|
Piaggio Hexagon Forum Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon. |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vipermat
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:45, 19 Lis 2014 Temat postu: Nadciśnienie w zbiorniku paliwa [4T LX4 125ccm chłodzony po] |
|
|
Witam,
Temat dotyczy Piaggio 4T LX4 125ccm który ma silnik jak piaggio sfera lub jakies piersze wersje liberty.
czy to normalne że w zbiorniku mam nadciśnienie?
Czy mój bak jest dobrze podłączony?
Do czego jest ten niebieski wąż ( wychodzi i zaraz wchodzi do zbiornika)
żółty wąż to wąż powrotu paliwa z małego zbiorniczka.
Podciśnieniowa pompa znajduje się obok zbiornika paliwa.
Gdzie jest fabryczny filtr paliwa(ten malutki ja dodałem) ?
EDIT 11.03.2015
spójrzcie na to zdjęcie z allegro:
wydaje się że ten wąż który u mnie idzie zaraz do sąsiedniej dziurki w baku jest długi i raczej musiał być podłączony w inne miejsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj tez bardzo ładnie pokazane że w moim skuterze jest to na pewno źle podłączone :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vipermat dnia Śro 10:12, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:16, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A więc sam odpowiem na zadane pytania:
w zbiorniku nie powinno być nadciśnienia ani podciśnienia.
Zbiornik ze zdjęcia jest źle podłączony
Prawidłowe podłączenie to:
gruby króciec to powrót paliwa
wysoki króciec(uniesiony) to odpowietrzenie. Powinno się tak podłączyć wężyk 20-30cm i skierować go w dół.
Trzeci króciec (ten z lewej strony) powinien być zaślepiony.
Filtry są w baku i w zbiorniczku górnym . Są raczej nie wymienne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michu_3m100
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 1:18, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
W zbiorniku rozchodowym filtra nie ma (przynajmniej wg katalogów).
Filtr w zbiorniku to tylko siatka zgrubna nie wymagająca czyszczenia czy wymiany (wg serwisówki). Filtr, taki zwykły na przewodzie, powinien być pomiędzy bakiem a pompą paliwową, zamocowany na uchwycie przy ramie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|