Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo
Gość
|
Wysłany: Śro 10:23, 11 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
powiem tak kupilem go z ok 1,5roku temu w niemczech skuterek jezdzil wszystko pozniej stał ponad rok czasu to jest 2t z tego oleju co byl w paliwie to az taki nalot gumowaty sie zrobik w gaziniku i weżykach nie wiem czy czasem nie wciagnelo tego gdzies ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 12:30, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
no tak, ale na drodze paliwa z baku masz tylko filtr i gaźnik, więc teoretycznie jeśli sprawdzisz dokładnie oba elementy to teoretycznie powinno być OK. Pod oczywistym warunkiem, że ta substancja nie wpływa na coś czego nie widzisz - czyli na przykład na pracę pływaka. Tyle, że przy dokładnym myciu gaźnika wyłapałbyś ten mankament.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Śro 14:00, 11 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
wyciagne dzisiaj ponownie gaznik,dysze mała i duża maja byc zakrecone do oporu?jest tam jeszcze ten czujnik od ssania on podczas krecenia rozrusznikikiem ma reagowac??
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Śro 14:03, 11 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
dodam jeszcze ze nie moge odkrecic tej śrubki/dyszy/od ustawiania mieszanki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 12:46, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ssanie po uruchomieniu silnika zaczyna się wysuwać (powoli) przez około 5 minut na około 1cm
Dysze wkręca się do oporu.
Śrubę składu musisz uwolnić - jej prawidłowe położenie to delikatnie do końca i wykręcasz około 2,5 obrotu. potem w zależności od zachowania silnika, delikatnie wkręcasz lub wykręcasz. Poszukaj w necie - są dobre opracowania o regulacji składu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Pią 13:44, 13 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
wymienilem dzisiaj przednie klocki hamulcowe a mam pytanie gdzie jest zbiorniczek płynu hamulcowego gdyz chce dolac a nie moge znalesc??
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pią 17:44, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
zbiorniczek jest w kierownicy za manewtką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Pią 20:06, 13 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
musze zdjac ta cala oslne ktora jest kolo lampy przedniej_
|
|
Powrót do góry |
|
|
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Sob 6:10, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
musisz rozkręcić plastik od licznika ten przedni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Sob 10:38, 14 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
ok dzieki juz zrobione
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Sob 11:06, 14 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
nadal nie odpala sprawdzilem dzisiaj kranik i weże do baku wszystko okey,iskra jest tylko jak przyłoze swiece do cylinda i kopne kopnikiem to ogien wybucha z cylindra,a jak swiuece wkrece to nie odpali,jaka moze byc przyczny??jest moze jakis czujnik,moduł ktory odpowiada za to w ktorymmomencie jest iskra??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 11:24, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
przy wymianie klocków warto płyn wymienić, a nie dolewać
Nikt chyba nie chciałby aby w upałach podczas jazdy przez miasto zagotowały mu się hamulce!
CDI bym nadal do tego nie mieszał - szukaj dokładnie w gaźniku!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Pon 13:20, 16 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
zawiozłem go dzisiaj do mechanika.mam pytanie otóż mechanik twierdzi ze do baku trzeba lac czyste paliwo a olej jest w osobym zbiorniku i motor sobie sm dobiera mieszanke ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 0:17, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jak najbardziej, wszystkie modele 2T mają pompę olejową której doza zmienia się w zależności od położenie przepustnicy.
Do zbiornika lejemy samo paliwo a olej 2T, na przykład Castrol Actevo do osobnego zbiorniczka Zbiorniczek ten umiejscowiony jest obok wlewu paliwa - tam też masz osobny, mały koreczek.
Nie mam pewności, ale były chyba wersje 2T, które zbiornik miały u góry po lewej stronie pod kierownicą. Po prawej jest zbiornik wyrównawczy chłodnicy, a po lewej wlew oleju 2t. Ale nie wiem jaką Ty masz wersję.
Gdzie lałeś olej? do baku? czy wcale?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Heksio dnia Wto 0:18, 17 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Wto 8:53, 17 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
ja mam kolo baku ten zbiornik na olej,był tam olej ale ja tez troche dolewalem do paliwa ale to chyba nie uszkodzilem nic?? bo motor na tym pracowal max 5-10minut na tej mieszance moze dlatego tak dymił a wczoraj oddalem motorek do mechanika i czekam na diagnoze:p oczywiscie sie nia podziele
|
|
Powrót do góry |
|
|