Autor Wiadomość
Krzysztof
PostWysłany: Śro 9:57, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Czesc
Na początku jak go kupiłem byłem przerażony, palił mi chyba ze 6 l/100, ale wymyłem filtr powietrza, gaźnik , wyregulowałem, sprawdziłem mechanizm ssania-(obecnie mam odłączony) i od tamtej pory staram się nie przekraczać 90 km/h (oczywiście jak trzeba to poleci nawet 110 i jeszcze mam niewielki zapas, ale to tylko w razie konieczności) najlepszą prędkością i chyba najekonomiczniejszą jest zakres 70 do 90/100 a szybę zakładam tylko w taką pogodę jak ta obecna (gdy jest zimno i deszczowo)
Dodam, że w 2 t najważniejszy jest filtr powietrza - trzeba go często myć.
Pozdrawiam
MichaŁ
PostWysłany: Wto 23:00, 23 Wrz 2008    Temat postu:


Krzysztof napisał:

Ja posiadam 180 - 2 t spala mi max do 4,5 l/100.


Czy masz takie spalanie od początku ? czy zmieniałeś coś ? jakieś mniejsze dysze itp ? bo naprawde to jest wg mnie super spalanie jak na 180 2T Smile


Cytat:
Silnik jest łatwiejszy w serwisowaniu i mniej kłopotliwy a przyśpieszenie - wiadomo lepsze.

Zgadzam się Smile
Krzysztof
PostWysłany: Pon 19:02, 22 Wrz 2008    Temat postu:

Witam
Ja posiadam 180 - 2 t spala mi max do 4,5 l/100. za to nie myślę o zaworach itp. Jak jest olej w dozowniku i paliwo w zbiorniku to śmigam . Myślę że te 0,5 litra w tą czy w tą stronę nie odgrywa aż tak wielkiej roli. Silnik jest łatwiejszy w serwisowaniu i mniej kłopotliwy a przyśpieszenie - wiadomo lepsze. Przed zakupem też zastanawiałem się nad 4 suwem, ale w końcu zdecydowałem się na 2 suwa. Jestem z niego na prawdę zadowolony i żadnych problemów. tak więc nie sądzę aby 2 t był gorszy.
Pozdrawiam wszystkich
Gość
PostWysłany: Sob 22:10, 16 Sie 2008    Temat postu:

ciekaw jestem czy doczekam się dobrego modelu Sad
MichaŁ
PostWysłany: Sob 12:08, 16 Sie 2008    Temat postu:

Tutaj opisałem co i jak Smile
http://www.piaggiohexagon.fora.pl/kupuje-hexagona,4/kupujemy-hexagona-jak-rozroznic-poszczegolne-wersje,104.html#562
Gość
PostWysłany: Sob 9:34, 16 Sie 2008    Temat postu:

No ale napisz mi dokładnie te różnice po których mogę poznać 4t od 2t żebym wiedział jak gdzieś coś znajdę Smile))
MichaŁ
PostWysłany: Pią 10:35, 15 Sie 2008    Temat postu:

Jak kupi 4T to nie będzie wiedział co to znaczy 4 litry na 100 km Smile
Moje 125 4T przez ok. dwa lata eksploatacji nie spaliło mi nigdy więcej niż 4 litry Smile Normalne spalanie które uzyskuje to ok. 3,5 litra Smile
Gość
PostWysłany: Pią 10:14, 15 Sie 2008    Temat postu:

tak jest:D kończymy te dyskusje:DVery Happy Niech kupuje Hexagona i będzie na pewno zadowolony mam nadziejęVery HappyVery Happy tylko to spalanie.....no nic może zmieści się w 4l:DVery Happy
MichaŁ
PostWysłany: Czw 22:51, 14 Sie 2008    Temat postu:

Nie mam nic do biegów Smile Sam chętnie od czasu do czasu pojeździłbym np. na Hondzie PC800 czy Deauville 650... ale CBR 125 4T to na prawdę nie jest to Razz no dobrze ale nie śmiećmy już koledze w temacie Wink
Gość
PostWysłany: Czw 22:41, 14 Sie 2008    Temat postu:

Jeżeli zmienię motocykl to tylko na taki, który ma tradycyjne sprzęgło i biegi:DVery Happy Automat może jest wygodny ale to nie jest to....jak są biegi to jeździ się inaczej:d:d Jak zwykle są i zwolennicy takich rozwiazań i przeciwnicy:DVery Happy ach taki o już jest nasz motocyklowy światek:DVery Happy
MichaŁ
PostWysłany: Czw 21:59, 14 Sie 2008    Temat postu:

Ten 180 to też 2T Smile są też Hexagony 180 4T Smile
180 2T pali naprawdę duże ilości benzyny... jeśli naprawde zależy Ci na niskim spalaniu patrz na 4-suwy. Można to np. rozpoznać po tłumiku, deklu przekładni czy wlewie oleju do mieszanki Smile


Melon, a siedziałeś chociaż kiedyś na takiej CBR'ce ? Przecież na tym się siedzi jak na Simsonie. To może być ciekawe wymiarowo jak się ma do 165 cm wzrostu Wink Szkoda pieniędzy na takie wymysły. Lepiej sobie kupić chociażby Atlantica 125, większy i wygodniejszy od Hexa, bardziej zaawansowany technicznie, żwawszy i ekonomiczniejszy Razz
Gość
PostWysłany: Czw 10:57, 14 Sie 2008    Temat postu:

nie kupuj Hexagona tylko np. CBR 125R zarejestrowaną na motorower:DVery Happy Cena będzie wyższa ale opcja jest zdecydowanie lepsza od Hexa:/ Ja niedługo się na taką przerzucam:DVery Happy
Gość
PostWysłany: Czw 8:29, 14 Sie 2008    Temat postu:


MichaŁ napisał:
Numer 1 i 3 to 2-suwy

W jaki sposób to poznałeś?

http://www.allegro.pl/item417100805_piaggio_hexagon_180_50_po_service.html
A co powiecie o tym?
Jak w opisie nie ma czy to jest 4t to jak mam się tego dowiedzieć?
A w ogóle są modele 180 4t?
MichaŁ
PostWysłany: Czw 0:50, 14 Sie 2008    Temat postu:

Numer 1 i 3 to 2-suwy. Numer 2 to 4-suw Smile
Żaden z nich nie jest zarejestrowany na 50, a mówiłeś że takiego szukasz Razz

Nr1 wizualnie w najlepszym stanie, trójka też ładna ale przebieg rzeczywiście spory Smile
Gość
PostWysłany: Śro 20:04, 13 Sie 2008    Temat postu:

jak dla mnie pierwsze 2 propozycje są godne polecenia.Ta 3 raczej nie, ponieważ nawet po remoncie przebieg ponad 40tys to zdecydowanie za dużo żeby mozna było spokojnie bez obaw podróżować takim pojazdem-jest już po prostu wyganiany za bardzo i tyle:DVery Happy Ja skłaniałbym się za 1 opcją taki sam kolor jak mój i Michała i naprawdę jest to dobry model tylko zobaczysz ile to pali:DVery Happy Chyba ze jest to 4t to spoko:DVery Happy Ale wybór należy do Ciebie.Ja polecam 1 opcjęVery HappyVery Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group