Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo
Gość
|
Wysłany: Czw 5:42, 05 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
witam.mam hexa 125 2T motor stal ok roku czasu nieużywany,wczoraj wyczyściłem gaźnik motor odpalil ale pracował tylko po dodaniu gazu na wysokich obrotach przy czym strasznie dymił,po czym zgasł i juz nie odpali co jest przyczyna??iskra jest bardzo dobra,motor nie odpala równierz po wlaniu paliwa do cylindra prosze o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 11:59, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Być może podczas czyszczenia zatkałeś cobie dyszę wolnych obrotów, wystarczyło, że podczas montażu strąciłeś jakiś brud z króćca ssącego, albo przewodu paliwowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Czw 12:49, 05 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
ale jak wstrzykne paliwa do cylindra to tez nie odpali ,kompresja dobra
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Czw 12:59, 05 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
nie chce odpalić wogole. próbowalem kopnikiem i starterem bez efektu,po wstrzyknieciu paliwa do cylindra tez zadnego efektu...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:17, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie mam doświadczenia z wstrzykiwaniem paliwa do cylindra, ale na moje, zanim dojdzie do zapłonu, zawartość cylindra wyląduje w tłumiku, a na następny suw już dawki nie dostarczysz.
Sprawdź zasilanie, paliwem przy gaźniku. Jeśli dochodzi strumień z pompy, sprawdź powietrze, jeśli jest ok, sprawdź dysze w gaźniku i ew zawieszony pływak. Może montując zapomniałeś o osi, albo się wysunęła w montażu.
Potem sprawdź iskrę, czy strzela w najwyższym punkcie suwu tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Czw 16:49, 05 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
okey dzieki sprawdze to a czy jest możliwośc ustawienia zapłonu w tym motorze??i ewentualnie jak to zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 23:38, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma możliwości ale zapłon nie tam gdzie trzeba może wskazywać na usterkę CDI albo czujnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Pią 10:39, 06 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
a w którym miejscu znajduje sie ten czujnik??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 12:02, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jest gdzieś skitrany w okolicach koła magnesowego. Dlatego mówiłem abyś sprawdził po iskrze. Zrób sobie znak farbą na wariatorze w miejscy gdzie tłok jest na górze i zakręć ze świecą na wierzchu.
Chciałbym tylko przypomnieć, że zaczynasz od końca listy, czyli od rzeczy najmniej prawdopodobnej, jeśli chodzi o twój przypadek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Pią 12:09, 06 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
czyli od czego zacząć?? bo juz nie mam pomysłu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 17:39, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
1. Sprawdź zasilanie, paliwem przy gaźniku. Czy dochodzi strumień z pompy, gdy kręcisz rozrusznikiem.
2. Sprawdź powietrze - stan filtra, ewentualne zatory czy nieszczelności.
3. Srawdź dysze w gaźniku i ew zawieszony pływak. Może montując zapomniałeś o osi, albo się wysunęła w montażu.
4. Sprawdź iskrę, czy strzela w najwyższym punkcie suwu tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Sob 15:24, 07 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
bez efektu bede go chyba musial oddac do jakiegos serwisu,moge tylko dodac ze po tym jak ostatnio go odpalilem i pochodzil na wysokich obrotach jak zgasilem odkrecilem świece i była jakby ,,zaspawana,,
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23:23, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Yyyy... ale czym?
Czymś ciemnym, czy nagarem?
Może ktoś Ci psikus zrobił i dosypał cukru do baku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo
Gość
|
Wysłany: Wto 7:46, 10 Cze 2014 Temat postu: nie odpala co jest? |
|
|
nie no napewno nikt nic nie dosypał świece zaspawalo takim jakby nagarem metalicznym czyms takim,chyba sam nie dojde comu jest i oddam go gdzies do serwisu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:55, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
tak się zwykle mówi, że nikt nigdy, a kupela głęboko w tłumiku znalazła upchnięty worek foliowy
Normalny (prawidłowy) nagar powinien mieć kolor beżowy (piasku). Jeśli jest w innym kolorze świadczy o problemach. Nalot w kolorze metalicznym mi się nie podoba - masz fotkę może?
metaliczny nalot może zwierać styki, bardziej jednak niepokojąca może być geneza jego powstania. Na przykład mielenie jakiegoś metalowego elementu wewnątrz cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|