Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:46, 14 Sty 2013 Temat postu: GTX-250 Problem z wysokimi obrotami. |
|
|
Witam szanownych kolegów i proszę o pomoc.Silnik GTX250 r.99.Odpala i pracuje na wolnych obrotach.Przy dodawaniu gazu dławi się i gaśnie Wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik,wymieniłem moduł Świeca ma brązowy kolor bez śladów przypalenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 19:19, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
a na ciepłym silniku też tak robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:54, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Po uruchomieniu silnik pracuje bez problemów Po nagrzaniu przy dodaniu gazu gasnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Czw 19:56, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
a nie łapie lewego powietrza, jeszcze bym gaźnik rozebrał oblukał, iglicę, pływak, dysze, membranę i wyregulował inaczej gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:23, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Gaźnik był wyczyszczony i wyregulowany Mechanik z którym kiedyś rozmawiałem sugerował wymiane filtra powietrza lub uszczelnienie połączenie filtra na krućcu Osobiście przyznam że połączenie filtra powietrza i związane z tym nieszczelności chyba nie mągą wpłynąć na pracę silnika na wysokich obrotach Zdejmowałem filtr i próbowałem dodawać gazu ale silnik również gasł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15:23, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
lewe powietrze może iść z króćca ssącego - to element poddany wysokim temperaturom i niestety ciągłemu obciążeniu ruchem. Najlepiej zdemontować gaźnik i króciec i ocenić jego stan. Jeśli jest sparciały - najlepiej wymienić (Athena) jak się nie da, wysilikonować ubytki, szczeliny, po wcześniejszej kąpieli w odtłuszczaczu, potem obsilikonować pęknięcia z zewnątrz i ładnie owinąć taśmą izolacyjną - u mnie działa Choć wolałbym nowy króciec, to jednak nie chcę go kupować bo w Hondzie kosztuje tyle co za używany skuter
Dosyć o króćcu...
A popatrz na wężyki paliwowe, może pompa nie wrabia, albo gdzieś jest w przewodach przytkanie i najzwyczajniej brakuje paliwa przy nagłym jego zapotrzebowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:09, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Podłączyłem butelkę z benzyną bezpośrednio do gaźnika bez zmian A czy cewka może mieć tutaj znaczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 16:39, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Po króćcu stawiałbym na świecę, dopiero potem na cewkę z fajką i przewodem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:18, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dowiedziałem się od poprzedniego właściciela ze króciec był zalewany gumą Ale mam pytanie jaki symbol ma świeca w gtx 250 i cewka oraz gdzie je można kupić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 2:22, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Świeca - na przykład NGK DPR6EA-9, w każdym sklepie motocyklowym (na zamówienie) w dobrych od ręki i na Allegro.
Co do cewki - nie wiem - nie popsuła mi się Zobacz na easyparts.nl, będą też wiedzieć w salonach Hondy. I tam właśnie kupisz nową, Athena chyba nie robi. Zdaje się, że u Holendrów będzie taniej - ale musisz sprawdzić ceny. Osobiście jednak zaryzykowałbym zakup używanej na Allegro, ale dopiero jeśli uzyskasz pewność że twoja jest uszkodzona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:23, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze pytanie Czy gaśnięcie może być spowodowane uszkodzeniami wariatora sprzęgła lub innymi elementami napędu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 2:53, 28 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie nie. Jeśli tylne koło się kręci, można wykluczyć awarię przekładni i raczej sprzęgła. Gdyby było zablokowane to po wkręceniu na obroty i zasprzęgleniu gasł by, ale raczej z "hukiem", czy "zgrzytem" no i bardzo gwałtownie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:53, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc Ale niestety w dalszym ciągu nie udaje mi sie naprawić tych obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:54, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a skąd Ty jesteś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Abach
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 13:32, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem.
Powodem była zawieszona przepustnica w pełnym otwarciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|