03 Paź 2013    Temat postu:

coś mi z tymi napięciami nie pasuje... czy to możliwe, aby ten prąd po drodze był regulowany na przykład czujnikiem temperatury?

Muszę to rozkminić u siebie. Jak zrobię pomiary to wszystko będzie jasne Smile
Szykuje mi się sprawdzanie układu ssania. Jak dojdę do tego co i jak to napiszę.

a co do włącznika lampki to tak jak mówi klon - wyjmij dywanik i wszystko będzie jasne Smile
klon
PostWysłany: Sob 7:59, 21 Wrz 2013    Temat postu:

światło w bagażniku zapala zawias od klapy tam jest taki włącznik jak od stopu
zok
PostWysłany: Pią 19:15, 20 Wrz 2013    Temat postu:

Po przekręceniu kluczyka napięcie jest 7.8V gdy sie odpali skuter jest 8.2V a gdy jest całkiem nagrzany 8.4V czy taka mała różnica może sterować tym ssaniem? Mam jeszcze jedno pytanie mianowicie co zapala światło w bagażniku?
Heksio
PostWysłany: Wto 3:52, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Napięcie na ssanie jest stałe po włączeniu kluczyka. Iglica zmienia położenie pod wpływem napięcia, które rozgrzewając mechanizm ssania porusza iglicą. Po wyłączeniu kluczyka iglica powraca na swoje nominalne położenie.
zok
PostWysłany: Pon 20:23, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Gaźnik jeszcze raz czyszczony a paliwo wraca z powrotem do baku więc przewody są drożne, ale dalej występuje ten sam problem. Na jakiej zasadzie działa w nim ssanie? idzie je sprawdzić poza skuterem? Na czym polega te napięcie wstępne? i czy powinna być gdzieś kostka gdzie się to podłącza.
Heksio
PostWysłany: Sob 22:20, 14 Wrz 2013    Temat postu:

No więc tak...

Jak jest na wolnych obrotach, najwyraźniej daję radę zassać podciśnieniem wystarczającą ilość paliwa. Gdy obroty rosną potrzeba więcej paliwa i tyle już podciśnienie nie daje rady pobrać.
Gdy włączysz pompę, nadmiar paliwa kierowany jest z powrotem do zbiornika. Być może przewody zwrotne są niedrożne i nadmiar paliwa nadciśnieniem kierowany jest do gaźnika (tylko przypuszczenie).

Te przewody, to najprawdopodobniej sterowanie do amortyzatorów z elektryczną regulacją napięcia wstępnego. Były takie przed liftem, ale w Polsce nie często się pojawiały.
zok
PostWysłany: Pią 21:23, 13 Wrz 2013    Temat postu:

dzieki za wyczerpujące informacje. Mam kolejne pytania: Kupiłem używany tłok i cylinder, głowicę silnik pracuje ładnie ale gdy pompa jest podłączona to odpali a nastepnie zaraz gaśnie, lepiej pali gdy jest rozłączony kabelek przychodzący do pomy i równo chodzi na obrotach ale przy przekręceniu manetki, gaśnie. Gdy jest podłączony to wkręca sie na obroty to jedzie lecz gaśnie po puszczeniu manetki. Mam pytanie czy jest jakis czujnik który steruje tą pompą bo wyglada tak jak by go zalewało. Przewód jest widoczny na załączonym zdjeciu.


Drugie pytanie z czego jest ta kostka z tyłu bo nie wiem gdzie ją przypasować, są tam kable o kolorach: czerwono-biały czarny, zółty i dwa biało-czarne na 1pin

Pytam ponieważ zakupiłem ten skuter w częsciach wszystko było porozłączane i składam go metodą prób i błędów
Heksio
PostWysłany: Wto 10:36, 20 Sie 2013    Temat postu:

pójść, pójdą, bo siła odśrodkowa jest spora. Ale... Zniszczysz bieżnie rolek, rolki oraz nie uzyskasz prawidłowego przeniesienia mocy na pasek. A więc - smarować, smarować...
Gość
PostWysłany: Pon 23:15, 19 Sie 2013    Temat postu:

mam jeszcze zapytanie odnośnie wariatora z tego co sie zorientowałem w hexagonie jest wariator zamknięty - mokry więc muszę przy wymianie rolek je smarować tym specjalistycznym smarem? czy pójdą na sucho?
Heksio
PostWysłany: Sob 16:37, 10 Sie 2013    Temat postu:

Tak to jest silnik z ostatnich modeli Helixa. Nic się w nim konstrukcyjnie nie zmieniło, więc prościej będzie Ci szukać części do Hondy niż Piaggio. Sklepy Piaggio wypinają się na ten silnik i dostępne jest zupełnie NIC. Za to w Hondzie części w większości są, ale nie mają w systemie numeracji silników z Piaggio, więc przy zamawianiu trzeba improwizować Smile Na Allegro ktoś próbuje od długiego czasu sprzedać nowy tłok z pierścieniami, w cenie chyba 400zł. Najtaniej, jeśli masz możliwości będzie te podzespoły zamówić w USA - musiałbyś sprawdzić na helixparts. A używki... cóż - musisz polować. Jedną głowicę mam, ale trzymam ją dla siebie na czarną godzinę.
zok
PostWysłany: Sob 15:22, 10 Sie 2013    Temat postu:

Dziękuję bardzo serdecznie za pomoc, oraz mam jeszcze parę pytań: Co to za silnik w super hexogenie gtx 250 mf02e 601317? bo z tego co się orientuję to silnik z hondy helix, i jak oglądam silniki z hondy to do 1998r maja oznaczenia 50..... a potem do 2004r. nic nie pisze, Potrzebował bym do tego gtx 250 mf02e 601317 tłok, cylinder i głowicę mogą być używki w dobrym stanie. Lub orientujesz się gdzie mogę szukać tych części nowych lub gdzie dostanę taki silnik na części?
Heksio
PostWysłany: Pią 15:23, 02 Sie 2013    Temat postu:

To są zupełnie inne silniki!
Więc wymiana będzie możliwa tylko z pełnym zestawem osprzętu.

Do tego sam musisz pomierzyć mocowania do kołyski i amortyzatorów.
Nie sądzę aby ktoś wrzucał ten silnik do hexy, a ja nigdy go nigdzie w heksie nie widziałem.
zok
PostWysłany: Wto 23:03, 30 Lip 2013    Temat postu: Hexagon 250gt a silnik z x9

Witam czy da rade w hexagonie 250 gt z 2000roku o znaczeniach silnika mf02e zamontować silnik z hondy x9 z 2000 roku o oznaczeniach silnika mf04e. I czy będą konieczne jakieś przeróbki?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group