
|
Piaggio Hexagon Forum Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon. |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miga
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:50, 14 Sie 2012 Temat postu: hexagon 125 4T Gaśnie podczas jazdy pow. 80km/h |
|
|
Witam
Jak w temacie Jadąc Piaggio powyżej prędkości 80km/h po pewnej chwili 20s-40s gaśnie, przygasa. Jak prubóje go odpalić to pali po chwili i jade dalej poniżej tej prędkości (80km/h) jest ok. Gażnik wyczyszczony, wyregulowany ogólnie pali na dotyk czy zimny czy ciepły. Nowa świeca, faja, zmieniałem także cewke(niz to nie dało)Ma ustawioną maksymalną dawke paliwa bo efekt jakby brakowało mu paliwa, zmieniony zaworek na nowy(też nic) . Ale jedyny problem to to że nie ma ładowania bo padł mu regulator napiecia i moje pytanie czy jest możliwe że przy wysokich obrotach, prędkościach brakowało by mu pradu i gasł bo gubi iskrę?? nie wiem jak jest połączona instalacja i jaki wpływ ma regler na ten problem. Czytałem wiele tematów na forum ale nic nie znalazłem. Prosze o jakieś podpowiedzi
pozdraiwam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
julia1
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: obok stolicy
|
Wysłany: Wto 23:28, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No i chyba sam sobie odpowiedziałeś skoro nie ma ładowania to skąd na wysokich obrotach twój heksio ma brać "prąd do wygenerowania iskry". Napraw ładowanie a motor bezie pracować jak nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:05, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Na moje - skoro po zgaśnięciu nie chce od razu odpalić to zalewa się świeca Po chwili w wyniku działania temperatury benzyna odparowuje i znów w drogę. No ale brak prądu też swoje zrobić może. Jak sprawdzić?
Naładuj accu na full i pełen gwizdek - jak zgaśnie powyżej 80km - znaczy się, że nie accu i nie regler, no chyba że jakieś kosmiczne napięcia się generują i układ zapłonowy wariuje
Tak, czy siak - ad czegoś musisz zacząć - zacznij od naprawy regulatora - i tak to musisz zrobić a jak się przy okazji naprawi co innego to zyskasz, a nie stracisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|