Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ENDRIU
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:35, 20 Lip 2013 Temat postu: Hexagon 125 wał |
|
|
Witam,jestem nowy na forum. Nie dawno stałem się posiadaczem(całkiem przypadkowo) hexagona 125 chłodzony wodą za 400zł,miała to być okazja, ale niestety to nie była chyba,wał padnięty.Dokładnie bieżnia na wale od strony wariatora wybita.I teraz moje pytanie czy ma ktoś z forumowiczów na sprzedaż wał lub cały silnik.Jeszcze jedno pytanie czy silnik o pojemności 150cm będzie pasował do fabrycznych uchwytów 125cm.Z góry dziękuję za pomoc i wszystkich pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 4:12, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ważniejsze pytanie to jest 2T czy 4T?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENDRIU
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:19, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
To jest silnik 2t 125.Czy jest sens wstawiać silnik 2t 150.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:07, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcesz zwiększyć spalanie to jest sens, a przy okazji zwiększysz znacząco moc
Poza tym silniki 125 i 250 różnią się od siebie tylko detalami, więc są zamienne. Jeśli jednak będziesz kupowała 150 staraj się dostać taki z osprzętem, zaoszczędzisz sobie sporo roboty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENDRIU
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:48, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli do przeszczepu lepszy jest zdecydowanie 250.Gaźnik od 125 do 250 pasuje czy trzeba coś zmienić jakieś dysze ,krócice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 0:01, 22 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
SORRRYYY odruchowo napisałem 250 a oczywiście miałem na myśli 150ccm
Przepraszam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENDRIU
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:31, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Czy wał z silnika PIAGGIO TYPHOON 125 2T chłodzony wiatrem pasuje do PIAGGIO HEXAGON 125 2t.Drugie pytanie,czy wał 150 hexagon 2t jest taki sam jak125 2t.
Znalazłem na tablicy pl.wał piaggio 125 -180 2t tylko że wał ten różni się od mojego,posiada na każdej z połówek wału otwory.[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ENDRIU dnia Nie 22:04, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 2:24, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
aż tak głęboko nie zaglądałem do 2T
Powiem tak - z kupowaniem takich drogich pierdolników na Allegro czy tablicy - najpierw niech gość weźmie suwmiarkę do ręki i poda DOKŁADNE wymiary - jak zgadzają się z Twoimi - bierz. Otwory mogą występować w zależności od różnic w wieku maszyny (mogą, ale nie muszą! Jednak wymiary MUSZĄ być takie same - jak będą - to nie ma się co martwić
Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się podobne Szczególnie wysyłkowo. Jak przyjdzie do domu to wtedy widać jakie kwiatki. Pal licho jak coś kosztuje dychę z przesyłką...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENDRIU
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:03, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie pasuje tylko jeden wymiar,średnica wału ,u mnie jest 90mm wystawiony na aukcji 91,5.średnica w moich karterach jest 92,5mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:13, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mówisz o średnicy kół zamachowych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENDRIU
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:03, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Tak mówię o kołach zamachowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:48, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
tolerancja na poziomie 1mm (0,5mm na stronę) to trochę na "wcisk". Oczywiście jeśli sprawne łożyska i brak bicia - to cymes.
Natomiast na tym etapie kończy się moja wiedza - może dołączy się ktoś, kto już dziobał w bebechach silnika i powie co o tym sądzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENDRIU
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 6:04, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Było by ciasno,ale im mniej powietrza pod tłokiem tym lepiej.A czy któryś z kolegów próbował zaślepić wklęśnięcia w wale lub otwory.W silnikach sportowych tak się robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Wto 22:04, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a jaki jest wymiar łożyska może z tego trzeba zabrać wymiar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENDRIU
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:16, 18 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Kupiłem ten wał,dostałem razem z łożyskami,które są w dużo lepszym stanie niż moje.Co do wału miła mieć wymiar 91,5 a ma 92.Musiałem trochę zebrać materiału w karterach przy wyjściu w cylinder i troszkę wygładziłem powierzchnie bardziej kosmetycznie.Skuter odpaliłem(z bólami),żadnych niepkojących odgłosów nie ma.Natomiast mam problem z cieknącym paliwem z gaźnika.Cieknie do momentu zejścia całego paliwa z takiego małego zbiorniczka.Poza tym ciężko go odpalić.W gaźniku jest zaworek elektryczny i jakiś czujnik jaką pełni funkcję.Zasilanie mają z jednego przewodu.Dodam że sprawdzałem czy pojawia się napięcie na zasilaniu czujnika i zaworka.Żadnego napięcia nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|