Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:06, 05 Lis 2013 Temat postu: lampa przód 1996 |
|
|
Mam pytanie czy lampa przód do rocznika 1996 będzie pasowała od następcy po 1998. Moja jest już niewydolna, a boję się kupić używkę bo pewnie będzie to samo. Te z nowszych modeli nawet używane są o wiele pożądniejsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Czw 8:18, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
te od nowszych modeli sa gorsze, niż te szklane stare
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Biały
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:57, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
możliwe, choć wydaje mi się, że lepiej świeci. u mnie jest tragedia choć znajomy zrobił mi małą regenerację odbłyśnika ale bardziej do przeglądu niż skuteczności. jak wjadę tam gdzie nie ma latarni to muszę jechać na długich bo na mijania ledwo co widze. boje się kupić używkę taką samą bo pewnie będzie to samo. dlatego myślałem ze jak pasuje od nowszego to wygląda na wiele skuteczniejszy. ewentualnie może coś kombinować z reflektorem od czegoś innego....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Czw 20:09, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
są firmy co regenerują odbłyśniki i za około 80 zł odnowią odbłyśnik i sam się nad tym zastanawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Biały
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:21, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
a jak się uprę na nowszą, to czy na 100% pasuje do mojego (1996) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 14:43, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
na 99 % podejdzie nowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Biały
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:18, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:13, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nowa podejdzie na 100% - ale nowa jest do dupy - wiem bo mam
Nawet alternatywne doładowane żarówki nie są w stanie w tym kloszu poświecić. Stara lampa w oparciu o H4 daje większy strumień światła - bo odbłyśnik jest prawie o 4x większy od nowego, a też i , żarówka H4 daje się wymienić na lepszą niż H7.
Odbłyśnik i w starej i w nowej lampie należy regenerować, tyle że w nowej lampie światło opiera się wyłącznie na odbłysku a w starej masz jeszcze soczewki, które rozpraszają nawet część pozostałego po odbiciu światła.
Dwie zasady - regenerowanie odbłyśników kiedy trzeba i stosowanie nie przewatowanych żarówek, dobrego producenta, na przykład Osram czy Philips o podwyższonej mocy świetlnej (a nie w Watach) całkowicie rozwiązuje problemy z niewystarczającym oświetleniem w motocyklach starszej generacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|