Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna

Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
 

Hexagon 125 4 t gaznik i sssanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damikss




Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:39, 01 Mar 2013    Temat postu:

Bardzo dziękuje Hexio, ssanie podlaczylem wysowa sie i wsowa ladnie tyle ze nie bardzo widzę zeby te obroty spadaly jak jest juz wysuniete.

Mam pytanie jaka moze byc przyczyna ze ciężko go odpalić jak zimny?

Jutro będziemy sprawdzać luzy zaworowe .

Jako ze bede tez sprwdzal kompresie jaka powina byc dla Piaggio czytalem ze w tych silnikach nawet 6 to standardowy wynnik.

Pytanie jakie wartosci powiny byc luzów zaworowych dla tego modelu czyli gtx 125 4 t rok 2000 bo standardowo nigdzie nie ma.Czy moze gzies jest instrukcja?Smile Sa chyba regulowane srobkowo ?


Znalazłem wartość luzów na zaworach dla piaggio x9 125 ale widze po fotkacxh ze silniki wygldaja identycznie jak w hexagonie gtx

i tak luz na

ssącym 0,10

wydechowym 0,15

niech ktoś mnie poprawi jeśli sie mylę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damikss dnia Sob 8:11, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:52, 02 Mar 2013    Temat postu:

wyreguluj prędkość biegu jałowego na ciepłym silniku, upewniając się, że linka od gazu nie jest napięta i ma milimetrowy luz. Reguluj śrubą obrotów, u Ciebie chyba będzie to na krzywce linki. Po delikatnym opuszczeniu obrotów, przegazuj upewniając się, że krzywka powróci do właściwej pozycji, kolejny raz wyreguluj śrubę, aż uzyskasz pożądany efekt.

Co do luzów - nie poradzę - papierów nie ma, ale jak mówisz - ten silnik pojawiał się w vespie i piaggio później - więc coś na pewno znajdziesz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damikss




Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:37, 04 Mar 2013    Temat postu:


Heksio napisał:
. Wysunięta iglica zamyka zawór dopływu dodatkowego powietrza. I to chyba wyjaśnia wszystko. I mi też się ta wiedza teraz bardzo przyda Smile



Tak jest w gaznikach piagggio?

Zawyczaj po wlaczeniu ssania dostaje sie wieksza ilosc paliwa a nie powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:15, 04 Mar 2013    Temat postu:

Bardzo słuszna uwaga damikss!
Dziękuję za czujność - błąd w w druku Very Happy

Mieszanka jest wzbogacana a powietrze w przeciwieństwie do paliwa ją zubaża Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damikss




Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:28, 04 Mar 2013    Temat postu:

Właśnie wiec skoro ssanie sie zamyka i otwiera to po zamknięciu powinny obroty wyraźnie spadać a jakos tego nie słyszę .Zastanawiam sie czy gaźniku Walbro WVF-7 który mam śruba składu mieszanki nie działa odwrotnie czyli.Jak wkręcę śrubę do samego końca to ma max obroty ale jak wykręcam to obroty spadają.A zazwyczaj tez jest odwrotnie bo wykręcanie śruby powinno wzbogacać mieszankę.Czy ktoś może ustawiał gaźnik walbro?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damikss dnia Pon 19:29, 04 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 3:37, 05 Mar 2013    Temat postu:

I z tych właśnie przyczyn nie dotykam się do śruby regulacji składu mieszanki Smile

W zasadzie jej regulację powinno się przeprowadzać z pomiarem analizatorem spalin...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damikss




Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:40, 07 Mar 2013    Temat postu:

Pytanko.

Na PANELU MAM DWA PRZYCISKI - i + zapewne chodzi o jasność podświetlenia zegarów .Tylko jak je przyciskam to nie widzę różnicy .Jak to obsługiwać?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:56, 07 Mar 2013    Temat postu:

Nie obsłużysz - bo to jest głośność do INTERKOMU, którego w zasadzie nie ma do Hexagonów na rynku - więc zapomnij o tych przyciskach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damikss




Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:08, 15 Mar 2013    Temat postu:

Panowie ,potrzebuje takiej podladki

[link widoczny dla zalogowanych]

znajduje sie pomiędzy dzwonem sprzęgła a obudowa.U mnie jej brak.

W mielochu mozliwa do osiągnięcia moze 2 miesiace.Pytanie o wymiary. Głównie jej grubość i szerokość zewnętrzną.Czy ktos moze ma takie dane?.

Potrzebne mi wymiary żeby spróbować dorobić .Głównie grubość i srednice zewnetrzna.

Znalazłem posty kolesia ktory tuningowal silnik wiec to tez chyba ta sama podkładka i na mikrometrze widzę grubość podkładki 5,35 mm(niech mnie ktoś poprawi jeśli sie mylę)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damikss dnia Pią 14:53, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 13:48, 17 Mar 2013    Temat postu:

konieczne będzie zwymiarowanie dokładnie tej podkładki od twojego silnika - nie sądzę aby były współdzielone w silnikach o różnych konstrukcjach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damikss




Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:01, 17 Mar 2013    Temat postu:

w tym linku pisza ze ta podkldka jest raczej uniwersalna w wwielu 125 4t

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:12, 17 Mar 2013    Temat postu:

Pisz do nich - może ktoś będzie miał te dane: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin