Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
corno27
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:26, 30 Maj 2013 Temat postu: Hexagon 250 GT - problem z odpaleniem (rozrusznik/bendix?) |
|
|
Witam na wstępie wszystkich użytkowników forum.
Mam następujący problem.
Skuter normalnie jeździł, odpalał - wszystko było ok.
Po ostatnim pozostawieniu go w garażu nie mogę go odpalić.
Po naciśnięciu guzika startera słychać syk - rozrusznik się obraca ale jakby nie był zazębiony z kołem zamachowym.
Czyli generalnie mamy taką sytuację że jest sprawny akumulator, rozrusznik a odpalić nie da rady.
Najgorsze jest to że rozrusznik to jedyny sposób uruchomienia tego modelu.
Poradźcie coś koledzy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Heksymilian
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 21:48, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bym sprawdził tulejki od bendixa.Jedna powinna byc w karterze a druga w pokrywie przekładni.Mozliwe ze bendix nie wysuwa sie prawidłowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
corno27
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:05, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź...
Jest tylko jeden problem... Hexagon 250 gt nie ma bendixa jak mniejsi "bracia"
w silnikach o mniejszej pojemności jest bendix który można zobaczyć/wyciągnąć od strony pasa napędowego - zdejmujesz pokrywę i widać bendix.
W 250 gt NIE MA bendixa w takiej postaci i dla tego mam problem bo nie mam pojęcia co z tym zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 3:44, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Bendiks w pokrywie
No więc tak corno27:
1. Odłącz akumulator
2. odkręć przewody od rozrusznika
3. odkręć dwie śruby mocujące rozrusznik
4. Wyciągnij rozrusznik - wzdłużnie z uwagą na oring - nie przekrzywiaj
5. Skontroluj stan zębów na osi rozrusznika, oraz zęby na jednym z dwóch trybów rozrusznika (niestety przez otwór widać tylko jedno koło zębate)
6. napisz co stwierdziłeś...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Heksio dnia Sob 3:44, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:22, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Widze Heksio ze za mądry jestes
|
|
Powrót do góry |
|
|