Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna

Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
 

Hexagon 125 wał
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ENDRIU




Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:35, 20 Lip 2013    Temat postu: Hexagon 125 wał

Witam,jestem nowy na forum. Nie dawno stałem się posiadaczem(całkiem przypadkowo) hexagona 125 chłodzony wodą za 400zł,miała to być okazja, ale niestety to nie była chyba,wał padnięty.Dokładnie bieżnia na wale od strony wariatora wybita.I teraz moje pytanie czy ma ktoś z forumowiczów na sprzedaż wał lub cały silnik.Jeszcze jedno pytanie czy silnik o pojemności 150cm będzie pasował do fabrycznych uchwytów 125cm.Z góry dziękuję za pomoc i wszystkich pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 4:12, 21 Lip 2013    Temat postu:

Ważniejsze pytanie to jest 2T czy 4T?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENDRIU




Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:19, 21 Lip 2013    Temat postu:

To jest silnik 2t 125.Czy jest sens wstawiać silnik 2t 150.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:07, 21 Lip 2013    Temat postu:

Jeśli chcesz zwiększyć spalanie to jest sens, a przy okazji zwiększysz znacząco moc Smile
Poza tym silniki 125 i 250 różnią się od siebie tylko detalami, więc są zamienne. Jeśli jednak będziesz kupowała 150 staraj się dostać taki z osprzętem, zaoszczędzisz sobie sporo roboty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENDRIU




Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:48, 21 Lip 2013    Temat postu:

Czyli do przeszczepu lepszy jest zdecydowanie 250.Gaźnik od 125 do 250 pasuje czy trzeba coś zmienić jakieś dysze ,krócice?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 0:01, 22 Lip 2013    Temat postu:

SORRRYYY Sad odruchowo napisałem 250 a oczywiście miałem na myśli 150ccm

Przepraszam...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENDRIU




Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:31, 04 Sie 2013    Temat postu:

Czy wał z silnika PIAGGIO TYPHOON 125 2T chłodzony wiatrem pasuje do PIAGGIO HEXAGON 125 2t.Drugie pytanie,czy wał 150 hexagon 2t jest taki sam jak125 2t.
Znalazłem na tablicy pl.wał piaggio 125 -180 2t tylko że wał ten różni się od mojego,posiada na każdej z połówek wału otwory.[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ENDRIU dnia Nie 22:04, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 2:24, 05 Sie 2013    Temat postu:

aż tak głęboko nie zaglądałem do 2T Smile

Powiem tak - z kupowaniem takich drogich pierdolników na Allegro czy tablicy - najpierw niech gość weźmie suwmiarkę do ręki i poda DOKŁADNE wymiary - jak zgadzają się z Twoimi - bierz. Otwory mogą występować w zależności od różnic w wieku maszyny (mogą, ale nie muszą! Jednak wymiary MUSZĄ być takie same - jak będą - to nie ma się co martwić Smile

Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się podobne Smile Szczególnie wysyłkowo. Jak przyjdzie do domu to wtedy widać jakie kwiatki. Pal licho jak coś kosztuje dychę z przesyłką...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENDRIU




Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:03, 05 Sie 2013    Temat postu:

Nie pasuje tylko jeden wymiar,średnica wału ,u mnie jest 90mm wystawiony na aukcji 91,5.średnica w moich karterach jest 92,5mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:13, 05 Sie 2013    Temat postu:

Mówisz o średnicy kół zamachowych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENDRIU




Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:03, 05 Sie 2013    Temat postu:

Tak mówię o kołach zamachowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:48, 05 Sie 2013    Temat postu:

tolerancja na poziomie 1mm (0,5mm na stronę) to trochę na "wcisk". Oczywiście jeśli sprawne łożyska i brak bicia - to cymes.

Natomiast na tym etapie kończy się moja wiedza - może dołączy się ktoś, kto już dziobał w bebechach silnika i powie co o tym sądzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENDRIU




Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:04, 06 Sie 2013    Temat postu:

Było by ciasno,ale im mniej powietrza pod tłokiem tym lepiej.A czy któryś z kolegów próbował zaślepić wklęśnięcia w wale lub otwory.W silnikach sportowych tak się robi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klon




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Wto 22:04, 06 Sie 2013    Temat postu:

a jaki jest wymiar łożyska może z tego trzeba zabrać wymiar

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENDRIU




Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:16, 18 Sie 2013    Temat postu:

Kupiłem ten wał,dostałem razem z łożyskami,które są w dużo lepszym stanie niż moje.Co do wału miła mieć wymiar 91,5 a ma 92.Musiałem trochę zebrać materiału w karterach przy wyjściu w cylinder i troszkę wygładziłem powierzchnie bardziej kosmetycznie.Skuter odpaliłem(z bólami),żadnych niepkojących odgłosów nie ma.Natomiast mam problem z cieknącym paliwem z gaźnika.Cieknie do momentu zejścia całego paliwa z takiego małego zbiorniczka.Poza tym ciężko go odpalić.W gaźniku jest zaworek elektryczny i jakiś czujnik jaką pełni funkcję.Zasilanie mają z jednego przewodu.Dodam że sprawdzałem czy pojawia się napięcie na zasilaniu czujnika i zaworka.Żadnego napięcia nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin