Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lonstar94
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Sob 0:22, 10 Mar 2012 Temat postu: Kapie z gaźnika |
|
|
Pomocy ! Co to może być że jak skuter stoi to kapie z takiej rurki na dole gaźnika ? I czasem do filtra powietrza też leci paliwo. Co to moze być ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 3:20, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Spokojnie - zapewne masz 2T - po wyłączeniu silnika przelewa się gaźnik i nadmiar paliwa spływa wężykiem - po to właśnie on jest Ten wężyk znaczy się Po zejściu nadmiaru kapać musi przestać - jak nie przestanie - to wtedy się martw.
Paliwo w filtrze jest ok - i dlatego trzeba go często prać - bo się zatyka - pierzemy mydłem i nasączamy olejem do filtrów lub olejem 2T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Sob 10:10, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a to nie jest objaw wyrobionej iglicy i paliwa nie trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 18:57, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie nie - gdyby schodziła cała zawartość gaźnika - ale nie schodzi. W Simsonach miałem to samo. Jak kupiłem Hexę - pierwsze co pomyślałem to - nowoczesna konstrukcja i na pewno powinni wyeliminować. Ale zrobiłem testy i jak okapał zdemontowałem gaźnik poziomo i okazało się, że wszystko ok - iglica zamknięta i gites. Po wyłączeniu zapłonu zaworek zamyka automatycznie dopływ paliwa i nie ma prawa wysikać więcej niż jest w układzie pomiędzy zaworem a gaźnikiem. W Trabancie zbiornik był grawitacyjny i trzeba było pamiętać o zamykaniu zaworka - który dla ułatwienia był w kabinie a nie pod maską
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateo125
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Straszęcin k/Dębicy
|
Wysłany: Sob 22:41, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Troszke offtopic
Heksio może Ty byś miał ochote na Simka mojego jednego z najlepszych kumpli
Pisałeś, że miałeś takie sprzęty, może masz ochote mieć kawałek historii w garażu
A jeżeli nie to może znajdziesz kupca na ten oto egzemplarz
[link widoczny dla zalogowanych]
Kumpel z bólem serca go sprzedaje ale chce kupić sobie auto.
Z jedenj strony chce mu pomóc, a z drugiej jak go sprzeda to odpadnie mi "pasażer" na wyjazd do Częstochowy a tego nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 3:10, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Simek interesujący, ale trochę za bardzo przekombinowany. Choć akurat moda z tarczą od MZ uważam za świetny patent.
Od dawna chodzi mi S51N po głowie - niestety nie za bardzo akceptuję proponowane ceny za te maszynki. Może kiedyś porwę się na powrót do korzenie, ale jeszcze nie teraz...
Dokładasz 300zł i masz XJ600N w nowszym roczniku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Heksio dnia Nie 3:11, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
skuterek55
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SLUPSK
|
Wysłany: Nie 8:10, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Za te pieniądze to ciężko będzie sprzedać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateo125
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Straszęcin k/Dębicy
|
Wysłany: Nie 15:03, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Heksio Ja zamiast słów " za bardzo przekombinowany" urzył bym "doinwestowany"
Tarcza i cały układ hydrauliki jest z Rometa Ogar 900 - potrafi pójść na koło
Kumpel na tego Simka wydał grubo ponad 3000zl
Wiem, że to nie małe pieniądze ale pasjonat takiego sprzętu możliwe, że kupi, albo ktoś komu zależy na w miare dobrych osiągach przy małym zużyciu paliwa
Dla was moge zagwarantować cene 2500zł
Popytajcie się po znajomych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skuterek55
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SLUPSK
|
Wysłany: Nie 18:36, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybór jest duży i ceny różne ten ostatni jest godny uwagi to jest ostatni wypust DDR za ten rocznik to jak ktoś by chciał kupić to jakieś 1700zł to góra ja to bym jeszcze zbił cenę pamiętajcie tylko jedno .Kupić skuter motorower czy motor jest łatwo ale sprzedać to jest problem,jako kolekcjoner to na pewno bym szukał starszego rocznika i tańszego takie jest moje zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateo125
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Straszęcin k/Dębicy
|
Wysłany: Nie 21:56, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Link 1: cena mało adekwatna do stanu
link 2: nawet ładna sztuka
link 3: taki se za małe pieniądze
link 4: nawet ładny
Żaden z przykładowych Simonków nie dorównuje do pięt Simsona kolegi Musicie to przyznać
Z ostatnim zdaniem skuterka się zgadzam kolekcjoner to tylko będzie patrzył na jak najstarsze roczniki/egezmplarze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:14, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tradycyjnie już zrobił nam się mego OT - no ale cóż - taka specyfika naszych pogaduszek, że latamy po tematach jak pszczoła po kwiatkach
Mówiąc szczerze - gdybym miał na wydaniu 3.000 ot tak - to jednak wolałbym kupić 180/2T i zacząć mój projekt custom Hexagona
Natomiast możesz spokojnie kumpla pochwalić bo odwalił kawał ciekawej roboty - co by jednak nie mówić - to nadal jest Simson - a to ma swoje wady, choć i parę zalet
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Heksio dnia Nie 22:14, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateo125
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Straszęcin k/Dębicy
|
Wysłany: Pon 10:33, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Heksio napisał: | Mówiąc szczerze - gdybym miał na wydaniu 3.000 ot tak - to jednak wolałbym kupić 180/2T i zacząć mój projekt custom Hexagona |
To mi się Heksiu podoba i jestem w 1000% za
Co do kolegi to po każdej jeździe lub po każdej modyfikacji go chwale bo jest za co sami widzicie
Ale wrócę do Twojej wypowiedzi Heksiu (i znowu zmiana tematu )
Widzę że Ty też masz swój własny projekt "Custom Hexagon" hmm... Co dokładnie chcesz zdziałać, jakie masz pomysły/patenty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lonstar94
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pon 12:01, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ok. to dzis lukne. ale nawet ostatnio ciezej na zimnym odpala, wiec niewiem czy to tez ma jakis wplyw?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 5:04, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jak nie jeździsz tylko odpalasz to się na świecy sadza odkłada i nie może wypalić - a więc - najlepiej sprawdź jak wygląda i oczyść
A co do mojego projektu
Generalnie tajemnica - do czasu aż nie zrobię - ale to nic czego się spodziewacie, żadnych światełek i super osiągów - po prostu restylizacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemek
Administrator
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 13:50, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
proponuje założyć dłuższy wężyk a drugi koniec podłączyć do zbiornika. w ten sposób zaoszczędzisz trochę na paliwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|