Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pif1
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pon 21:26, 05 Sie 2013 Temat postu: nagły brak iskry |
|
|
Witam jestem nowy na forum od soboty jestem szczęśliwym nabywcą hexagona 125 2T z 1997r. a przynajmniej byłem do dzisiaj tj.2 dni ,od rana zmieniłem świecę była jakaś polska ,,iskra,, założyłem NGK BR9ES i było wszystko pięknie dojechałem na parking zgasiłem ok.
Po 4 godzinkach idę odpalić i kiszka motorek nie ma iskry sprawdzałem na dwóch świecach i niestety-odkręciłem fajkę od kabla i sprawdzałem kabel do masy i też nic proszę o radę co mam zrobić.
Może to być wina masy? jeśli tak to w którym miejscu powinna być podpięta?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pif1 dnia Pon 22:54, 05 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:52, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
1. Sprawdź połączenia przy cewce i czy wchodzi na nią napięcie
2. Sprawdź obwód killswitch - jeśli jest
3. Sprawdź czy nie zabezpieczeń antykradzieżowych
4. Poszukaj zaizolowanych amatorsko kabli i zobacz czy się jakieś przewody nie rozkręciły
5. Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze, oraz po lewej stronie w przekroku za zaślepką.
tyle na początek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pif1
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pon 22:13, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
poizolowanych kabli nie ma
bezpieczniki ok.
zabezpieczeń antykradzieżowych nie ma chyba że w stacyjce mobiliser nie wiem.
co to za obwód killswitch ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23:33, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Killswitch to wyłącznik zapłonu (bezpieczeństwa - stosowany w większości motocykli, skuterów, skuterów wodnych, śnieżnych i quadów.
Umiejscowiony po prawej strony kierownicy - zwykle w kolorze pomarańczowym lub czerwonym. W skuterach śnieżnych i wodnych zwykle doposażony w tzw "zrywkę" przypinaną do kierowcy.
W piaggio Hexagonie killswitch pojawił się dopiero po liftingu.
Właściciele motocykli i skuterów często dokonują przeróbek tego elementu podobnie jak blokady sidestand (kosy, podpórki bocznej)
Wracając - sprawdziłeś napięcia na cewce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pif1
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 13:30, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Włożyłem dzisiaj akumulator i wszystko gra nie wiem o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:53, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Najpewniej, gdzieś musiałeś przez przypadek lub celowo dotknąć. Poprawił się kontakt i działa Aż znów go nie stracisz. Wtedy znów musisz podotykać kable w tej kolejności co teraz i na bieżąco obserwować poprawę stanu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |