Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna

Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
 

GTX-250 Problem z wysokimi obrotami.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sokolik81




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:46, 14 Sty 2013    Temat postu: GTX-250 Problem z wysokimi obrotami.

Witam szanownych kolegów i proszę o pomoc.Silnik GTX250 r.99.Odpala i pracuje na wolnych obrotach.Przy dodawaniu gazu dławi się i gaśnie Wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik,wymieniłem moduł Świeca ma brązowy kolor bez śladów przypalenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klon




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pon 19:19, 14 Sty 2013    Temat postu:

a na ciepłym silniku też tak robi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sokolik81




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:54, 17 Sty 2013    Temat postu:

Po uruchomieniu silnik pracuje bez problemów Po nagrzaniu przy dodaniu gazu gasnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klon




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Czw 19:56, 17 Sty 2013    Temat postu:

a nie łapie lewego powietrza, jeszcze bym gaźnik rozebrał oblukał, iglicę, pływak, dysze, membranę i wyregulował inaczej gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 11:23, 18 Sty 2013    Temat postu:

Gaźnik był wyczyszczony i wyregulowany Mechanik z którym kiedyś rozmawiałem sugerował wymiane filtra powietrza lub uszczelnienie połączenie filtra na krućcu Osobiście przyznam że połączenie filtra powietrza i związane z tym nieszczelności chyba nie mągą wpłynąć na pracę silnika na wysokich obrotach Zdejmowałem filtr i próbowałem dodawać gazu ale silnik również gasł
Powrót do góry
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 15:23, 22 Sty 2013    Temat postu:

lewe powietrze może iść z króćca ssącego - to element poddany wysokim temperaturom i niestety ciągłemu obciążeniu ruchem. Najlepiej zdemontować gaźnik i króciec i ocenić jego stan. Jeśli jest sparciały - najlepiej wymienić (Athena) jak się nie da, wysilikonować ubytki, szczeliny, po wcześniejszej kąpieli w odtłuszczaczu, potem obsilikonować pęknięcia z zewnątrz i ładnie owinąć taśmą izolacyjną - u mnie działa Smile Choć wolałbym nowy króciec, to jednak nie chcę go kupować bo w Hondzie kosztuje tyle co za używany skuter Smile

Dosyć o króćcu...

A popatrz na wężyki paliwowe, może pompa nie wrabia, albo gdzieś jest w przewodach przytkanie i najzwyczajniej brakuje paliwa przy nagłym jego zapotrzebowaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sokolik81




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:09, 22 Sty 2013    Temat postu:

Podłączyłem butelkę z benzyną bezpośrednio do gaźnika bez zmian A czy cewka może mieć tutaj znaczenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 16:39, 22 Sty 2013    Temat postu:

Po króćcu stawiałbym na świecę, dopiero potem na cewkę z fajką i przewodem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sokolik81




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:18, 23 Sty 2013    Temat postu:

Dowiedziałem się od poprzedniego właściciela ze króciec był zalewany gumą Ale mam pytanie jaki symbol ma świeca w gtx 250 i cewka oraz gdzie je można kupić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 2:22, 24 Sty 2013    Temat postu:

Świeca - na przykład NGK DPR6EA-9, w każdym sklepie motocyklowym (na zamówienie) w dobrych od ręki i na Allegro.
Co do cewki - nie wiem - nie popsuła mi się Smile Zobacz na easyparts.nl, będą też wiedzieć w salonach Hondy. I tam właśnie kupisz nową, Athena chyba nie robi. Zdaje się, że u Holendrów będzie taniej - ale musisz sprawdzić ceny. Osobiście jednak zaryzykowałbym zakup używanej na Allegro, ale dopiero jeśli uzyskasz pewność że twoja jest uszkodzona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sokolik81




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:23, 27 Sty 2013    Temat postu:

Mam jeszcze pytanie Czy gaśnięcie może być spowodowane uszkodzeniami wariatora sprzęgła lub innymi elementami napędu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 2:53, 28 Sty 2013    Temat postu:

Teoretycznie nie. Jeśli tylne koło się kręci, można wykluczyć awarię przekładni i raczej sprzęgła. Gdyby było zablokowane to po wkręceniu na obroty i zasprzęgleniu gasł by, ale raczej z "hukiem", czy "zgrzytem" no i bardzo gwałtownie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sokolik81




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:53, 11 Lut 2013    Temat postu:

Dzięki za pomoc Ale niestety w dalszym ciągu nie udaje mi sie naprawić tych obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:54, 11 Lut 2013    Temat postu:

a skąd Ty jesteś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abach




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 13:32, 10 Mar 2013    Temat postu:

Miałem ten sam problem.
Powodem była zawieszona przepustnica w pełnym otwarciu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin