Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibi131131
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Wto 18:24, 01 Lip 2008 Temat postu: DŁAWIĄCY PROBLEM |
|
|
WITAM MAM HEXA 125 2T Z "97 I PROBLEM Z NIM .WYMIENIAŁAM AMOR I SPADŁ MI Z PODNÓŻKA .PO TYM MIAŁEM PROBLEM ZROZRUCHEM (ZAWSZE PALIŁ OD KPOA) CHYBA Z 10 RAZY ZANIM ZASKOCZYŁ. JAK ZAPALIŁ TO NIE WKRĘCA SIĘ NA MAX OBROTY, NIE PRZYŚPIESZA JAK PRZEDTEM -MOC SPADŁA DO 70%.ALE JAK SIĘ ZAGRZEJE TO 50 MNIE WYPRZEDZAJĄ ! MOC-50%!! SZYBKIE DODANIE GAZU -DŁAWI SIĘ- WYSTYGNIE WSZYSTKO PRAWIE OK .NAGRZEJE TO SAMO. WYMIENIŁEM CEWKĘ ,ŚWIECĘ WYSZOROWAŁEM GAŹNIK . TO SAMO. PO 15 MIN JAZDY REGULATOR NAPIĘCIA JEST DOSYĆ CIEPŁY. I JESZCZE JEDNO -CO TO JEST ZA PRZEŁACZNIK Z PRZODU PO PRAWEJ STRONIE POD PRZEŹROCZYSTĄ PRZYKRĘCANĄ KLAPKĄ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibi131131 dnia Wto 18:55, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
guli
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Śro 7:29, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tak na szybko to przychodzi mi do głowy, że spadając na koło bez amortyzatora mógł oberwać automat ssania - to tłumaczyłoby dlaczego objawy nasilają się przy gorącym silniku. Zresztą ssanie jest chyba najwyżej położonym elementen gaźnika. Możlwe, że skrzywiła się ta zagięta rurka która prowadzi linkę gazu. Narazie nic więcej nie przychodzi mi do głowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bibi131131
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 18:43, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ELEKTORZAWÓR JEST OK, LINKA GAZU I GÓRA GAŹNIKA OK, PRZEPUSTNICA OTWIERA SIĘ DO KOŃCA, DŁAWI SIĘ JAK SZYBKO DODASZ GAZU JAKBY SIĘ ZALEWAŁ , POMAŁU DODAJĄC ROZPĘDZA SIĘ NA MAXA ODŁĄCZĄJĄC ELEKTROZAWÓR NA CIEPŁYM SILNIKU -BRAK ZMIAN
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bibi131131
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Czw 20:05, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ps. W AKUMULATORZE JEST REWOLUCJA NAWET PO KRÓTKIEJ JEŹDŻE I DŁUGO NA POSTOJU GOTUJE SIĘ WODA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:01, 06 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli w akumulatorze gotuje się woda to padł Regulator Napięcia miałem tak w Piaggio Typhoon, a co do osiągów to możliwe że dysza w gaźniku bądź pływak ale skoro go rozbierałeś..
Na pewno coś z układem zasilającym bo jak dodajesz gazu to go zalewa sprawdź dysze !
|
|
Powrót do góry |
|
|
bibi131131
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Wto 14:29, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
PRAWDOPODOBNIE MODUŁ ZAPŁONU. ALE WSZYSTKO SPRAWDZE JAK ZDOBĘDE SPRAWNY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:07, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Go dławi czy tak jakby przerywał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:57, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli przy delikatnym dodaniu gazu idzie a potem jak się szybko doda gazu to się dławi to ja stawiałbym na pękniętą (nie szczelną) tą rurkę miedzy gaźnikiem a filtrem powietrza.
Ktoś już chyba o to pytał ale nie zauważyłem odpowiedzi : Od czego jest ten dziwny przełącznik po prawej stronie pod kierownicą na przednim panelu (poniżej stacyjki) ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:21, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Witam.
Od niedawna mam Hexagona, ale wcześniej miałem Italjeta 50cm. W nim miałem bardzo podobnie. Okazało się że to właśnie moduł padł.
Tam jest sama elektronika, więc możliwe że przy wstrząsie zrobił się jakiś niekontakt, cokolwiek innego.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 17:23, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|